Sollicitatie topic
+42
ellibre
Ellusss
Snoopy
Zonnetje
Poisongirl
Mandy11486
Willem
SuzieQ
Punk'd
KOL
Marin
Jeanette
Tabbert
Sissi
Eep
SoGood
Oasis
Bacio
Burn
Chocoholic
friedje
*Bloempje*
mezzoforte
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Middleme
Summerlovin
Charles
Taeda
Bazinga
Rose
Rouxxxe
Pommes
Caroow
love
rapa nui
Sushi
Loes263
Linda
nijntje4
Parel
46 plaatsers
Pagina 3 van 15
Pagina 3 van 15 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15
Re: Sollicitatie topic
Wij hebben ook meerdere labels, dat betekent gewoon meerdere bedrijven. Dus bijvoorbeeld Bol en Wehkamp en Karwei. Aan het nummer zie je dan wat je moet zeggen bij het opnemen
Het is dus een bedrijf in klantenservice, bedrijven betalen dat bedrijf om de klantenservice te regelen.
Edit: In dit geval een drukkerij dus ik denk dat je de klantenservice doet richting opdrachtgevers ipv consumenten.
Het is dus een bedrijf in klantenservice, bedrijven betalen dat bedrijf om de klantenservice te regelen.
Edit: In dit geval een drukkerij dus ik denk dat je de klantenservice doet richting opdrachtgevers ipv consumenten.
Laatst aangepast door Taeda op wo 12 jun 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Oooh.. Oké, ik heb nu echt woord-voor-woord de hele website zitten uitpluizen, duurde even, omdat 't een vrij drukke, verwarrende site is, maar heb nu wel meer duidelijkheid! Thanks!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hooooi. Ik wilde ff kwijt dat ik zojuist een sollicitatie heb verstuurd. Ik moet weer terug op de markt...met een dubbel gevoel. De functie is superleuk (lijkt me) maar voor 3 dagen en ik wil maar 2 dagen werken, plus ik heb de master niet die vereist is en het is gewoon misschien allemaal wat hoog gegrepen maar heb 't toch verstuurd...want qua ervaring zou het super aansluiten op mijn vorige baan...ik kon dit niet zomaar laten schieten.
Ik voel me nu een beetje dubbel. Ben ik al klaar om te gaan werken? En meteen iets wat toch wel inzet vereist? We zien wel...op gesprek gaan kan altijd (al is de kans zeer klein dat ik word uitgenodigd).
Ik voel me nu een beetje dubbel. Ben ik al klaar om te gaan werken? En meteen iets wat toch wel inzet vereist? We zien wel...op gesprek gaan kan altijd (al is de kans zeer klein dat ik word uitgenodigd).
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Oei wat spannend Charles. Maar je moet maar zo denken: Dit is al een hele stap. Zelfs al word je niet eens uitgenodigd voor een gesprek, dan heb jij in elk geval weer een psychische stap overwonnen en dat is al heel wat. Ik kan me je twijfels heel goed voorstellen, maar toch denk ik dat het goed is dat je het hebt verstuurd. Ik ga voor je duimen dat er iets positiefs uit komt, wat dat ook moge zijn
Ik heb net ook twee sollicitaties verstuurd die ik heel leuk vind, woei
Ik heb net ook twee sollicitaties verstuurd die ik heel leuk vind, woei
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Spannend Charles! Maar wel fijn dat je in ieder geval er (al) voor open staat om te reageren!
Ik mag zaterdag weer even komen helpen in de bediening!
Vind ik stiekem heel goed van mezelf aangezien ik de 1e keer alleen zou proberen, om vervolgens voor de week erna gevraagd te worden i.v.m. hun eigen reunie dus daarbij was het vaste personeel uitgenodigd. En nu vroegen ze van de week of ik zaterdag ook even wil komen helpen in het restaurant (andere 2 waren feesten). Vind het vooral goed omdat ik nog maar een beginner ben en ze ook (sowieso) 3 anderen had kunnen vragen.
Voor de rest heb ik vandaag een telefoongesprek gehad met een uitzendbureau en krijg ik morgen een call center test opgestuurd. Als ik die goed heb gemaakt krijg ik nog een stellingentest waarbij ze een profiel van je maken. En als die ook passend is bij de vacature krijg ik een gesprek op het uitzendbureau en bij de opdrachtgever. Er is dus in ieder geval weer een beetje hoop!
Ik mag zaterdag weer even komen helpen in de bediening!
Vind ik stiekem heel goed van mezelf aangezien ik de 1e keer alleen zou proberen, om vervolgens voor de week erna gevraagd te worden i.v.m. hun eigen reunie dus daarbij was het vaste personeel uitgenodigd. En nu vroegen ze van de week of ik zaterdag ook even wil komen helpen in het restaurant (andere 2 waren feesten). Vind het vooral goed omdat ik nog maar een beginner ben en ze ook (sowieso) 3 anderen had kunnen vragen.
Voor de rest heb ik vandaag een telefoongesprek gehad met een uitzendbureau en krijg ik morgen een call center test opgestuurd. Als ik die goed heb gemaakt krijg ik nog een stellingentest waarbij ze een profiel van je maken. En als die ook passend is bij de vacature krijg ik een gesprek op het uitzendbureau en bij de opdrachtgever. Er is dus in ieder geval weer een beetje hoop!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik baal een beetje. Heb afgelopen woensdag een ontzettend leuk gesprek gehad voor een leuke functie. En die mevrouw met wie ik een gesprek had, zou me afgelopen vrijdagmiddag bellen. Heeft ze dus niet gedaan. Bah, ik haat het om in onzekerheid te zitten.
Verder ben ik nog wel druk aan het zoeken via uitzendbureaus. Ik heb nu een uitzendbureau gevonden met een afdeling logistiek, die allerlei logistieke banen hebben (ik werk nu als customer service medewerker bij een logistiek bedrijf). Zij hebben echt veel leuke vacatures, dus als daar niets voor me tussenzit weet ik het ook niet meer. Verder ben ik ook aan het kijken via Monsterboard. Daar staat ook veel op.
Ik denk dat als het zo door gaat ik zeker snel wat anders heb gevonden. Hopelijk vind ik ander werk voor mijn contract afloopt (1 augustus).
Verder ben ik nog wel druk aan het zoeken via uitzendbureaus. Ik heb nu een uitzendbureau gevonden met een afdeling logistiek, die allerlei logistieke banen hebben (ik werk nu als customer service medewerker bij een logistiek bedrijf). Zij hebben echt veel leuke vacatures, dus als daar niets voor me tussenzit weet ik het ook niet meer. Verder ben ik ook aan het kijken via Monsterboard. Daar staat ook veel op.
Ik denk dat als het zo door gaat ik zeker snel wat anders heb gevonden. Hopelijk vind ik ander werk voor mijn contract afloopt (1 augustus).
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Ik houd ook niet van die onzekerheid, hoor. Ik heb afgelopen week een gesprek gehad en 't duurde maar 20 minuten of zo. Ze heeft wat over 't bedrijf uitgelegd, wat over de functie (Is een nieuwe functie binnen dat bedrijf) enn.. Dat was 't. Nou heb ik de vacature gevonden via MP (ik kijk letterlijk overal voor vacatures ) dus misschien wil dat ook wel wat zeggen! Bedrijf is heel informeel, maar heeft wel grote cliënten, bestaat al ruim 100 jaar en die vrouw die me ontving, was heel strikt, maar wel weer casual! Argh...
Verder is er niet echt veel meer besproken, maar heb ook niet echt een rotgevoel erover of zo! Ik heb 2 jaar lang exact 't zelfde gedaan, maar daarna ruim 2 jaar wat anders... En ik heb geen vakantieplannen, haha, hoop dat 't ook mijn voordeel is, omdat ze willen dat de nieuwe werknemer direct begint en vakantietijd doorwerkt...
Ik vind 't wachten zó vervelend en 't onbestemde gevoel. Helemaal omdat deze baan me echt superleuk lijkt! Stom gedoe... Hoor begin deze week wat, ik ben mezelf maar aan't inpraten dat 't niks wordt, omdat ik 't zo graag wil..
Verder is er niet echt veel meer besproken, maar heb ook niet echt een rotgevoel erover of zo! Ik heb 2 jaar lang exact 't zelfde gedaan, maar daarna ruim 2 jaar wat anders... En ik heb geen vakantieplannen, haha, hoop dat 't ook mijn voordeel is, omdat ze willen dat de nieuwe werknemer direct begint en vakantietijd doorwerkt...
Ik vind 't wachten zó vervelend en 't onbestemde gevoel. Helemaal omdat deze baan me echt superleuk lijkt! Stom gedoe... Hoor begin deze week wat, ik ben mezelf maar aan't inpraten dat 't niks wordt, omdat ik 't zo graag wil..
Bazinga- Ratel
Ik meld me ook. Ik heb een vaste baan, maar mijn vriend is net afgestudeerd en waar we wonen is niet veel te vinden. We staan er daarom voor open om naar een grotere stad te verhuizen, dus gaan we allebei solliciteren in andere steden en dan zien we wel waar we eindigen. Bovendien werk ik nu maar 3 dagen in de week en ik wil wel fulltime werken.
Ik heb gisteren 1 sollicitatie verstuurd en ik heb net 3 vacatures gevonden die me wel leuk lijken. Ze zijn misschien wel wat hoog gegrepen, maar proberen kan altijd. Vanavond tijd maken om er een paar te versturen, spannend!
Ik vind het trouwens ook heel leuk om over jullie sollicitaties te lezen en zal proberen om daar ook op te gaan reageren
Ik heb gisteren 1 sollicitatie verstuurd en ik heb net 3 vacatures gevonden die me wel leuk lijken. Ze zijn misschien wel wat hoog gegrepen, maar proberen kan altijd. Vanavond tijd maken om er een paar te versturen, spannend!
Ik vind het trouwens ook heel leuk om over jullie sollicitaties te lezen en zal proberen om daar ook op te gaan reageren
Gast- Gast
Willen jullie meedenken:
Vanmiddag om half 4 sollicitatiegesprek bij een kledingwinkel, maar wat doe je aan met dit weer? Ik wil er wel netjes en hip bijlopen maar dan zweet ik mezelf te pleuris ben ik bang (met de outfit die ik in gedachten had)
Vanmiddag om half 4 sollicitatiegesprek bij een kledingwinkel, maar wat doe je aan met dit weer? Ik wil er wel netjes en hip bijlopen maar dan zweet ik mezelf te pleuris ben ik bang (met de outfit die ik in gedachten had)
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes, wat voor kledingwinkel is het? Heb je iets van de winkel wat je aan zou kunnen doen?
Ik zou gaan voor een rokje met een net hemdje/bloesje en eventueel een vestje erbij en pumps. Maar het ligt denk ik ook wel aan de winkel, bij een nette winkel doe je iets anders aan dan bij de H&M.
Ik zou gaan voor een rokje met een net hemdje/bloesje en eventueel een vestje erbij en pumps. Maar het ligt denk ik ook wel aan de winkel, bij een nette winkel doe je iets anders aan dan bij de H&M.
Gast- Gast
Het gaat om de Zara, maar ik ben er al uit denk ik en na het gesprek schiet ik gewoon even in een andere winkel in een pashokje om een andere broek aan te doen zodat ik nog even in de atad kan rondkijken
Pommes- Prater
Pommes schreef:Willen jullie meedenken:
Ik heb om 3 uur een sollicitatiegesprek. Voor een bijbaan bij de praxis. Haha. Ik trek een roze broek aan met een leuk wit blousje erop. Zodra ik thuis kom trek ik mijn zomerkleren weer aan. Haha. Heel veel succes straks!!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is je gesprek gegaan, Pommes?
Ik heb een leuke vacature gevonden (geen 100% droombaan maar wel leuk en geschikt), maar het is wel 1,5 uur hier vandaan met het OV. Dat is eigenlijk niet ideaal. En stel dat we verhuizen, wordt het nóg verder weg, niet de juiste kant op dus. Zal ik toch solliciteren, of maar realiseren dat het gewoon té ver weg is?
Ik heb een leuke vacature gevonden (geen 100% droombaan maar wel leuk en geschikt), maar het is wel 1,5 uur hier vandaan met het OV. Dat is eigenlijk niet ideaal. En stel dat we verhuizen, wordt het nóg verder weg, niet de juiste kant op dus. Zal ik toch solliciteren, of maar realiseren dat het gewoon té ver weg is?
Marin- Lady Post-a-lot
Zou het met de auto ook zo lang zijn? Want dan kun je wellicht nog overbruggen tot je je rijbewijs en een autootje hebt?
Gast- Gast
Harrison schreef:Zou het met de auto ook zo lang zijn? Want dan kun je wellicht nog overbruggen tot je je rijbewijs en een autootje hebt?
Hmm nee met de auto zou het sneller zijn! Maar ja die moet ik dan wel eerst kunnen kopen ;-) maar das wel een optie zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, als dat een optie zou ik gewoon solliciteren! Dan kan je altijd kijken wat de procedure verder brengt.
Pommes, ik ben ook benieuwd hoe je gesprek is gegaan.
Ik heb goed nieuws, ben gisteren uitgenodigd voor een gesprek volgende week . Toch even een positief puntje tussen de afwijzingen door.
Pommes, ik ben ook benieuwd hoe je gesprek is gegaan.
Ik heb goed nieuws, ben gisteren uitgenodigd voor een gesprek volgende week . Toch even een positief puntje tussen de afwijzingen door.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goed zo Rouxxe!
Nou, dan ga ik die brief maar schrijven
Nou, dan ga ik die brief maar schrijven
Marin- Lady Post-a-lot
Wanneer doen jullie navraag na een sollicitatie?
Ik heb afgelopen donderdag gesolliciteerd en ze zei, volgens mij, dat ze het me begin volgende week (deze week dus) zou laten horen, omdat ze nog andere kandidaten had.
Maar ik wil 't weten! Enerzijds lijkt 't positief, alsof ik nog een kans maak, maar ik weet niet...
Nu had ik bedacht er morgen een mail tegenaan te gooien, "Met 't risico ongeduldig over te komen.." en er gewoon bij vermelden dat ik heel erg enthousiast ben geworden, maar is 't te snel? Te happig? Te.. I don't know, niet-aanneembaar?
Ik heb afgelopen donderdag gesolliciteerd en ze zei, volgens mij, dat ze het me begin volgende week (deze week dus) zou laten horen, omdat ze nog andere kandidaten had.
Maar ik wil 't weten! Enerzijds lijkt 't positief, alsof ik nog een kans maak, maar ik weet niet...
Nu had ik bedacht er morgen een mail tegenaan te gooien, "Met 't risico ongeduldig over te komen.." en er gewoon bij vermelden dat ik heel erg enthousiast ben geworden, maar is 't te snel? Te happig? Te.. I don't know, niet-aanneembaar?
Bazinga- Ratel
Bazinga, ik zou zelf eind van de week dan informeren. Dan hebben ze wat dagen speling gehad.
Marin, ook ik zou gewoon solliciteren wie weet zitten er ook nog iets van reiskostenvergoeding in.
Summetlovin, hoe is het bij jou gegaan?
Rouxe, goed nieuws
Hier ging het gesprek wel goed. Enige nadeel is dat je heel flexibel moet zijn in de dagen die je wil werken en ik zit toch met F.
Zojuist ook nog gebeld door een kledingwinkel van hier. Dat zou ideaal zijn, ben ik in 10min-15min op het werk. Voor de zara miet ik een stuk verder + standaard elke ochtend en avond in de file.
Marin, ook ik zou gewoon solliciteren wie weet zitten er ook nog iets van reiskostenvergoeding in.
Rouxe, goed nieuws
Hier ging het gesprek wel goed. Enige nadeel is dat je heel flexibel moet zijn in de dagen die je wil werken en ik zit toch met F.
Zojuist ook nog gebeld door een kledingwinkel van hier. Dat zou ideaal zijn, ben ik in 10min-15min op het werk. Voor de zara miet ik een stuk verder + standaard elke ochtend en avond in de file.
Pommes- Prater
Helaas geen uitnodiging voor die baan waar ik die salaris indicatie voor nodig had. Maar het is wel raar.. Want ik had daar binnen dat bedrijf op twee functies gesolliciteerd, maar nou heb ik twee keer een negatieve reactie gekregen, maar voor dezelfde baan! Zouden ze dan bedoeld hebben dat het voor beide banen geldt en hetzelfde mailtje willen sturen, maar vergeten de andere functie er bij te zetten? Of zou ik voor die ene functie dan nog wel in de running zijn en hebben ze het mailtje gewoon per ongeluk twee keer verstuurd? Stom. Jullie hoeven daar ook geen antwoord op te geven hoor, kan je ook niet weten, blijft gissen. En hen om opheldering vragen heeft ook geen nut, want het was een automatische email, er staat letterlijk dat replyen naar dat adres geen zin heeft, en nergens anders kan ik ander emailadres vinden. Stom. Lekker onpersoonlijk ook, hou ik al niet van. Ik vond het al vervelend om zo'n standaard onpersoonlijk formulier in te vullen, ipv een brief naar een bepaald persoon te sturen (zelfs al ken je diegene niet, een naam is toch fijner!)
Marin- Lady Post-a-lot
Pommes schreef:Bazinga, ik zou zelf eind van de week dan informeren. Dan hebben ze wat dagen speling gehad.
Rouxe, goed nieuws
Ik dacht dat het niet zo goed gegaan was. Maar ben zojuist uitgenodigd voor een tweede gesprek! (voor morgen)
Ik dacht dat het een baan was voor bij de kassa/servicebalie. Maar het is een baan voor in de verkoop. Op de afdeling sanitair en decoratie( verf/behang enzo.) Dat lijkt me ook wel heel leuk! Dus ik hoop op het beste morgen!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een hoop gesprekkennieuwtjes!
Ik heb dinsdag ook een gesprek. Eindelijk weer eens, twee maanden na het laatste gesprek wat ik had ergens.
Ik heb dinsdag ook een gesprek. Eindelijk weer eens, twee maanden na het laatste gesprek wat ik had ergens.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Uiteindelijk heb ik gisteravond gemaild;
Beste *naam*,
Met het risico ongeduldig over te komen, stuur ik deze e-mail omdat ik benieuwd was of jullie al de juiste kandidaat hebben gevonden voor de openstaande vacature.
Zelf heb ik ons gesprek als prettig ervaren en de nieuw opgedane kennis over het bedrijf en vooral de uitleg van de functie, heeft me ontzettend enthousiast gemaakt, vandaar de 'ongeduldige' instelling...
Ik hoop snel iets te mogen horen!
Met vriendelijke groeten,
*naam*
En k heb vanmddag antwoord gehad dat er maandag nog een sollicitant komt en ze volgende week knoop gaan doorhakken.... Dus geen afwijzing? Ik probeer positief te blijven... Heb gereageerd blij te wezen, te weten nog in 'the running' te zijn. Beetje pro-actief en positief overkomen, dacht ik zo.
Maar ik wil zo graahaahaaaaagggggg....
Succes dames op gesprek!
Beste *naam*,
Met het risico ongeduldig over te komen, stuur ik deze e-mail omdat ik benieuwd was of jullie al de juiste kandidaat hebben gevonden voor de openstaande vacature.
Zelf heb ik ons gesprek als prettig ervaren en de nieuw opgedane kennis over het bedrijf en vooral de uitleg van de functie, heeft me ontzettend enthousiast gemaakt, vandaar de 'ongeduldige' instelling...
Ik hoop snel iets te mogen horen!
Met vriendelijke groeten,
*naam*
En k heb vanmddag antwoord gehad dat er maandag nog een sollicitant komt en ze volgende week knoop gaan doorhakken.... Dus geen afwijzing? Ik probeer positief te blijven... Heb gereageerd blij te wezen, te weten nog in 'the running' te zijn. Beetje pro-actief en positief overkomen, dacht ik zo.
Maar ik wil zo graahaahaaaaagggggg....
Succes dames op gesprek!
Bazinga- Ratel
Summerlovin, leuk dat je weer op gesprek mag komen! Succes!
Pommes, ook leuk om nog een gesprek te hebben en dichterbij is helemaal goed natuurlijk!
Marin, ik zou gewoon afwachten. Weet je of de sollicitaties door dezelfde persoon/afdeling worden afgehandeld? Want als dat niet zo is, lijkt het me dat die persoon gewoon per ongeluk 2 keer de mail heeft verstuurd.
Bazinga, nog even afwachten dus. Het is nog geen afwijzing, dus zeker niet negatief!
Ik heb 2 sollicitaties verstuurd. Bij de ene lijkt de stad me leuker om te wonen, bij de andere lijkt de baan me leuker. Maar ik denk dat ze allebei iets te hoog gegrepen zijn, dus dat wordt spannend! Mijn vriend moet trouwens ook op zoek naar een baan, maar er is 1 bedrijf al heel geïnteresseerd in zijn CV. Op zich positief, maar het is in de stad waar we nu wonen en ik wil eigenlijk verhuizen.
En nog een ander klein dingetje; de 2 sollicitaties die ik heb verstuurd zijn bij overheidsbedrijven. Dat betekent dat iedereen de lijst van sollicitanten op kan vragen en openbaar kan maken. Gelukkig is het niet hier in de buurt, want ik wil niet dat mijn huidige werk weet dat ik solliciteer. Maar er is dus een heeeele kleine kans dat ze daar achter gaan komen. Hopen dat niemand het interesseert en niemand dus de lijst op vraagt. Het positieve daaraan is trouwens dat ik ook de lijst op kan vragen als ik het niet ben geworden en dus kan zien wie mijn concurrenten waren
Pommes, ook leuk om nog een gesprek te hebben en dichterbij is helemaal goed natuurlijk!
Marin, ik zou gewoon afwachten. Weet je of de sollicitaties door dezelfde persoon/afdeling worden afgehandeld? Want als dat niet zo is, lijkt het me dat die persoon gewoon per ongeluk 2 keer de mail heeft verstuurd.
Bazinga, nog even afwachten dus. Het is nog geen afwijzing, dus zeker niet negatief!
Ik heb 2 sollicitaties verstuurd. Bij de ene lijkt de stad me leuker om te wonen, bij de andere lijkt de baan me leuker. Maar ik denk dat ze allebei iets te hoog gegrepen zijn, dus dat wordt spannend! Mijn vriend moet trouwens ook op zoek naar een baan, maar er is 1 bedrijf al heel geïnteresseerd in zijn CV. Op zich positief, maar het is in de stad waar we nu wonen en ik wil eigenlijk verhuizen.
En nog een ander klein dingetje; de 2 sollicitaties die ik heb verstuurd zijn bij overheidsbedrijven. Dat betekent dat iedereen de lijst van sollicitanten op kan vragen en openbaar kan maken. Gelukkig is het niet hier in de buurt, want ik wil niet dat mijn huidige werk weet dat ik solliciteer. Maar er is dus een heeeele kleine kans dat ze daar achter gaan komen. Hopen dat niemand het interesseert en niemand dus de lijst op vraagt. Het positieve daaraan is trouwens dat ik ook de lijst op kan vragen als ik het niet ben geworden en dus kan zien wie mijn concurrenten waren
Gast- Gast
Ik meld me ook maar weer eens...
Zojuist een brief verstuurd voor een dag groep 4 en een dag RT... Zou mooi te combineren zijn met mijn opleiding SEN...
Zojuist een brief verstuurd voor een dag groep 4 en een dag RT... Zou mooi te combineren zijn met mijn opleiding SEN...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 15 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15
Pagina 3 van 15
Permissies van dit forum: