cadeautje door de brievenbus
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeautje door de brievenbus
Ik ben helaas al een tijdje gestopt met werken en kan daardoor ook niet bij de diploma uitreiking zijn van mijn cliënten. (Jongeren met een beperking)
Ik heb nu voor allemaal een kaartje geschreven die ik in een grote envelop opstuur zodat mijn collega's dit kunnen geven.
Maar ik wil er graag nog iets kleins bij doen om te laten weten hoe trots ik op ze ben. Hebben jullie nog ideeën?
Ik ga sowieso nog even bij de action kijken of ik daar wat tegen kom.
Alle ideeën zijn welkom
Ik heb nu voor allemaal een kaartje geschreven die ik in een grote envelop opstuur zodat mijn collega's dit kunnen geven.
Maar ik wil er graag nog iets kleins bij doen om te laten weten hoe trots ik op ze ben. Hebben jullie nog ideeën?
Ik ga sowieso nog even bij de action kijken of ik daar wat tegen kom.
Alle ideeën zijn welkom
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: cadeautje door de brievenbus
M'n moeder had m'n neefje die geslaagd was zo'n grote medaille van chocola gegeven met daarop You Did It!
Maar ik weet niet of chocola nou zo geschikt is om te verzenden met de post (hoewel, zo warm is het niet). Het is wel lekker plat.
Maar misschien wel erg klein cadeautje.
Maar ik weet niet of chocola nou zo geschikt is om te verzenden met de post (hoewel, zo warm is het niet). Het is wel lekker plat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dankje! Dit idee hou ik in mijn achterhoofdMarin schreef:M'n moeder had m'n neefje die geslaagd was zo'n grote medaille van chocola gegeven met daarop You Did It!
Funk- Prater
Ik zit nu zelf te denken aan een zakje bloemzaadjes van bijvoorbeeld klavertjes of vergeet me nietjes. Ook klein maar op die manier heb ik geen 'last' van diëten en allergieën etc. van ze.
Funk- Prater
En gelukspoppetjes?
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Dat is ook heel leuk Balloon! Bedankt.
Funk- Prater
Ik weet niet of je het heel erg geschikt vindt als cadeau, maar tijdschriften bijv. en puzzelboekjes of dunne boekjes kunnen ook door de brievenbus. Theezakjes ook. Merci past ook door de brievenbus.
Ik probeer even te bedenken wat ik allemaal per post heb verstuurd haha.
Ik probeer even te bedenken wat ik allemaal per post heb verstuurd haha.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dat is ook erg leuk girli. Tijdschriften valt af omdat ze een erg wisselend niveau en interesses hebben. Aan thee had ik idd ook gedacht maar weer niet iedereen drinkt dat.
Funk- Prater
Oh, sommige pakken koekjes kunnen ook door de brievenbus! Ik weet alleen niet hoe dat dan aankomt hihi.
Je zou ook een pakketje kunnen maken met verschillende dingen, zodat er voor ieder wat wils is. Het lijkt me erg lastig om 1 cadeau te vinden dat voor iedereen geschikt is.
Je zou ook een pakketje kunnen maken met verschillende dingen, zodat er voor ieder wat wils is. Het lijkt me erg lastig om 1 cadeau te vinden dat voor iedereen geschikt is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Brievenbus
» Brievenbus vraagje
» Cadeautje schoonmoeder
» Cadeautje?
» Brievenbus
» Brievenbus vraagje