Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Lenthe za 29 jun 2013 - 23:43

Ik zit erover te denken een spelcomputer aan te schaffen die ik in mijn eentje (en evt met meerdere) kan spelen. Ik zat zelf te denken aan een Wii, Xbox, K'nect of zoiets. Ik heb er alleen zelf totaal geen verstand van! Misschien zijn hier ervaringsdeskundigen die mij tips kunnen geven? ;)Wat is leuk om te doen? Wat zijn leuke spellen? Wat zouden jullie aanraden te kopen? Het moet makkelijk in gebruik zijn en niet te duur (wil waarschijnlijk via Marktplaats wat kopen)

Laatst aangepast door Lenthe op zo 30 jun 2013 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Re: Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Prosecco za 29 jun 2013 - 23:46

wij hebben een wii en dat vind ik ook echt de leukste. Wij doen veel zing spellen, ik heb wii fit met een balance board en verder heb je natuurlijk mario kart wat echt leuk is. De rest van de spellen ken ik niet zo goed.
Voordeel is dat de nieuwe nu uit is dus dat je voor de oude niet zo veel meer hoeft te betalen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Re: Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Lenthe zo 30 jun 2013 - 1:21

Prosecco schreef:wij hebben een wii en dat vind ik ook echt de leukste. Wij doen veel zing spellen, ik heb wii fit met een balance board en verder heb je natuurlijk mario kart wat echt leuk is. De rest van de spellen ken ik niet zo goed.
Voordeel is dat de nieuwe nu uit is dus dat je voor de oude niet zo veel meer hoeft te betalen.

Zingspellen? Ik woon in een rijtjeshuis, dus ik denk niet dat mijn buren dat leuk zullen vinden Very Happy
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 1:23

Als je voor een oude Wii gaat, zou ik voor een omgebouwde gaan. Omdat de nieuwe Wii inmiddels uit is, zullen alle oude spellen gaan verdwijnen. Bij een omgebouwde Wii kun je dan nog makkelijker spellen downloaden of goedkoop via Marktplaats aanschaffen.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 30 jun 2013 - 1:42

Wat voor soort spellen speel je graag? Ik heb met alle 3 ervaring smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:46

Zora schreef:Wat voor soort spellen speel je graag? Ik heb met alle 3 ervaring smile

Uitslover...

Ik heb alleen een Wii en als ik die vergelijk met wat ik alleen al lees op Internet, is dat lel behoorlijk achterhaald. Spellen erop vind ik erg matig en dan zou ik eerder voor de K'nect geval gaan.

(Oké zelf zou ik voor PS3 gaan, maar da's omdat ik de andere spellen, de jehoeftnietalteveeltebewegen-spellen, daarop véél mooier vind en zingspellen en Buzz en zo is cool op PS3)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 2:00

Ik zou ook voor een PS3 gaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 2:01

TukTuk schreef:Ik zou ook voor een PS3 gaan.

JA en dan GTA5 nemen en vertellen hoe cool die is, zodat ik nog jaloerser kan worden Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 2:04

Bazinga schreef:
TukTuk schreef:Ik zou ook voor een PS3 gaan.

JA en dan GTA5 nemen en vertellen hoe cool die is, zodat ik nog jaloerser kan worden Very Happy

:P Nee dat soort spellen vind ik niks. Hadden van de week de PS3 van een vriend van mijn vriend geleend, en het spel The last of us gespeeld, heel het weekend non-stop. (Vriend speelde, ik keek). Maar echt een geweldig spel Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Zora zo 30 jun 2013 - 2:05

Bazinga schreef:
Zora schreef:Wat voor soort spellen speel je graag? Ik heb met alle 3 ervaring smile

Uitslover...

Ik heb alleen een Wii en als ik die vergelijk met wat ik alleen al lees op Internet, is dat lel behoorlijk achterhaald. Spellen erop vind ik erg matig en dan zou ik eerder voor de K'nect geval gaan.

(Oké zelf zou ik voor PS3 gaan, maar da's omdat ik de andere spellen, de jehoeftnietalteveeltebewegen-spellen, daarop véél mooier vind en zingspellen en Buzz en zo is cool op PS3)

Haha ik heb gelukkig zelf geen Kinect Very Happy

Ik zou nu geen WII meer kopen denk ik, maar een WII U. XboX is wel heel cool, maar ik vind dat de leukste spellen toch voor Nintendo gemaakt worden...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 2:12

Écht?.. Ik vind Nintendo zo achterlopen... Don't get me wrong, alle oldschool stuff van Nintendo is heilig en er kan niks aan Mario tippen :/ Maar ik vind 't wel redelijk achterhaald... Nintendo is lief, heeft leuke spellen, voor de familie.

Maar voor 't echte werk vind ik echt dat je bij Sony moet zijn en nouja vooruit; Xbox...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 2:21

Ik vind Nintendo ook erg familynight-minded, maar ik hou juist wel van dat soort spelletjes. Maar qua mooiheid snap ik wel dat je niet voor Nintendo zou moeten kiezen smile

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 30 jun 2013 - 2:37

Bazinga schreef:Écht?.. Ik vind Nintendo zo achterlopen... Don't get me wrong, alle oldschool stuff van Nintendo is heilig en er kan niks aan Mario tippen :/ Maar ik vind 't wel redelijk achterhaald... Nintendo is lief, heeft leuke spellen, voor de familie.

Maar voor 't echte werk vind ik echt dat je bij Sony moet zijn en nouja vooruit; Xbox...

Ja ik hou van dat soort spellen. Voor het ruige schiet- en zombiewerk hebben we een XboX en Assassins Creed op de XboX vind ik ook geweldig, maar spellen als Zelda en Mario (Galaxy bijvoorbeeld) blijven toch het meest cool. En idd, Nintendo loopt wel altijd hopeloos achter, maar ik blijf de gameplay het leukst vinden.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: