Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik vind champagne niet lekker maar Prosecco wel
Speciaal voor BA:
Speciaal voor BA:
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Dat slaat ik niet over, Jordana
Als je zo gaat typen zou ik het wel doen.
Gast- Gast
BA, ik ben inderdaad in het AS bevallen, maar dan wel hier in Z.
De gynaecoloog in kwestie (die van de nacontrole, tijdens de bevalling had ik een hele aardige VROUWELIJKE gynaecoloog) heet L.ambers. Stomme vent. Blegh.
De gynaecoloog in kwestie (die van de nacontrole, tijdens de bevalling had ik een hele aardige VROUWELIJKE gynaecoloog) heet L.ambers. Stomme vent. Blegh.
Gast- Gast
Ik heb dus hem en R.ombouts als case manager, alleen hun doen 1 eiige tweelingen. Gelukkig zit L meestal in Z.Alex167 schreef:BA, ik ben inderdaad in het AS bevallen, maar dan wel hier in Z.
Gast- Gast
Nou, beter knippen dat scheuren, denk ik..Beauty Addict schreef:Ken je de mentaliteit van gyneacologen?!_Donnaa schreef:Een anus is wel minder rekbaar, ofniet?Giacomo schreef:
Inderdaad, druk jij eerst maar eens een voetbal door je anus. Kijken hoe je er dan over denkt.
Rekt het niet dan scheurt het wel, scheurt het niet dan knippen we...
Dusse... Die voetbal past wel
Gast- Gast
Oooh, mijn moeder heeft bij R. gelopen, dat vindt ze een onwijze aardige man! Hij zou de dienst van mijn gynaecoloog overnemen, maar dat hoefde niet omdat er toen net besloten werd dat het een keizersnee zou worden.
Gast- Gast
Ben ik weer!
En over huisartsen gesproken, ik had tot voor kort een arts die werkte nog met nummertjes dus je zat dan de hele ochtend daar te wachten.
gelukkig is hij nu met pensioen en hebben we een nieuwe die gelukkig wel op afspraak gaat.
En over huisartsen gesproken, ik had tot voor kort een arts die werkte nog met nummertjes dus je zat dan de hele ochtend daar te wachten.
gelukkig is hij nu met pensioen en hebben we een nieuwe die gelukkig wel op afspraak gaat.
Gast- Gast
R. is een vrouw!! Althans, die ik heb.Alex167 schreef:Oooh, mijn moeder heeft bij R. gelopen, dat vindt ze een onwijze aardige man! Hij zou de dienst van mijn gynaecoloog overnemen, maar dat hoefde niet omdat er toen net besloten werd dat het een keizersnee zou worden.
Gast- Gast
Yes! Het is bijna 3u, tijd voor het gastcollege over kindersextoerisme!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Beauty Addict schreef:R. is een vrouw!! Althans, die ik heb.Alex167 schreef:Oooh, mijn moeder heeft bij R. gelopen, dat vindt ze een onwijze aardige man! Hij zou de dienst van mijn gynaecoloog overnemen, maar dat hoefde niet omdat er toen net besloten werd dat het een keizersnee zou worden.
Oooh whaha, dan is het niet dezelfde blijkbaar Wel dezelfde naam ... grappig.
Gast- Gast
Burn schreef:Yes! Het is bijna 3u, tijd voor het gastcollege over kindersextoerisme!
succes! kan best interessant zijn denk ik
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Burn schreef:Yes! Het is bijna 3u, tijd voor het gastcollege over kindersextoerisme!
Dat denk ik ook wel! Hoop ik dan maar, beetje jammer dat ik al vanaf 11.00u wacht!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn schreef:Yes! Het is bijna 3u, tijd voor het gastcollege over kindersextoerisme!
Dat denk ik ook wel! Hoop ik dan maar, beetje jammer dat ik al vanaf 11.00u wacht!
pff.. respect!! waarom plannen ze dat zo dan:S wel een beetje apart
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Burn schreef:Sannie89 schreef:Burn schreef:Yes! Het is bijna 3u, tijd voor het gastcollege over kindersextoerisme!
pff.. respect!! waarom plannen ze dat zo dan:S wel een beetje apart
+1
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Burn ik hoop dat je wachten beloond wordt!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet weer waarom ik niet naar het postkantoor wil
En nu moet ik morgen dus terug omdat het niet eens gelukt is...
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik weet weer waarom ik niet naar het postkantoor wil
heh, balen!
Gast- Gast
Ik hoop het ook Burn dat het boeiend is.
MMmh ik lig op de bank en lichaam voelt ontzettend moe aan voor te slapen maar ook de blijschap van een contract. Zucht ik wil beter zijn
MMmh ik lig op de bank en lichaam voelt ontzettend moe aan voor te slapen maar ook de blijschap van een contract. Zucht ik wil beter zijn
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
Gast- Gast
Ik snap het even niet meer. Ik stuur mijn moeder een smsje dat mijn functioneringsgesprek goed was gegaan, dat ik veel complimenten heb gekregen dus dat ik daar wel weer even op kan teren. Krijg ik terug; Ga je niet meer afstuderen?
Wie ziet de logica voor mij?
Wie ziet de logica voor mij?
May- Ratel
Sorry May, ik zie hem ook niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
He bah dat is niet leuk! Volgens mij is er dan ergens iets mis gegaan, ik dacht altijd dat je in de dienstverlening klantvriendelijk moest zijn
May- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: