Back 2 the 90's Outdoor
+2
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Back 2 the 90's Outdoor
Wie gaat hier ook heen? En is er iemand als eens eerder naar een Back to 2 the 90's feest (dus echt van deze organisatie) geweest? Hoe was dat?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Re: Back 2 the 90's Outdoor
Ik ga
Ik ben 2 keer in de Brabanthallen en 1 keer in Ahoy naar een Back to the 90's geweest. Jeroen van Inkel draaide toen en ik ben blij dat het nu Gerard Ekdom is. Als de sfeer er steeds net lekker in zat gooide Jeroen er een plaat tussendoor die die dat weer teniet deed. Hij draaide ook geen nummers van boybands en meidengroepen.
Ik ben ook al 2 keer naar zo'n feest (We love the 90's) met Gijs Staverman geweest, die vind ik zelf veel leuker draaien. Gerard heb ik nog niet meegemaakt.
Ze hebben a.s. zaterdag wel alle knallers van deze 90's feesten bij elkaar, dat is wel leuk!
Ik ben 2 keer in de Brabanthallen en 1 keer in Ahoy naar een Back to the 90's geweest. Jeroen van Inkel draaide toen en ik ben blij dat het nu Gerard Ekdom is. Als de sfeer er steeds net lekker in zat gooide Jeroen er een plaat tussendoor die die dat weer teniet deed. Hij draaide ook geen nummers van boybands en meidengroepen.
Ik ben ook al 2 keer naar zo'n feest (We love the 90's) met Gijs Staverman geweest, die vind ik zelf veel leuker draaien. Gerard heb ik nog niet meegemaakt.
Ze hebben a.s. zaterdag wel alle knallers van deze 90's feesten bij elkaar, dat is wel leuk!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ik ik! Haha, ik ben een keer in Ehv geweest. Was erg leuk!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Geen boy- en girlbands? Da's een beroerd nineties feest dan. Maar er zijn dus optredens en dan tussendoor worden er gewoon hits gedraaid? Ik heb er zin in! Misschien spot ik je wel.
Lonely Goatherd- Prater
Iedereen was ook echt verontwaardigd over zijn muziekkeuze haha.
Je zag het steeds terug op de schermen (je kon sms-en).
Zou kunnen dat je me spot maar ik weet geloof ik niet wie jij bent
Je zag het steeds terug op de schermen (je kon sms-en).
Zou kunnen dat je me spot maar ik weet geloof ik niet wie jij bent
Ilovethe90s- Prater
Wonen jullie trouwens in de buurt? Gaan jullie met het openbaar vervoer? Of weten jullie waar je kunt parkeren?
Ik zag namelijk dat wordt aangeraden om met het openbaar vervoer te komen.
Ik zag namelijk dat wordt aangeraden om met het openbaar vervoer te komen.
Ilovethe90s- Prater
Ja!!! Ik ik ik! Heb er echt heel veel zin in. Al mijn jeugd 'helden' treden op. Heerlijk!
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
De vriend met wie ik ga woont in Tilburg, daar logeer ik ook, dus wij gaan ook met het ov of de fiets. Je hebt zo PM trouwens.
Lonely Goatherd- Prater
Ik woon trouwens een dorpje naast Tilburg. Ga met de auto, ben er zo haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Gaan jullie ook nineties gekleed?
Lonely Goatherd- Prater
Ik trek gewoon iets normaals aan dus geen 90's, jullie wel dan?
Ilovethe90s- Prater
Ik wel een beetje, maar de vriend met wie ik ga doet ook mee.
Lonely Goatherd- Prater
In maart ben ik naar Back 2 the 90's geweest in de Brabanthallen.
Het was erg leuk, maar vooral veel happy hardcore en op het eind van de avond wel zeker een uur gewone hardcore. Daar moet je wel echt van houden. Ik vond het voor een avondje wel leuk, maar zou er niet zo snel nog eens heen gaan.
Het was erg leuk, maar vooral veel happy hardcore en op het eind van de avond wel zeker een uur gewone hardcore. Daar moet je wel echt van houden. Ik vond het voor een avondje wel leuk, maar zou er niet zo snel nog eens heen gaan.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Volgens mij heb ik Jeanette en Chocolate Cookie gespot.
Lonely Goatherd- Prater
Haha, wat leuk! Ik was er ook inderdaad. Had wat gezegd;) Was weer een leuk feestje! Ook nog mensen die ook nog vandaag naar Park Beats gaan?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lonely Goatherd schreef:Volgens mij heb ik Jeanette en Chocolate Cookie gespot.
en dan zeg je niks?
Chocolate Cookie- Ratel
Je stond dacht ik naast een niet-forummer en ik weet je echte naam niet. Dus om dan naast je te gaan staan met: hé pssst... koekje?Chocolate Cookie schreef:Lonely Goatherd schreef:Volgens mij heb ik Jeanette en Chocolate Cookie gespot.
en dan zeg je niks?
Lonely Goatherd- Prater
Zijn jullie allemaal tot het einde gebleven trouwens? Mijn vriend en ik hadden 'm aardig hangen en op gegeven ook een beetje genoeg vsn Charly en Theo, dus we zijn rond negen uur weggegaan. Wel nog heel leuk geschimmeld en gewipt in de speeltuin tegenover de ingang.
Lonely Goatherd- Prater
Lonely Goatherd schreef:Je stond dacht ik naast een niet-forummer en ik weet je echte naam niet. Dus om dan naast je te gaan staan met: hé pssst... koekje?Chocolate Cookie schreef:Lonely Goatherd schreef:Volgens mij heb ik Jeanette en Chocolate Cookie gespot.
en dan zeg je niks?
Haha, klopt ja!
Ik was trouwens tot 6 uur daar, toen waren we het eigenlijk wel beu..
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben wel tot het einde gebleven. Vond het einde ook leuker dan begin van de avond. Net terug van Park Beats. Ben nu gaar haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Om 14.50 uur waren we binnen, geen bekenden gezien maar dat had ik ook niet verwacht. We stonden bijna vooraan en zijn wel regelmatig wat gaan drinken of naar de wc geweest.
Voor mijn gevoel hebben we niks geks gedaan qua eten en drinken maar wel 70 euro aan bonnen uitgegeven. En dan nog ieder een wc stempel, maar goed dat de kaarten zo goedkoop waren!
We vonden het erg gezellig maar zijn wel rond 21.00 uur weggegaan. Ik had graag Paul Elstak nog gezien maar het wachten duurde me toch wat te lang. Het was met het openbaar vervoer trouwens goed te doen.
Voor mijn gevoel hebben we niks geks gedaan qua eten en drinken maar wel 70 euro aan bonnen uitgegeven. En dan nog ieder een wc stempel, maar goed dat de kaarten zo goedkoop waren!
We vonden het erg gezellig maar zijn wel rond 21.00 uur weggegaan. Ik had graag Paul Elstak nog gezien maar het wachten duurde me toch wat te lang. Het was met het openbaar vervoer trouwens goed te doen.
Ilovethe90s- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Decibel Outdoor
» Back-up
» Desperate Housewives is back!
» Tip: Back in the house festival (1e pinksterdag)
» Back-up
» Desperate Housewives is back!
» Tip: Back in the house festival (1e pinksterdag)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: