Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik had daar laatst in dat grappige topic nog iets van geplaatst, May.
Van een moeder die 'adopted' schreef, maar iets heel anders bedoelde!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik had daar laatst in dat grappige topic nog iets van geplaatst, May.
Whahahaha, die is echt briljant
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik had daar laatst in dat grappige topic nog iets van geplaatst, May.
Ja zo kunnen altijd heerlijke misverstanden ontstaan.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Jullie hebben gelijk en Girli ook hij is ook aan het werk en mannen en twee dingen tegelijk doen Ik weet dat hij nog wel zal reageren.
Hadden wat over en weer gesmst.
Hadden wat over en weer gesmst.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Your brother is adoptedAlex167 schreef:Dolores schreef:Ik had daar laatst in dat grappige topic nog iets van geplaatst, May.
Whahahaha, die is echt briljant
WHAT?!
Sorry, i mean accepted, to Yale..
Gast- Gast
Mijn moeder stuurt ook wel eens een smsje "je hebt me gebeld"
(heeft ze weer op knopjes gedrukt ofzo en dan komt haar 'belverleden' in het scherm en dan heb ik op 16 februari een keer gebeld ofzo)
(heeft ze weer op knopjes gedrukt ofzo en dan komt haar 'belverleden' in het scherm en dan heb ik op 16 februari een keer gebeld ofzo)
Gast- Gast
Mijn moeder heeft ook wel eens vragen als; hoe maak je een tekst ook alweer dikgedrukt.
Ik heel leuk terug smsen dat kan niet mam.
Nou ja een heel gesprek, uiteindelijk komt het erop neer dat ze bedoeld in word
Ik heel leuk terug smsen dat kan niet mam.
Nou ja een heel gesprek, uiteindelijk komt het erop neer dat ze bedoeld in word
May- Ratel
Ja of 'hoe zet ik foto's op dat ding?'
Ik keurig uitleggen hoe er foto's van haar camera op de pc gezet kunnen worden.... (voor de zestigduizendste keer), heeft ze een memorystick gekocht en moet het van de pc op die stick. Maar die info krijg ik dan net weer niet...
Ik keurig uitleggen hoe er foto's van haar camera op de pc gezet kunnen worden.... (voor de zestigduizendste keer), heeft ze een memorystick gekocht en moet het van de pc op die stick. Maar die info krijg ik dan net weer niet...
Gast- Gast
Mijn moeder heeft dat ook.. nu ook weer zit op mijn werk, ik wil haar vragen hoelaat we naar de verjaardag van mijn oma moeten via msn. Krijg maar geen antwoord sms ik haar.
Uhm ik sta ofline hoor krijg ik terug.
Neej mam..
Uhm ik sta ofline hoor krijg ik terug.
Neej mam..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nou, dan heb ik ook nog wel 1. Mijn moeder beheert de bankpas van m`n broer omdat hij niet met geld om kan gaan. Hij heeft een rabo pas. Mijn moeder is bij de ING. Op iedere pin automaat staat immers een afbeelding van een pinpas met het pijltje omhoog etc en dan staat erbij 'voer pas alleen in als die gelijk is aan onderstaande afbeelding (of nouja, zoiets) kortom, dus met het pijltje omhoog etc. Mijn moeder dacht dus altijd dat de pas echt EXACT hetzelfde moest zijn als de afbeelding en is dus jarenlang omgefietst naar de Rabobank om te pinnen voor m`n broer terwijl er een ING automaat bij ons om de hoek zit..
Ze beweert overigens nog steeds dat het zo moet.. Ik krijg het haar echt niet aan het verstand..
Ze beweert overigens nog steeds dat het zo moet.. Ik krijg het haar echt niet aan het verstand..
Gast- Gast
Hahahha donnaa
May- Ratel
Mijn moeder is wel nu aan het leren hoe ze moet internetbankieren. Dat vind ik wel weer heel tof van haar!
May- Ratel
Of een oom die op computercursus zit en die mij gaat uitleggen hoe het met emails versturen moet met aan.bcc.cc
Jordana- Ratel
Ja, het is ook wel sneu, maar ik kan er ook wel om lachen hoor.Dolores schreef:Ah Donnaa dat vind ik aandoenlijk...
Behalve als ze dus volhoudt dat het echt zo moet, dan heb ik echt de neiging om haar met die Rabo-pas naar de ING te sleuren en haar te laten pinnen..
Ze is niet echt streetwise, maar ik leer haar wel veel hoor. Binnenkort gaan we tanken
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou, dan heb ik ook nog wel 1. Mijn moeder beheert de bankpas van m`n broer omdat hij niet met geld om kan gaan. Hij heeft een rabo pas. Mijn moeder is bij de ING. Op iedere pin automaat staat immers een afbeelding van een pinpas met het pijltje omhoog etc en dan staat erbij 'voer pas alleen in als die gelijk is aan onderstaande afbeelding (of nouja, zoiets) kortom, dus met het pijltje omhoog etc. Mijn moeder dacht dus altijd dat de pas echt EXACT hetzelfde moest zijn als de afbeelding en is dus jarenlang omgefietst naar de Rabobank om te pinnen voor m`n broer terwijl er een ING automaat bij ons om de hoek zit..
Haha, dan heeft ze te snel gelezen denk ik, want dat gaat om het pasinvoergeval, dat ding waar je je pas in moet voeren
Gast- Gast
Ja, er staat iets in de trend dat het gelijk moet zijn aan de afbeelding, maar er staat niet wat er gelijk moet zijn. Tenminste hier niet. Dat gaat inderdaad om dat voorzetje voor die pas gleuf, maar hoe je pinpas erin moet staat er ook op. Al zegt zo`n pijltje wel genoeg natuurlijk.
Gast- Gast
May schreef:Mijn moeder is wel nu aan het leren hoe ze moet internetbankieren. Dat vind ik wel weer heel tof van haar!
Haha dat weet mijn moeder wel..
Maar mijn oom 'beheert' het geld van m'n oma en hij moest wat overmaken en mijn oma snapte er helemaal niks van! Ze vond het zo raar dat ze niet hoefde te tekenen en ze dacht dat iedereen ze op haar rekening kon kijken.. 'via dat kastje waar je zo je pas insteekt'
Haha dat is toch ook een grappige actie van je moeder Donnaa!
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 28 feb 2011 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Jaaaa heeft de 1000 berichten bereikt!!
Jordana- Ratel
Hoest met jou? Of kan ik beter even de 30 pagina's doorspitten?Jordana schreef:Jaaaa heeft de 1000 berichten bereikt!!
Gast- Gast
Vet grappig allemaal Onze opa's vragen ook wel eens iets over 'dat moderne gebeuren' (ook met die woorden, haha).
Gast- Gast
Mijn opa en oma internetbankieren ook, heb ik ze geleerd haha.. Nouja m`n opa doet het hoor..Alex167 schreef:Vet grappig allemaal Onze opa's vragen ook wel eens iets over 'dat moderne gebeuren' (ook met die woorden, haha).
En m`n andere opa heeft msn en hyves enzo
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: