Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Musthaves...

+35
Silver
kwebbeltje
Diese
Floor
Shopaholic
Filoria
Pink!
Zonneschijn
Slakje
PapillonRose
Jasmine
Shisha
Charles
Jade
kwak
Luce
CCC
Pompoen
Fearie
Laurientje
Liadan
Snoes
Sun88
Tania
Ella
Sanne
Fiwen
Pien
Aimee
Caroow
Happydobby
Annemie
Vixen
Printje
Stitch
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Musthaves... - Pagina 3 Empty Re: Musthaves...

Bericht  Filoria wo 3 jul 2013 - 3:21

Pompoen schreef:Ik heb pas later een wipstoel aangeschaft maar ik ben zó blij met dat ding! Hij kan helemaal plat en L. Ligt er heerlijk in. Vooral als ik in kn werkkamer zit, maar ook als ik met hem wil douchen, dan leg ik hem in een handdoek in de wipstoel, ga zelf eerst even wassen en douchen, dan pak ik hem, douche met hem en als we klaar zijn wikkel ik hem weer in de handdoek in de wipstoel, droog mezelf gauw af, badjas aan en dan doe ik hem verder. Ideaal ding! 
Draagdoek ook heel blij mee!
Ooooja! Handig! Zelf douchen en een baby hebben is inderdaad een lastige combinatie.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow wo 3 jul 2013 - 3:51

Filoria schreef:
Caroow schreef:
Annemie schreef:@printje, oh ik dacht dat een wipstoel pas vanaf een paar maanden mocht, weet het al niet meer, is ook alweer 3 jaar geleden, hihi.

Wij hebben een hele fijne die je helemaal plat vanaf de geboorte kan gebruiken.
Musthaves... - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRYvW5EqtISva63PiMXwodxacYYGoIuN67f4ECQrzaZ29X2DHAV8g
Even nieuwsgierig: wat vind je het voordeel van een wipstoel waardoor het handiger is dan de box? Bij een jonge baby bedoel ik? Ik heb een goedkope wipstoel die ik alleen wil gebruiken voor het geven van fruit als de baby nog te jong is voor een kinderstoel. Maar zou niet weten waar je een wipstoel voor gebruikt bij een baby die nog geen bijvoeding krijgt.

Hij kon zo wat dichterbij ons liggen als wij bijvoorbeeld gingen eten. En nu vindt hij het al een tijdje gewoon heel leuk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje wo 3 jul 2013 - 7:50

Wij legden haar idd in de wipper op tafel zodat ze er bij zat. Verder niet echt een reden, dat ding stond beneden en soms zette ik haar er gewoon lekker in. Ze vond het al vroeg fijn om wat te 'zitten'. Plat is nooit ahar ding geweest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 7:46

Ik koop eigenlijk zoveel dat ze de helft niet aan krijgen. Gewoon meer voor de heb en voor de leuk dus. laughcry  Eigenlijk zonde van het geld. Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Floor do 4 jul 2013 - 19:34

Filoria schreef:
Caroow schreef:
Annemie schreef:@printje, oh ik dacht dat een wipstoel pas vanaf een paar maanden mocht, weet het al niet meer, is ook alweer 3 jaar geleden, hihi.

Musthaves... - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRYvW5EqtISva63PiMXwodxacYYGoIuN67f4ECQrzaZ29X2DHAV8g
Even nieuwsgierig: wat vind je het voordeel van een wipstoel waardoor het handiger is dan de box? Bij een jonge baby bedoel ik? Ik heb een goedkope wipstoel die ik alleen wil gebruiken voor het geven van fruit als de baby nog te jong is voor een kinderstoel. Maar zou niet weten waar je een wipstoel voor gebruikt bij een baby die nog geen bijvoeding krijgt.

Ik heb ook werkelijk geen idee, onze zoon lag in de box of op de grond op een kleed. de wipstoel heb ik 1.5 maand gebruikt toen hij bijvoeding kreeg, daarna ging hij de kinderstoel in en heb ik de wipstoel direct weer verkocht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Diese do 4 jul 2013 - 19:38

Wij hadden deze wipstoel:
Musthaves... - Pagina 3 500124%20Beaba%20Transat-Up&Down%20grijs
Ideaal, zo lag ze gezellig op ooghoogte en kon ik gerust even weglopen zonder me zorgen te maken over ons hondje.

De familyfix in de auto vind ik ook onmisbaar Very Happy
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Stitch do 4 jul 2013 - 23:01

Wow, wat veel reacties! Thnx! 

Annemie, het gaat idd hard! Al heb ik steeds het idee dat het bij anderen harder gaat als bij mezelf! Hoe is het met jou?

De familyfix stond idd al op ons lijstje. Vond ik met een 3 deurs auto wel wat makkelijker, en nog belangrijker, veiliger dan dat ik zelf met de autogordels ga lopen klooien. 

Een draagdoek wil ik ook graag hebben (al vind mijn vriend het helemaal niks) Zat te kijken naar de byKay. Is dat wat? Wil er ook niet teveel geld aan uitgeven in eerste instantie, misschien vind ik het toch helemaal niks. Sowieso moet ik nog even kijken hoe ik het ga doen, want ik heb niemand in mijn omgeving bij wie ik het kan afkijken Wink

Sanne, kinderwagen hebben we inderdaad al wel gekocht (vandaag binnen gekregen Very Happy) Die zullen we sowieso wel gaan gebruiken, mijn vriend gaat sowieso niet dragen, en ik vind het ook wel gewoon fijn (denk ik)

Caroow, die wipstoel van chicco vind ik ook heel mooi, alleen wel een beetje duur Embarassed 

Wat is trouwens een dooky? 

Flessenwarmer  (net als een kolf) ga ik nog niet kopen idd, eerst maar eens kijken of de borstvoeding gaat lukken. Dan wil ik dus  ook gaan kolven, en dan is het wel handig om er 1 te hebben. 

Welke kinderstoel hebben jullie gekocht? Ik wil heel graag de bloom fresco met babyinzet, maar die is duur! :O De stokke vind ik echt een onding, maar misschien moet ik er toch maar aan geloven. Ga trouwens nu nog geen kinderstoel kopen hoor, kan die toch nog niet in. 

Als jullie nog meer tips hebben, zijn ze altijd welkom! Very Happy
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Snoes do 4 jul 2013 - 23:32

Caroow schreef:
Filoria schreef:
Caroow schreef:

Hij kon zo wat dichterbij ons liggen als wij bijvoorbeeld gingen eten. En nu vindt hij het al een tijdje gewoon heel leuk.
Hier ook inderdaad. Hij vindt het gewoon heel leuk om in de wipstoel te zitten, zeker met al die speeltjes boven hem dan. Wij gebruiken hem nog steeds standaard als wij gaan eten, dan zit hij in zijn wippertje bij ons aan tafel, wel zo gezellig!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  kwebbeltje vr 5 jul 2013 - 20:06

Wat een leuk topic is dit. Ben benieuwd of er nog meer "musthaves" zijn?

Gr kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 20:10

Stitch schreef:Wat is trouwens een dooky? 
Dat vraag ik me ook af, is dat een echte musthave? En waarom? Heb al gegoogled, maar kwam er niet uit...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Caroow vr 5 jul 2013 - 20:40

Musthaves... - Pagina 3 Dooky%20126703%20on%20maxi-cosy

Dat blauwe ding is een dooky. Zorgt ervoor dat je kind in de schaduw ligt. Ik heb gewoon een hydrofiele luier met een haarknip, werkt ook prima smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parel vr 5 jul 2013 - 20:49

Laat ik het zo zeggen, dingen die ik bij een volgende gelijk in huis haal ;
- hydrofieldoeken, spuugdoekjes en stretch rompers vd Hema, evenals slaapzakken vd Hema
- dr Browns flessen
- speen Laughing 
- wipstoel (liefste een bewegende haha)
- boxmobiel met laaaaaaang muziekje
- maxi cosi voetenzak én easybase
- silly billyz (slabben met lange mouwen die geen vlekken opnemen én je onder de kraan schoon kan maken)
- probiotica
- aapies
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Kalishi vr 5 jul 2013 - 22:15

Een Bykay is een rekbare draagdoek en als je kidnjes zwaarder wordt is deze niet echt fijn meer.
Een betaalbare doek doe ik zelf ook heb is de Zaffiro. of welke ook super zijn Little Frog. Die ga ik namelijk binnekort ( in juli komt er een nieuwe kleur uit) halen.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Kalishi vr 5 jul 2013 - 22:48

oh de Zaffiro draagdoek die ik heb is nu in de aambieding zie ik voor 38,- !!
http://www.knoopjedoek.nl/beclose

Echt een aanrader, je kindje is heerlijk bij je, kan vanaf de geboorte in een draagdoek. het is ideaal. En het knopen gewoon fwcc zoeken op youtube.

Laatst aangepast door Kalishi op zo 7 jul 2013 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Fearie za 6 jul 2013 - 2:26

Parel schreef:Laat ik het zo zeggen, dingen die ik bij een volgende gelijk in huis haal ;
- hydrofieldoeken, spuugdoekjes en stretch rompers vd Hema, evenals slaapzakken vd Hema
- dr Browns flessen
- speen Laughing 
- wipstoel (liefste een bewegende haha)
- boxmobiel met laaaaaaang muziekje
- maxi cosi voetenzak én easybase
- silly billyz (slabben met lange mouwen die geen vlekken opnemen én je onder de kraan schoon kan maken)
- probiotica

- aapies

Die cursief gemaakte dingen zijn echt aan te raden. Die komen er bij een 2e ook direct.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  miss22 za 6 jul 2013 - 20:25

Ik vind een voedingskussen echt een ding die je moet hebben
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Supertalentje za 6 jul 2013 - 21:13

Naast alles dat al genoemd is en waarvan je echt moet kijken of het je ding is (ik heb nooit een voedingskussen gebruikt bijv, raar ding) vond ik overslagrompers bij mijn pasgeboren zoon echt een musthave. Dat hele kleine werkt nog niet mee, alles is nieuw en dan dat gehannes om iets over dat hoofdje te krijgen vond ik zo'n gedoe. Bij overslag hoef je alleen de armen erin te wurmen smile

Ik gebruikte veel meer hydrofieldoeken dan spuugdoekjes trouwens. Na 2 mondjes terug is het doekje vol en als je ze tegen je aan houdt om te laten boeren en ze spugen, dan spugen ze altijd net naast het doekje Wink 

Die boxkleden met bogen waren hier ook een succes, maar wel opletten dat de speeltjes aan de bogen niet te hoog hangen anders kunnen ze lang nergens bij. Ik heb die van Tiny Love en daar hangen ook speeltjes aan het einde van de boog (dus bijna op de grond) waardoor hij er snel bij kon.

De boxmobiel heb ik ook van tinylove, met afstandsbediening en hij doet 20 min per muziekje!

Ik heb trouwens een Nuna kinderstoel, die kan lang mee omdat je de zitting eruit kunt halen en later is het nog een stoel ofzo (zover zijn we nog niet), hij is helemaal van hard plastic dus makkelijk schoon te maken en goedkoper dan een Stokke.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  kwebbeltje di 13 aug 2013 - 7:32

Ik up dit topic misschien nog meer mensen must haves ideeen?
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: