Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Bijna alles is schoon gelukkig, morgenochtend komt die vrouw en ik ben verdrietig, m'n vriend is net boos weggegaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa.. In de folder leek die zwarte met roze bloemen echt mooi, maar die viel me zo tegen.. En ik wilde die witte, maar die was er niet eens.. En die met paars daar begin ik niet eens over..
Gast- Gast
Ik ben er ook weer.
Toen ik thuiskwam had mijn man een doosje bonbons voor me gekocht, omdat we vandaag een half jaar getrouwd zijn... Hartstikke lief natuurlijk, alleen de helft vind ik vies omdat er drank inzit. Ik vertel het hem maar niet . Het gaat om het idee .
Ik ben ook weer gaan hardlopen na een maand flink ziek te zijn geweest en meeeeenn wat heeft dat erin gehakt zeg. Ik had er echt serieus heel veel moeite mee, terwijl ik in september nog voor de 10 km ben gegaan. Ok: niet gehaald vanwege blessure maar toch... Het voelt nu gewoon even rot...
Maar van de positieve kant: ik ben weer geweest en het begin is er .
En Mozz: nu is het klaar, nu wil ik weten hoe het gaat
Toen ik thuiskwam had mijn man een doosje bonbons voor me gekocht, omdat we vandaag een half jaar getrouwd zijn... Hartstikke lief natuurlijk, alleen de helft vind ik vies omdat er drank inzit. Ik vertel het hem maar niet . Het gaat om het idee .
Ik ben ook weer gaan hardlopen na een maand flink ziek te zijn geweest en meeeeenn wat heeft dat erin gehakt zeg. Ik had er echt serieus heel veel moeite mee, terwijl ik in september nog voor de 10 km ben gegaan. Ok: niet gehaald vanwege blessure maar toch... Het voelt nu gewoon even rot...
Maar van de positieve kant: ik ben weer geweest en het begin is er .
En Mozz: nu is het klaar, nu wil ik weten hoe het gaat
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:Bijna alles is schoon gelukkig, morgenochtend komt die vrouw en ik ben verdrietig, m'n vriend is net boos weggegaan.
Hè wat naar!! Gaat het?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
*weg*
Niet quoten please, haal het zo weer weg.
Niet quoten please, haal het zo weer weg.
Laatst aangepast door CherrieLola op ma 28 feb 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
kan het niet deels zo zijn CL, dat de druk mbt financieën en die hele stress eromheen maakt, dat je sowieso makkelijker 'ruzie' krijgt met elkaar op het moment?
Dat dingen nu gewoon veel sneller verkeerd vallen omdat jullie door een klote tijd gaan?
Dat dingen nu gewoon veel sneller verkeerd vallen omdat jullie door een klote tijd gaan?
Gast- Gast
Wat vervelend, CL.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, dat speelt zeker mee Do. Maar ik vind het gewoonweg belachelijk dat zijn moeder dan mij niet even belt/smst/whatever. Mijn vriend wéét niet eens hoe alles is gegaan, hij zat de hele dag boven...
Ik vind dat ook niet handig van zijn moeder.
Maar misschien heeft zij bepaalde dingen verkeerd opgepakt, of bijvoorbeeld niet gehoord dat jouw zoon brutaal was. Of, zij vindt dingen die jij brutaal vindt (en waarvan je zoon ook weet dat ze niet mogen, maar zij dus niet) niet direct brutaal of weet niet dat jij daar regels over hebt...
Waarom bel je haar niet gewoon even om het uit te leggen en te zeggen dat je het rot vindt dat ze jou niet eventjes belt? Zonder al te verwijtend over te komen?
Maar misschien heeft zij bepaalde dingen verkeerd opgepakt, of bijvoorbeeld niet gehoord dat jouw zoon brutaal was. Of, zij vindt dingen die jij brutaal vindt (en waarvan je zoon ook weet dat ze niet mogen, maar zij dus niet) niet direct brutaal of weet niet dat jij daar regels over hebt...
Waarom bel je haar niet gewoon even om het uit te leggen en te zeggen dat je het rot vindt dat ze jou niet eventjes belt? Zonder al te verwijtend over te komen?
Gast- Gast
En....wat ik ook nog dacht....
Misschien belde ze niet speciaal daarover, maar bv wilde ze je vriend iets vragen en heeft ze zo tussen neus en lippen door zoiets gezegd als:'goh, is er iets met CL, ze deed zo kort gister??'
Misschien belde ze niet speciaal daarover, maar bv wilde ze je vriend iets vragen en heeft ze zo tussen neus en lippen door zoiets gezegd als:'goh, is er iets met CL, ze deed zo kort gister??'
Gast- Gast
Dat heb ik mijn vriend ook al geprobeerd duidelijk te maken, maar dan beweerd hij meteen dat ik zijn moeder voor leugenaar uitmaak. En zo is het gewoon niet.
Ik weet niet of het zo slim is om nu te bellen, mijn vriend is daar nu.
Ik weet niet of het zo slim is om nu te bellen, mijn vriend is daar nu.
Dolores schreef:En....wat ik ook nog dacht....
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar mijn vriend gaf al een paar keer aan dat ze speciaal daarvoor gebeld heeft.
Maar ik denk dat die reactie van je vriend (dat leugenaar gedoe) puur komt omdat er nu zoveel stressdingen spelen.....
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat onder andere omstandigheden ook zo op zou pakken....
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat onder andere omstandigheden ook zo op zou pakken....
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mannen en moeders... zucht...
Errug hè, hij neemt echt zoveel klakkeloos van haar aan.
Dus hij is nu 'huilend' naar zijn moeder gerend?
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonmoeder en vriend dit zo zouden doen..
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonmoeder en vriend dit zo zouden doen..
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dolores schreef:En....wat ik ook nog dacht....
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar mijn vriend gaf al een paar keer aan dat ze speciaal daarvoor gebeld heeft.
Dat lijkt me niet fijn. Zou ik ook echt niet waarderen.....
Misschien is ze wel erg bezorgd over je zoontje geweest, of heeft ze totaal de aanleiding gemist en was jij wellicht iets feller omdat je je zoontje al waarschuwingen had gegeven, maar dan nog....
Hoewel ik denk dat moeders zoiets vaker doorbellen naar hun ' eigen kind '
Gast- Gast
Wat klote CL
Laatst aangepast door Anousch op ma 28 feb 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: