Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Jade, fijn dat je moeder met je meegaat. Nu rustig blijven en dan komt het vast goed. Kun je je vader ook niet bereiken? Succes & sterkte in ieder geval.
Snoes: hij alles z'n gangetje. Gewoon, maandagavond. Ik ben niet op m'n best op maandagen haha. En met jou?!
Snoes: hij alles z'n gangetje. Gewoon, maandagavond. Ik ben niet op m'n best op maandagen haha. En met jou?!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Heerlijk, ik hou van douchen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jade: vervelend meid, succes! Fijn dat je moeder meegaat.
Carola: het is gewoon koud ja! Echt vreselijk...
Carola: het is gewoon koud ja! Echt vreselijk...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ik ben om 18:00u al gaan douchen. Heerlijk! Ik wil vakaaaaaaaantie. Gelukkig heb ik dat vrijdag ook!
Lynn_- Kletskop
Snoes, met mij gaat het ook goed hoor! Wel weer een vervelend moment met m'n werkgever gehad, maar daar ga ik hem morgen nog op aanspreken. Heb jij al een keuze kunnen maken mbt je werk?
Gast- Gast
dankjewel allemaal!
Mijn vader probeerde ik ertussen te houden maar hij doet helemaal niets! t enige wat ie zegt is ik kan t niet en ik weet t niet...
Mijn vader probeerde ik ertussen te houden maar hij doet helemaal niets! t enige wat ie zegt is ik kan t niet en ik weet t niet...
Gast- Gast
Nou, lekker dan! Jeetje, wat onbeschoft van hem zeg.
Lynn_- Kletskop
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh, dat is niet fijn... Hoe kwam het?Alex167 schreef:Snoes, met mij gaat het ook goed hoor! Wel weer een vervelend moment met m'n werkgever gehad, maar daar ga ik hem morgen nog op aanspreken. Heb jij al een keuze kunnen maken mbt je werk?
Lynn_- Kletskop
Byebye Dolcis!
Lynn, hier alles super hoor! Ik had in januari al vrij gevraagd voor vandaag en morgen, dus dat was wel lekker. Maar mijn vriend had geen vrij. Gisterenavond kreeg hij een telefoontje van zijn baas dat hij vandaag een dagje mocht doppen, want dat het te slecht weer was om het werk uit te voeren wat ze van plan waren, heerlijk! Hebben dus samen een extra dagje vrij gehad en morgen ben ik alleen nog een dagje vrij. Ga ik lekker koken voor ons tweetjes, want we wonen net vandaag een jaar samen en morgen zijn we 3,5 jaar samen.
Lynn, hier alles super hoor! Ik had in januari al vrij gevraagd voor vandaag en morgen, dus dat was wel lekker. Maar mijn vriend had geen vrij. Gisterenavond kreeg hij een telefoontje van zijn baas dat hij vandaag een dagje mocht doppen, want dat het te slecht weer was om het werk uit te voeren wat ze van plan waren, heerlijk! Hebben dus samen een extra dagje vrij gehad en morgen ben ik alleen nog een dagje vrij. Ga ik lekker koken voor ons tweetjes, want we wonen net vandaag een jaar samen en morgen zijn we 3,5 jaar samen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ooo wat leuk Snoes! Heerlijk om een extra dag écht samen te kunnen zijn. Jeetje, al 3,5 jaar? De tijd vliegt!
Zijn jullie nog veel aan het regelen voor het huis? Bij ons is de hypotheek nu écht rond. Heerlijk gevoel.
Zijn jullie nog veel aan het regelen voor het huis? Bij ons is de hypotheek nu écht rond. Heerlijk gevoel.
Lynn_- Kletskop
Klinkt goed Snoes!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Lynn_ schreef:Oh, dat is niet fijn... Hoe kwam het?Alex167 schreef:Snoes, met mij gaat het ook goed hoor! Wel weer een vervelend moment met m'n werkgever gehad, maar daar ga ik hem morgen nog op aanspreken. Heb jij al een keuze kunnen maken mbt je werk?
Pff, lang verhaal. Er stonden foto's van een woning op een geheugenkaartje van de camera. Die foto's moest ik eraf halen, op de pc zetten en op Funda zetten bij de woning. Mijn collega had al geprobeerd om de foto's op de pc te zetten maar dat lukte niet. De zoon van mijn werkgever zou een kaartlezertje komen brengen, maar dat heeft hij niet gedaan. Ik heb er toen zelf één meegenomen, maar ook toen kon ik het kaartje niet lezen. Lijkt mij dat ik alles heb geprobeerd om die foto's op de pc te zetten. Afijn, vandaag vroeg mijn werkgever of ik die foto's nog op de pc en op Funda had gezet, dus ik zei Nee, want ... maar hij liet me niet uitpraten en hij riep heel hard: 'Dit is echt niet te geloven, er moet nu echt iets gaan veranderen want dit werkt voor geen meter!'
Ik vind dat dus echt niet fair, hij liet het me niet eens uitleggen. Maar ja, omdat hij me al kwijt wil vindt hij dat ik het 'gewoon' niet gedaan heb, maar morgen zal ik hem zeggen dat ik het niet fijn vindt als hij zo tegen mij tekeer gaat. Het is niet de eerste keer namelijk en hij gaat nu echt over mijn grenzen heen.
Gast- Gast
Klinkt als een vreselijke baas. Je hebt alles geprobeerd en meer dan dat kun je niet doen. Ik vind het heel goed dat je er iets van gaat zeggen! Succes!
Lynn_- Kletskop
What happened Alex? Ik heb nog altijd geen keuze kunnen maken. Nouja, ik blijf hier voorlopig gewoon zitten, maar ik weet echt niet wat ik wil. Heb verder nog niet gesolliciteerd ofzo, nog niet eens vacatures gezocht. Ik heb het er met een collega over gehad en zij wilde mij wel helpen om wat te vinden, omdat ze ziet dat ik niet op mijn plaats zit daar.
Lynn, ja het gaat snel he! Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de eerste keer dat ik hem ontmoette, liefde op het eerste gezicht, 19 juli 2007! Wij hebben vandaag nog een aantal dingetjes geregeld, maar dat ging meer over bankrekeningen doorgeven aan instanties. Mijn vriend is mee overgestapt naar mijn bank (omdat de lening daar het goedkoopste was) dus hij heeft ook zijn rekeningen over laten zetten naar mijn bank, maar moet dus nu ook bij de belangrijke instanties zijn rekeningnummer gaan veranderen. En we hadden daar nooit tijd voor (overdag altijd werken) dus vandaag was ideaal. Onze hypotheek zijn we een paar weken geleden gaan tekenen. Hebben jullie een vaste rentevoet?
Lynn, ja het gaat snel he! Ik herinner mij nog als de dag van gisteren de eerste keer dat ik hem ontmoette, liefde op het eerste gezicht, 19 juli 2007! Wij hebben vandaag nog een aantal dingetjes geregeld, maar dat ging meer over bankrekeningen doorgeven aan instanties. Mijn vriend is mee overgestapt naar mijn bank (omdat de lening daar het goedkoopste was) dus hij heeft ook zijn rekeningen over laten zetten naar mijn bank, maar moet dus nu ook bij de belangrijke instanties zijn rekeningnummer gaan veranderen. En we hadden daar nooit tijd voor (overdag altijd werken) dus vandaag was ideaal. Onze hypotheek zijn we een paar weken geleden gaan tekenen. Hebben jullie een vaste rentevoet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind het ook wel goed van mezelf, ook al ben ik echt als de dood hahaha.
Nou ja, ik heb toch niets te verliezen, want mijn contract verlengen doet hij toch niet. Hij kan me hooguit een paar maanden eerder de laan uitsturen
Nou ja, ik heb toch niets te verliezen, want mijn contract verlengen doet hij toch niet. Hij kan me hooguit een paar maanden eerder de laan uitsturen
Gast- Gast
Ah Alex, dat is niet leuk en ook niet fair van hem. Maar hoezo wil hij je sowieso al kwijt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Uh, een wat? Vaste renteVOET?
Lynn_- Kletskop
Snoes schreef:Ah Alex, dat is niet leuk en ook niet fair van hem. Maar hoezo wil hij je sowieso al kwijt?
Ik had niet direct tijdens het eerste sollicitatiegesprek verteld dat ik een kind heb. Dat kwam later aan de orde en toen had hij al gezegd dat hij me graag wilde hebben om mijn opleiding en werkervaring. Nu ben ik met een soort 'achterstand' begonnen en dat werkt dus ontzettend in mijn nadeel. Erg kortzichtig.
Gast- Gast
Spreken vanuit de 'ik-boodschap' en feiten benoemen. Dat kom je een heel eind!Alex167 schreef:Ja, ik vind het ook wel goed van mezelf, ook al ben ik echt als de dood hahaha.
Lynn_- Kletskop
Alex167 schreef:Snoes schreef:Ah Alex, dat is niet leuk en ook niet fair van hem. Maar hoezo wil hij je sowieso al kwijt?
Ik had niet direct tijdens het eerste sollicitatiegesprek verteld dat ik een kind heb. Dat kwam later aan de orde en toen had hij al gezegd dat hij me graag wilde hebben om mijn opleiding en werkervaring. Nu ben ik met een soort 'achterstand' begonnen en dat werkt dus ontzettend in mijn nadeel. Erg kortzichtig.
Inderdaad héél kortzichtig. Wat heeft jouw kind te maken met jouw capaciteiten? Raar hoor. Is hij zelf geen vader?
Lynn_- Kletskop
Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Gast- Gast
Lynn: Haha ja, zo noemen wij dat hier Jullie niet dus?
Alex: Dus omdat je een kind hebt, is hij je liever kwijt?
Alex: Dus omdat je een kind hebt, is hij je liever kwijt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jouw baas heeft echt het inlevingsvermogen van een drol.. Alex!
Serieus....
Serieus....
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: