Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Lenthe za 29 jun 2013 - 23:43

Ik zit erover te denken een spelcomputer aan te schaffen die ik in mijn eentje (en evt met meerdere) kan spelen. Ik zat zelf te denken aan een Wii, Xbox, K'nect of zoiets. Ik heb er alleen zelf totaal geen verstand van! Misschien zijn hier ervaringsdeskundigen die mij tips kunnen geven? ;)Wat is leuk om te doen? Wat zijn leuke spellen? Wat zouden jullie aanraden te kopen? Het moet makkelijk in gebruik zijn en niet te duur (wil waarschijnlijk via Marktplaats wat kopen)

Laatst aangepast door Lenthe op zo 30 jun 2013 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Re: Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Prosecco za 29 jun 2013 - 23:46

wij hebben een wii en dat vind ik ook echt de leukste. Wij doen veel zing spellen, ik heb wii fit met een balance board en verder heb je natuurlijk mario kart wat echt leuk is. De rest van de spellen ken ik niet zo goed.
Voordeel is dat de nieuwe nu uit is dus dat je voor de oude niet zo veel meer hoeft te betalen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?  Empty Re: Wie heeft er een Wii of Xbox of K'nect?

Bericht  Lenthe zo 30 jun 2013 - 1:21

Prosecco schreef:wij hebben een wii en dat vind ik ook echt de leukste. Wij doen veel zing spellen, ik heb wii fit met een balance board en verder heb je natuurlijk mario kart wat echt leuk is. De rest van de spellen ken ik niet zo goed.