Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
May schreef:Ik snap het even niet meer. Ik stuur mijn moeder een smsje dat mijn functioneringsgesprek goed was gegaan, dat ik veel complimenten heb gekregen dus dat ik daar wel weer even op kan teren. Krijg ik terug; Ga je niet meer afstuderen?
Wie ziet de logica voor mij?
euhm.. denkt ze dat je nu gaat stoppen met school omdat je een goed functioneringsgesprek hebt gehad??
verder kan ik de logica ook niet begrijpen
Gast- Gast
Huh, wat een rare reactie, May? Ik snap het ook niet.
Do, balen dat je nou nog een keer terug moet.
Do, balen dat je nou nog een keer terug moet.
Gast- Gast
May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
He bah dat is niet leuk! Volgens mij is er dan ergens iets mis gegaan, ik dacht altijd dat je in de dienstverlening klantvriendelijk moest zijn
Mijn zus en ik waren het samen mee eens dat de personeel bij de kruidvat wordt geselecteerd op hun gechagerijn dan vrolijkheid. Dit komt omdat het in drie verschillende winkels is waar wij komen zulke meiden staan. Nou sorry.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee dus had terug gestuurd huh hoezo? Krijg ik terug het was maar gewoon een vraag.
Echt mijn moeder doet een beetje raar.
Echt mijn moeder doet een beetje raar.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
He bah dat is niet leuk! Volgens mij is er dan ergens iets mis gegaan, ik dacht altijd dat je in de dienstverlening klantvriendelijk moest zijn
Nope.
Zal ik de situatie schetsen?
Ik kom daar met drie dingen. Twee enveloppen (die zijn dus ook weer mee naar huis want die vergeet ik als er zoiets gebeurt meteen dan ook maar) en een doos.
Doos zit keurig dicht, maar zonder veel van dat brede plakband.
Twee dames achter de balie die eerst zonder overdrijven tien minuten met elkaar aan het babbelen waren, en ik maar wachten met een doos van tien kg in mijn armen, maar goed... *niet ergeren, niet ergeren*
Mocht ik eindelijk naar de balie komen zegt de ene vrouw: 'geen plakband?' Dus ik heel netjes: 'nee maar de doos zit goed dicht en er valt niks uit'
Zegt die vrouw: 'moet plakband op hoor'
Er is daar gewoon plakband, wat er dus niet op hoeft van mij maar goed. Zegt die vrouw: 'koop maar een rol en ga het eerst maar een fatsoenlijk plakken thuis hè, en kom dan maar terug' ...
Ligt het aan mij of is dit enigszins onaardig?
Gast- Gast
May mijn moeder zou dat ook vragen...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jordana schreef:May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
Mijn zus en ik waren het samen mee eens dat de personeel bij de kruidvat wordt geselecteerd op hun gechagerijn dan vrolijkheid. Dit komt omdat het in drie verschillende winkels is waar wij komen zulke meiden staan. Nou sorry.
Ah dat verklaart het. Hier bij de kruidvat zijn het ook al geen zonnetjes die er werken.
May- Ratel
Jordana schreef:May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
Denk dat dat klopt, hier werken ook alleen maar chagrijnige mensen
Bedenk me in een keer dat ik om 16.00u moet werken en niet om 17.00u:S oeps.. gelukkig kom ik er nog op tijd achter.. aleen heel mn mond is nog verdoofd... niet handig
Gast- Gast
Dolores schreef:May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
Nope.
Ik kom daar met drie dingen. Twee enveloppen (die zijn dus ook weer mee naar huis want die vergeet ik als er zoiets gebeurt meteen dan ook maar) en een doos.
Twee dames achter de balie die eerst zonder overdrijven tien minuten met elkaar aan het babbelen waren, en ik maar wachten met een doos van tien kg in mijn armen, maar goed... *niet ergeren, niet ergeren*
Mocht ik eindelijk naar de balie komen zegt de ene vrouw: 'geen plakband?' Dus ik heel netjes: 'nee maar de doos zit goed dicht en er valt niks uit'
Er is daar gewoon plakband, wat er dus niet op hoeft van mij maar goed. Zegt die vrouw: 'koop maar een rol en ga het eerst maar een fatsoenlijk plakken thuis hè, en kom dan maar terug' ...
dit gaat toch echt te ver
Moezie- Kletskop
Omg, wat een debiele reactie Do, ik had die doos naar d'r kop gesmeten. Maargoed, ik ben een beetje agressief lately...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jemig Do, wat een raar wijf zeg. Ligt niet aan jou, dat is gewoon ZEER klantONvriendelijk!
Gast- Gast
Ik had haar die rol met plakband een plaats laten zien.
Nee zulke mensen zucht.
Nee zulke mensen zucht.
Jordana- Ratel
Ik ben vandaag mogelijk een beetje overgevoelig, en ik ben in het echt heel slecht met confrontaties, maar het voelt best vreemd...
Gast- Gast
Naja dolores.. wat een rare vreemde reactie?? SLAAN!
en nu moet je nog terug ook? bahbah..:S
en nu moet je nog terug ook? bahbah..:S
Gast- Gast
Dolores schreef:May schreef:Dolores schreef:en dan moeten we het ook maar niet over klantvriendelijkheid hebben, die was overduidelijk tijdelijk kwijt...
Nope.
Dat is inderdaad netjes gezegd onaardig. Ze doen net alsof je een klein kind bent.
Een cursusje klantvriendelijkheid kan geen kwaad voor hun.
May- Ratel
Máár....
Er zit ook een heel positief punt aan dit alles!!!
Ik heb nu voor 1.75 euro mijn hele eigenste rol breed plakband die ik na vandaag nooit meer nodig heb!
Ik heb nu voor 1.75 euro mijn hele eigenste rol breed plakband die ik na vandaag nooit meer nodig heb!
Gast- Gast
Dolores schreef:Máár....
Nu kun je haar mond dichtplakken
May- Ratel
Alleen haar mond?! Ik zou haar in het plakband wikkelen als een mummie...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Dolores schreef:Máár....
Nu kun je haar mond dichtplakken
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Die ik juist door vandaag heel goed kan gebruiken!!!!!!!
Verheugt zich op morgen terug gaan met haar rol plakband
Gast- Gast
Blij dat je het zo goed oppakt!!
Moezie- Kletskop
joepie.. voor die 1,75 had je ook een mooi potje nagellak kunnen kopen van catrice. bijna
Gast- Gast
Doet me denken aan een kinderboek met plakband ie hadden de leraar gepakt.
MMh en dan is aan haar vragen mevrouw hoe sterk is deze plakbank. Eerst haar haar helemaal volplakken.
MMh en dan is aan haar vragen mevrouw hoe sterk is deze plakbank. Eerst haar haar helemaal volplakken.
Jordana- Ratel
Vriendje: wil je een tosti?
Ik: ja lekker.
Vriendje: je weet waar de keuken is, ik hoef niet.
@ Dolores ik zou er ook een mummie van maken, jeetje!! Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo.
@ Dolores ik zou er ook een mummie van maken, jeetje!! Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Vriendje: wil je een tosti?
hahahahahaha wat een opmerking.. ben je klaar mee dan:P
Gast- Gast
Ach. Ik ben wél mijn huis uitgegaan en naar dat postkantoor geweest.
En ik leefn og.
Dus dat kan ik morgen heus nog wel een keer.
:-)
En ik leefn og.
Dus dat kan ik morgen heus nog wel een keer.
:-)
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: