Desperate Housewives is back!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Desperate Housewives is back!
NU op Net5, dubbele aflevering!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Desperate Housewives is back!
Kutterdekut dat is me echt totaal ontschoten !
Ik MOET echt leren voor m'n examen donderdag dus ik moet het echt laten schieten
Ik MOET echt leren voor m'n examen donderdag dus ik moet het echt laten schieten
Gast- Gast
Huh, wat heeft Mike met Zach te maken?? Ik heb nog nooit een aflevering gemist, maar wie kan mn geheugen even opfrissen?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Spoiler:
Zach is de zoon van Mike
Is er nog iets spannends gebeurt vanavond bij DH? Heb ik echt iets gemist of niet?
Gast- Gast
Afleveringen vandaag
Volgende week ook dubbele aflevering
- Spoiler:
De exvriendin (Amber) van de vriend (naam kwijt) van Bree kwam langs. Bree ging bij hem vissen naar haar en hij vertelde dat Amber 7jaar geleden zijn ex was. Bree is bij hem langs gegaan en kwam er achter dat hij een zoon heeft. Bree gaat bij vriend vissen en besluit dat ze het hem niet gaat vertellen.
Uiteindelijk verteld ze toch dat hij een zoon heeft. Is nog niet verder gegaan.
De moeder van Lynette heeft een nieuwe vriend, die rijk is maar een onbeschofte kerel, rasisctisch en naar. Lynette wil niet dat haar moeder met hem trouwt maar moeders geeft aan dat ze voor het geld met hem trouwt. Als ze moeder naar het altaar duwt (moeder zit in rolstoel) tikt de man op zijn klok dat ze op moeten schieten. Lynette neemt moeders apart en geeft aan tegen het huwelijk te zijn. Moeders geeft aan dat ze niet alleen voor het geld trouwt maar eindelijk weer het idee heeft dat ze voor iemand kan zorgen. Ze trouwen toch.
Die man heeft geen contact meer met zijn kinderen en kleinkinderen en wil met Lynette + fam op foto. Dit gebeurd bij Lynette thuis, hij gooit er de nodige beledigingen uit. Tijdens het maken van de foto komt hij te overlijden. Ze geven zijn dood pas de dag erna aan omdat dan pas het testament in gaat.
Moeder smijt met geld en wil allerlei spullen kopen en etentjes geven etc.
Susan is in het ziekenhuis en komt een oud schoolgenoot tegen. Deze man wil wel een nier aan haar afstaan. Susan blij maar ze komt er achter dat hij een obsessie voor haar had vroeger. Hij laat een boek zien die hij van haar gemaakt heeft met allerlei foto's etc. Ook wil hij naast haar wonen
Susan geeft hem aan dat ze getrouwd is en een zoon heeft en er geen plaats voor hem is. Ze wil best zijn nier maar zonder bijbedoelingen. Dit doet hij niet.
de stief(?)vader van Zach (hoe heet hij ook alweer?) wil zijn vrouw vermoorden door een weekendje weg te gaan. Op dat moment komen 2 agenten en vertellen hem dat zijn vrouw bij Bree thuis het wapen gevonden heeft. Hij herkent dit wapen als het wapen waar zijn ex vrouw zelfmoord mee gepleegd heeft. Dus zijn zoon moet het gedaan hebben. Hij gaat bij Mike vragen waar zijn zoon is en annuleerd het weekend met zijn vrouw.
Mike krijgt een flashback dat hij Zack verteld dat zijn vader weer vrij is. Zack is aan de drugs en flink paranoia. Mike wil hem helpen maar Zack stuurt hem het huis uit. Mike en hoe heet hij nou? zijn stiefvader komen samen terug. daar eindigt het
Gaby is verslaafd aan haar pop die haar aan haar dochter doet denken en slaat hier in door.
Als ze samen in de auto zitten heeft ze de pop achterin de auto in een stoeltje gezet. Iemand overvalt hun auto en ze wil de pop eruit halen, maar krijgt de pop niet uit het zitje. Ze barst in tranen uit
Ze moet van haar man in therapie. hier praat ze over koetjes en kalfjes en ze probeert het te ontlopen.
Uiteindelijk gaan ze samen en verteld ze dat ze is misbruikt door haar stiefvader
Volgende week ook dubbele aflevering
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:
- Spoiler:
Zach is de zoon van Mike
Is er nog iets spannends gebeurt vanavond bij DH? Heb ik echt iets gemist of niet?
Ja zoiets begreep ik al, maar ik kan me dus totaal niet meer herinneren hoe dat duidelijk is geworden!! Kun je me er nog iets meer over vertellen? Volgens mij word ik dement
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Razz_ schreef:
- Spoiler:
Zach is de zoon van Mike
Ja zoiets begreep ik al, maar ik kan me dus totaal niet meer herinneren hoe dat duidelijk is geworden!! Kun je me er nog iets meer over vertellen? Volgens mij word ik dement
Ik kon het mij ook niet meer herinneren en dacht huh is dat al langer bekend
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt Inge voor de info !
- Spoiler:
- Ik heb dit even gekopieerd van een Engelse site :
Born Dana Taylor in Bountiful, Utah (Zachary Young) was the child of Deirdre Taylor and Mike Delfino. Mike left Deirdre pregnant with his son Dana (Zach) when he went to prison for 5 and a half years. Deirdre did not want her son to be raised by her father Noah so she fled to Utah just to have the baby. She gave birth at Dorothy Drake Rehabilitation Center in June of 1989 in Utah. Dana (Zach) is believed to be greatly affected by the black tar heroin his mother's addiction subjected him to for 9 months in utero because he has a chemical imbalance today resulting in his emotional violent outbursts. Deirdre gave up her son to support her drug addiction, selling him to Angela for all the money she had in her house. Shortly thereafter, Angela and her husband moved to Fairview and changed their names to Mary Alice and Paul. Three years later, Deirdre (now clean and sober) attempts to take Dana back. But when Mary Alice and Paul refuse to give Dana to her she attacks Paul and hits him over the head with a large fireplace poker and tells Mary Alice she will give Dana a good home. She goes for Mary Alice but Mary Alice grabs for a knife nearby and stabs Deirdre who then falls to floor and dies. Mary Alice goes upstairs and takes Dana's toychest which wakes the young boy up. She takes it downstairs and tells Paul they need to fit her in the chest and put her in the box at that moment Dana comes downstairs and sees his mother lying there dead.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Desperate Housewives
» Desperate housewives
» Desperate Housewives
» Desperate housewives stopt!
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
» Desperate housewives
» Desperate Housewives
» Desperate housewives stopt!
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: