Brievenbus
+9
Jeanette
Pineco
Ibbeltje
Caramba
GreenGrass
Tsjip
Mees
Ella
Ilovethe90s
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brievenbus
Wat voor brievenbus hebben jullie? In de deur, naast de deur (in het kozijn), een brievenbus die aan de muur bevestigd is of een losse brievenbus die in de tuin staat?
Wij hebben onze brievenbus nu naast de deur, in het kozijn. Omdat wij binnenkort overgaan op kunststof kozijnen is er geen mogelijkheid om het op dezelfde manier te doen en zoeken we nu naar een andere oplossing.
We moeten kiezen tussen een brievenbus aan de muur bevestigen of een losse die in de tuin staat.
Hier zitten wel mooie brievenbussen tussen http://www.brievenbuswebshop.nl/brievenbussen/rvs-brievenbus
Wie zoekt er mee?
Wij hebben onze brievenbus nu naast de deur, in het kozijn. Omdat wij binnenkort overgaan op kunststof kozijnen is er geen mogelijkheid om het op dezelfde manier te doen en zoeken we nu naar een andere oplossing.
We moeten kiezen tussen een brievenbus aan de muur bevestigen of een losse die in de tuin staat.
Hier zitten wel mooie brievenbussen tussen http://www.brievenbuswebshop.nl/brievenbussen/rvs-brievenbus
Wie zoekt er mee?
Laatst aangepast door Ilovethe90s op do 9 mei 2013 - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Brievenbus
Bij ons zit hij in de deur. Gewoon omdat hij daar al zat. En dus niet over na heb hoeven denken.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook de brievenbus gewoon in de deur. Daar zat ie al en niks aan veranderd.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Bij ons zit de brievenbus in de deur. Binnenkort krijgen we een nieuwe voordeur en dan wil ik de bus naast de deur aan de muur.
Dat gerammel altijd aan die brievenbus vind ik zo irritant. De kinderen worden er vaak wakker van en `s ochtends vroeg ik zelf ook regelmatig.
Dat gerammel altijd aan die brievenbus vind ik zo irritant. De kinderen worden er vaak wakker van en `s ochtends vroeg ik zelf ook regelmatig.
Gast- Gast
Oh, joehoe, kwartjeeee
Ik dacht ineens, heuh, dit zag ik toch net ook op Facebook?
Ik dacht ineens, heuh, dit zag ik toch net ook op Facebook?
Gast- Gast
Wj hebben een gat in de deur. Ik zou ook niet anders willen trouwens. Toen ik de krant nog bezorgde waren er geregeld voorgangers met een andere krant die 'm er maar half induwden zodat de brievenbus open bleef staan. Fijn als het regent.
Daarom zou ik ook geen brievenbus kopen met het gat aan de bovenkant.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Neem een brievenbus waar de postbode/krantenjongen geen handen open kan halen.
Die ovalen bussen zijn niet handig als je een dikke krant hebt oid. Dan zit deze hiermee gelijk vol of valt er niet goed in.
Die ovalen bussen zijn niet handig als je een dikke krant hebt oid. Dan zit deze hiermee gelijk vol of valt er niet goed in.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Tsjip schreef:Wj hebben een gat in de deur. Ik zou ook niet anders willen trouwens. Toen ik de krant nog bezorgde waren er geregeld voorgangers met een andere krant die 'm er maar half induwden zodat de brievenbus open bleef staan. Fijn als het regent.
In de deur gaat het bij ons helaas niet worden, we hebben namelijk best een moderne deur uitgekozen en het het effect valt weg als je daar een brievenbus in zet. Het liefst hadden we onze brievenbus naast de deur, in het kozijn, gehad maar omdat de deuren van tegenwoordig breder zijn verviel die optie ook.
Dit wordt de voordeur
Greengrass, dat is wel een goede tip!
Ilovethe90s- Prater
Onze brievenbus zit aan de muur bevestigd, zoals de meeste huizen hier in de straat hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wij hebben zoiets aan de weg, aan de muur van buren vooraan de weg (wij wonen als je de oprit oploopt zeg maar) :
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben onze brievenbus in het toegangspoortje, met een bak erachter waar alles invalt. Wat Tsjip zei van de opening aan de bovenkant, dat de post dan nat wordt, hebben wij ook heel vaak hoor. Er zijn zo veel bezorgers die de krant of folders maar half erin stoppen (terwijl het gat groot genoeg is en er ook behoorlijk veel post in de bak past) en dan wordt dus ook alles nat...
En het probleem dat kranten niet in een ovale bus passen, kun je oplossen door er zo'n bijpassende buis onder te hangen waar de krant opgerold in past. Ik vind er nu even geen plaatje van.
Mijn broer heeft trouwens een vervelende ervaring gehad met de site waar jij naar verwijst TO. Hij had maanden geleden een brievenbus besteld en die kwam maar niet. Klantenservice reageerde nooit en uiteindelijk heeft hij een andere gekocht, omdat hij al maanden een emmer bij de deur had staan. Een paar weken daarna kreeg hij de brievenbus alsnog en mocht hij hem niet meer retour sturen, omdat het te lang geleden was dat hij hem besteld had
En het probleem dat kranten niet in een ovale bus passen, kun je oplossen door er zo'n bijpassende buis onder te hangen waar de krant opgerold in past. Ik vind er nu even geen plaatje van.
Mijn broer heeft trouwens een vervelende ervaring gehad met de site waar jij naar verwijst TO. Hij had maanden geleden een brievenbus besteld en die kwam maar niet. Klantenservice reageerde nooit en uiteindelijk heeft hij een andere gekocht, omdat hij al maanden een emmer bij de deur had staan. Een paar weken daarna kreeg hij de brievenbus alsnog en mocht hij hem niet meer retour sturen, omdat het te lang geleden was dat hij hem besteld had
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ibbeltje schreef:Wij hebben zoiets aan de weg, aan de muur van buren vooraan de weg (wij wonen als je de oprit oploopt zeg maar) :
Deze hebben wij ook. Geen gedoe dat post nat word.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Caramba schreef:Ibbeltje schreef:Wij hebben zoiets aan de weg, aan de muur van buren vooraan de weg (wij wonen als je de oprit oploopt zeg maar) :
Dan hebben jullie geluk met de krantenbezorgers!
Dit model vond ik de makkelijkste brievenbussen:
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Nou ik heb sinds een tijd er een sticker op met geen reclame, dat scheelt heel veel. Anders zat hij zo vol met een dikke pak reclame in plastic, brieven en krantje huis aan huis. Dus nu niet meer nat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
We gaan ook nog eens bij Hornbach kijken, als we daar niks vinden neig ik toch naar die site.
Ilovethe90s- Prater
Ik heb er 1 in de deur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben in ons nieuwe huis een gat in de muur. De post valt in de meterkast. Vind ik niet zo heel fijn. Moeten we straks nog even een oplossing voor verzinnen.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
In de deur (dichtgetaped) & deze;
(lijkt op wat wij hebben haha)
(lijkt op wat wij hebben haha)
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Zoek ook even de eisen van de post erbij. Heel veel mensen hebben een te kleine brievenbus of een op een manier waarop de post niet garandeerd dat de post goed overkomt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wij hebben een vrije grote gleuf maar dat is soms ook een ramp hoor!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Onze brievenbus zit beneden in het portiek bij alle andere brievenbussen (appartement)
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Tsjip schreef:Caramba schreef:Ibbeltje schreef:Wij hebben zoiets aan de weg, aan de muur van buren vooraan de weg (wij wonen als je de oprit oploopt zeg maar) :
Dan hebben jullie geluk met de krantenbezorgers!
Dit model vond ik de makkelijkste brievenbussen:
Deze brievenbus vond ik niet fijn toen ik nog postbode was. Die donkergroene, lelijke kunststof brievenbussen zijn de fijnste, maar die wil je niet natuurlijk
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: