Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nou, hij is naar zijn ouders omdat hij hier niet vandaan komt en dat het handigste is, maar ik baal er wel van. Ook dat is zacht uitgedrukt...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmmm beetje raar CL. Misschien wilde zijn moed jou niet direct aanvallen, maar viel het haar op dat je wat kortaf was? In haar ogen dan?
Los daarvan vind ik niet dat je vriend moet zeggen dan dat jij maar liegt en zijn moed niet. Dat slaat echt als een tang op een varken en zet ook wel een raar voorbeeld voor de rest van jullie leven. Dan heeft zijn moeder dus altijd gelijk, want hij kent haar langer?
Bovendien, het is jouw zoon, jij voedt hem op en als je wat strenger was heeft dat vast een reden. Al denk ik wel dat zijn moeder gewoon even wil peilen bij hem en niet direct bij jou. Ze wilde je vast niet kwetsen, was alleen bezorgd (denk ik) en ik denk ook dat je moeilijker de moeder (jij dus) aanspreekt op 'zorgen' dan je dat met je eigen zoon bespreekt.
Hij gaat er alleen beetje raar mee om...
Los daarvan vind ik niet dat je vriend moet zeggen dan dat jij maar liegt en zijn moed niet. Dat slaat echt als een tang op een varken en zet ook wel een raar voorbeeld voor de rest van jullie leven. Dan heeft zijn moeder dus altijd gelijk, want hij kent haar langer?
Bovendien, het is jouw zoon, jij voedt hem op en als je wat strenger was heeft dat vast een reden. Al denk ik wel dat zijn moeder gewoon even wil peilen bij hem en niet direct bij jou. Ze wilde je vast niet kwetsen, was alleen bezorgd (denk ik) en ik denk ook dat je moeilijker de moeder (jij dus) aanspreekt op 'zorgen' dan je dat met je eigen zoon bespreekt.
Hij gaat er alleen beetje raar mee om...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
En uitpraten met je vriend gaat ook niet, als hij bij de 'bron van alle ellende' zit....
Mèn wat shit zeg..... en die stress kon je nu juist niet gebruiken....
Mèn wat shit zeg..... en die stress kon je nu juist niet gebruiken....
Gast- Gast
Ze mag best bezorgd zijn over mijn zoontje, maar ze moet niet alles uit z'n verband trekken. En nadat ik voor de 80e keer gezegd heb dat iets niet mag, kan ik niet de hele dag poeslief blijven. Doet mijn vriend ook niet en het lijkt me vrij menselijk, maargoed.
Ja, daar heb je wel gelijk in Caro. Alleen weet zij ook wel dat mijn vriend zoiets direct met mij bespreekt/mij op aanspreekt. En ik vind het echt onnozel dat hij meteen van haar waarheid uitgaat.
Nope, ze was niet de hele tijd in de kamer. Zijn vader wel en daar werd ik bloednerveus van.
Overigens, ik vind het ook jammerlijk sneu dat jouw vriend dan enkel nog kan reageren met 'mijn heilige mammie zegt alleen de waarheid' en niet jouw waarheid ook serieus neemt.
Nog afgezien van het feit dat JIJ bepaalt wat JOUW zoontje al dan niet mag, en dat hij niet ter plekke zal sterven als je eens wat strenger bent....
Nog afgezien van het feit dat JIJ bepaalt wat JOUW zoontje al dan niet mag, en dat hij niet ter plekke zal sterven als je eens wat strenger bent....
Gast- Gast
Whahahaha, ik zou toch raar staan te kijken als mijn zoontje ineens in rook op zou gaan omdat ik hem corrigeer
.....misschien heeft je schoonmoeder haar zoontjes nooit op hun kop gegeven?
Gast- Gast
Das het stomme juist, ze hebben een hele strenge opvoeding gehad met de nodige tikken.
Vreemd.... heel vreemd...
anders zou ik zeggen.....neem je zoontje daar eens mee heen (jouw zoontje hield toch van apparaten uit elkaar nemen?) en laat hem op onderzoek gaan bij 'oma's dure mixer' of zoiets....
En dan gewoon niet ingrijpen .....
anders zou ik zeggen.....neem je zoontje daar eens mee heen (jouw zoontje hield toch van apparaten uit elkaar nemen?) en laat hem op onderzoek gaan bij 'oma's dure mixer' of zoiets....
En dan gewoon niet ingrijpen .....
Gast- Gast
CL wat een vervelende situatie ! Vervelend ook dat hij zo blind voor zijn moeder kiest ipv jou.
Gast- Gast
Whahahaha, dat kan ik vrijdag wel doen, dan is mijn zwager/schoonbroertje jarig
Ben wel blij dat ik hier even mijn hart kan luchten hoor.
En weet je wat het kutte is? Dat ik al zo zenuwachtig ben voor morgen en nu moet ik er maar in m'n eentje over piekeren. Denk dat ik lekker vroeg naar bed ga...
Ben wel blij dat ik hier even mijn hart kan luchten hoor.
En weet je wat het kutte is? Dat ik al zo zenuwachtig ben voor morgen en nu moet ik er maar in m'n eentje over piekeren. Denk dat ik lekker vroeg naar bed ga...
Laatst aangepast door CherrieLola op ma 28 feb 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Hahaha, het is een beetje genant.
Maar als ik nu ga biechten, dan weten jullie toch dat ik t ben
Gast- Gast
Daarom kan je het net zo goed hier doen!PrinsesBo schreef:Hahaha, het is een beetje genant.
Gast- Gast
En CL,
niet reageren dan hè? Als ze dan veelbetekenend kijkt, of zelfs iets zegt, zou ik op zo'n Beatrijs Smulders gezapige we vlechten onze eigen bloemenhaarbandjes toon zeggen: 'oo..die lieve lieve lieve kleine man toch, kijk eens hoe goed hij bezig is met zijn persoonlijke groei en ontwikkeling'....
niet reageren dan hè? Als ze dan veelbetekenend kijkt, of zelfs iets zegt, zou ik op zo'n Beatrijs Smulders gezapige we vlechten onze eigen bloemenhaarbandjes toon zeggen: 'oo..die lieve lieve lieve kleine man toch, kijk eens hoe goed hij bezig is met zijn persoonlijke groei en ontwikkeling'....
Gast- Gast
Dolores schreef:En CL,
:face:
hahahahahahahhahha!
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: