Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik denk dat dat nu iets anders ligt, haha..Beauty Addict schreef:
Toen we die afsloten en het huis kochten waren we 19 en 20, en er werd totaal niet moeilijk over gedaan.
Gast- Gast
Dolores schreef:maar.....diegenen met n koophuis, werken jullie beiden?
Jup
En wij hebben een hypo van 220.000 en komen zeer makkelijk rond (en dan heeft mijn vriend een vrij laag salaris..)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben blijkbaar net op tijd gekocht..._Donnaa schreef:Ik denk dat dat nu iets anders ligt, haha..Beauty Addict schreef:
Toen we die afsloten en het huis kochten waren we 19 en 20, en er werd totaal niet moeilijk over gedaan.
Gast- Gast
Want misschien maakt dat in 'het geval van Anousch' ook nog uit?
Zij heeft, as we speak, geen eigen inkomen. Wat betekent dat alle draagkracht komt vanuit haar vriend...
Zij heeft, as we speak, geen eigen inkomen. Wat betekent dat alle draagkracht komt vanuit haar vriend...
Gast- Gast
Ik ben dan bij mijn vriend ingetrokken en die heeft een koophuis.. Gelukkig in de betere tijd kunnen kopen..
We werken gelukkig beide, maar alles, qua woning, is van hem..
We werken gelukkig beide, maar alles, qua woning, is van hem..
Gast- Gast
Yes. Ik geloof dat wij totaal iets van twee ton maximaal konden lenen. En 800 euro kale huur zouden wij echt niet willen betalen, veel te duur. We zouden het kunnen ophoesten, maar dan moeten we veel teveel laten.Dolores schreef:maar.....diegenen met n koophuis, werken jullie beiden?
Gast- Gast
Wij kregen een hypotheek van 280.000 toen mijn vriend 36 uur werkte en ik 20, maar hebben een hypotheek van 223.000.
Nu ben ik een andere opleiding/baan gaan doen van 36 uur.
En nu hebben we het dus vrij ruim..
Nu ben ik een andere opleiding/baan gaan doen van 36 uur.
En nu hebben we het dus vrij ruim..
Gast- Gast
Hahahaha!PrinsesBo schreef:Jade schreef:mijn poedersuiker is op..
Bel ff aan bij de buurvrouw
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Jade schreef:mijn poedersuiker is op..
Bel ff aan bij de buurvrouw
*verslikt zich in de poffertjes*
Gast- Gast
Ik vind het juist ook belangrijk dat je niet alleen maar werkt om je huis te betalen, maar dat je ook nog leuke dingen kunt blijven doen.
Denk aan vakantie, uit eten, nieuwe kleren enz.
Maarja, dat vinden wij.
Denk aan vakantie, uit eten, nieuwe kleren enz.
Maarja, dat vinden wij.
Gast- Gast
Nouja, het ligt hier sowieso wel wat anders natuurlijk.. De lonen liggen hier lager en in verhouding liggen de prijzen van een leuk koophuis te hoog. Daarom staan hier in de buurt ook zo ongelooflijk veel huizen te koop. Starters gaan allemaal huren, omdat ze geen 'normale' hypotheek kunnen krijgen..Beauty Addict schreef:Wij hebben blijkbaar net op tijd gekocht..._Donnaa schreef:Ik denk dat dat nu iets anders ligt, haha..Beauty Addict schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Yes. Ik geloof dat wij totaal iets van twee ton maximaal konden lenen. En 800 euro kale huur zouden wij echt niet willen betalen, veel te duur. We zouden het kunnen ophoesten, maar dan moeten we veel teveel laten.Dolores schreef:maar.....diegenen met n koophuis, werken jullie beiden?
Daar komt natuurlijk bij, huur je, gaat het van je af. Koop je, komt het je tegemoed.
Gast- Gast
Zijn de poffertjes lekker, Jade?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Daarom snap ik dus niet dat (ik weet haar naam niet meer) die een hypotheek kon krijgen van 130k gemakkelijk 800 euro kale huur op kon/zou kunnen hoesten.. Want in mijn ogen blijft er dan zeer weinig te leven over..Maple schreef:Yes. Ik geloof dat wij totaal iets van twee ton maximaal konden lenen. En 800 euro kale huur zouden wij echt niet willen betalen, veel te duur. We zouden het kunnen ophoesten, maar dan moeten we veel teveel laten.Dolores schreef:maar.....diegenen met n koophuis, werken jullie beiden?
Tenminste, een vriend van mij heeft pas een hypotheek gekregen van 120k en die verdiend echt geen zak, al zeg ik het zelf
Gast- Gast
Lotus schreef:Zijn de poffertjes lekker, Jade?
ja, dankjewel.. hihi
Ik miste alleen poedersuiker..
Ik had geen zin om te koken na mn eerste stagedag..
Gast- Gast
Hoe ging je eerste stagedag? Waar loop je stage?
Lotus- Ratel
Ik warm denk ik de restanten soep en ovenschotel van gister op. Nog genoeg over en geen zin om te koken...
Gast- Gast
Lotus schreef:Hoe ging je eerste stagedag? Waar loop je stage?
Bij een notariskantoor hier in de stad.
Ik vond het wel leuk, leuke collega's.. ze wisten alleen niet zo goed wat ze me moesten laten doen. Ik heb al vaker op een notariskantoor stage gelopen waar ze met hetzelfde systeem werken. Ik kon dus gewoon aan het werk. Maar liep er continue tegenaan dat ik niets te doen had. dat was wel jammer..
Maar ik denk dat het in de loop der tijd wel uit zal wijzen,,
Gast- Gast
Hey dames
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop dat het snel wat duidelijker is wat je precies kunt doen daar.
Lotus- Ratel
Hey! Alles schoon? En hoe was het gesprek? Of komt ze vanavond pas?CherrieLola schreef:Hey dames
Gast- Gast
Die rokjes van de HEMA zijn echt verschrikkelijk lelijk in vergelijking met hoe ze eruit zien in de folder. Wat een tegenvaller..
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: