Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooi in het kraambed

+33
Silver
Teddyaapje
CCC
L!ND@
Blair
Alex
PapillonRose
sanne-84
smooch
NoName88
Engelse Drop
Sanne
Clapperdie
Pink!
Razz
Fearie
Aimee
Printje
TukTuk
tweeling
Happydobby
Charles
Parisienne
Slakje
Caroow
slaatje
Shopaholic
Puggle
Filoria
Purpleflower
Annemie
Floor
Bay
37 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Clapperdie za 29 jun 2013 - 8:26

Ik lag er verzorgd bij. Netjes geschoren. Teennagels gelakt. Ik had alleen mn duffe pyama shirt aan. Ik dacht naar het ziekenhuis te gaan en wilde me omkleden maar ik moest thuis blijven en meteen aan de bak dus pech. Staat echt muf op de foto's. Zo'n blauw bigshirt met een kat Embarassed
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Sanne za 29 jun 2013 - 8:51

Ik stond om 2 uur 's nachts onder de douche om weeën weg te puffen en toen bedacht ik mij dat ik nog wel even mijn benen kon scheren. Nou, halverwege het eerste been ben ik opgehouden, het was geen pretje en toen vond ik mezelf ook echt stom dat ik daar mee bezig was.
En ik was nog naar de kapper geweest van tevoren, maar meer omdat het weer nodig was en ik na de bevalling er geen tijd voor dacht te hebben.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 8:58

Ja, ik heb me wel goed verzorgd voor mijn bevalling, maar dat doe ik altijd wel. Ik zou het niet prettig vinden om onverzorgd te bevallen. Natuurlijk ben je niet op je allermooist, maar voor mij is het wel belangrijk om ondanks de omstandigheden mezelf prettig te voelen en mezelf prettig voelen zou ik niet kunnen met een oerwoud aan schaamhaar en stoppels overal laughcry
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  NoName88 za 29 jun 2013 - 9:05

Ik had grootse plannen, maar aangezien mijn zoon zich 2, 5 week te vroeg aandiende lag ik met behaarde benen en ongelakte teennagels in t kraambed smile  gelukkig had Ik me een paar dagen van te voren nog wel van onderen beschoren dat was ook wel nodig want dat deed ik niet zo heel vaak in t tlaatst van de zwangerschap. 
Verder had ik mn flodderhemdje aan wat ik s nachts altijd aan heb, geen makeup en mn haar in n losse staart.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  smooch za 29 jun 2013 - 11:23

Met 38 weken heb ik mijn teennagels laten doen. Die week ben ik ook bevallen.
Toen mijn water was gebroken ben ik gaan douchen en heb me toen ook geschoren en m'n benen had ik eerder in de week al geëpileerd omdat ik de dag voor de bevalling nog op het strand lag. Ook mijn haren in een vlecht gedaan zodat het niet alle kanten ging opstaan tijdens de bevalling smile
Had ook nieuwe nachthemden en ondergoed gekocht, dus ja ik heb wel moeite gedaan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  sanne-84 za 29 jun 2013 - 21:41

In mn verlof heb ik mn haren, gezicht en nagels ook gedaan. En omdat ik er dan verzorgd uitzag, maar ook omdat t toen nog kon;)
Het scheerwerk heb ik ook goed bijgehouden, en gezorgd dat ik net iets vaker mn haren waste.
Op de dag van de inleiding nog alles geschoren, en mascara opgedaan. Ook een dag later werden de ogen nog gecheckt;) 
En qua kleren heb ik naar t praktische gekeken, maar ook wel naar t goed uitziende..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  PapillonRose za 29 jun 2013 - 21:46

Nou, ik heb weinig aan mezelf gedaan qua verzorging toen. Heb wel om de paar dagen de boel geschoren, maar zou zomaar kunnen dat ik dus alweer kleine stoppels had. Verder begon het bij mij 's nachts, dus ik heb maar wat aangetrokken en make-up had ik toen ook niet op. Was het overdag begonnen, dan wel, want dat hield ik wel bij. Maar toen het eenmaal begonnen was, stond mijn hoofd er niet naar om midden in de nacht tussen de weeën nog even make-up op te doen. In de kraamweek ook geen make-up gebruikt, en een scheermes kwam al helemaal nergens aan te pas. Dus hier een niet zo heel erg verzorgde mama. Al was ik ook niet geheel onverzorgd, uiteraard was ik wel gewoon fris gedoucht en netjes aangekleed. Maar mijn hoofd stond echt niet naar al die andere dingen die ik normaal wel doe.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Alex za 29 jun 2013 - 23:43

Ik heb me niet geschoren, geloof ik. Volgens mij kon ik daar niet meer bij. Ik heb 's avonds, toen ik onder de douche weeën stond weg te puffen, de boel wel goed gewassen en me daarna wat opgemaakt. Zonder make up sta ik helemaal als een zombie op foto's, nu viel het mee.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Blair za 29 jun 2013 - 23:53

Geen spraytan ofzo, maar wel laten waxen, m'n teennagels goed laten verzorgen en een leuk pyamaatje. Maar daar zie je niks van op de bevallingsfotos, ik sta er nog even opgeblazen en gebroken maar tegelijkertijd ape-trots op!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  L!ND@ za 29 jun 2013 - 23:55

Ik ben van D. ingeleid en mijn man heeft me die avond ervoor geschoren (ik kon er niet meer bij, maar het was geen aanrader, dacht dat ik niks meer zou overhouden Wink), zelf had ik mijn benen nog geschoren, make-up had ik de puf niet voor. Bij J. had ik een geplande ks en heb ik me 's ochtends onder de douche geschoren.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  CCC zo 30 jun 2013 - 0:41

Nee, heb alleen gedaan wat ik normaal ook doe dus alles goed bijhouden qua scheren, gelakte teennagels en had wat kleding gekocht voor in het ziekenhuis wat gemakkelijk zou zitten.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Teddyaapje zo 30 jun 2013 - 1:41

Bij T. heb ik me regelmatig geschoren de laatste dagen. Mn benen had ik geharst en mn teennagels gelakt. Ik ben ingeleid en had me netjes opgemaakt smorgens, helaas duurde t 5 dgn voordat T. geboren werd en nét op de morgen dat ze eindelijk mn vliezen konden breken had ik me verslapen. De klok werd een uur terug gezet snachts maar ik wist niet dat mn telefoon dat automatisch deed. Ik had hem savonds dus zelf al een uur teruggezet, met het gevolg dat mn wekker een uur te laat stond ingesteld en ik geen tijd meer had om me op te maken.

Nu scheer ik me regelmatig en laat ik komende week mn benen harsen. Normaal doe ik dit zelf maar mn bekken vind dat op het moment niet zo grappig meer dus ik laat het maar even doen. Ik twijfel nog of ik make-up op zal doen, aangezien ik in bad hoop te bevallen ben ik bang dat t allemaal uitloopt. Denk dat ik mn wimpers en werkbrauwen maar ff verf zodat er toch wat kleur op mn gezicht zit.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Silver zo 30 jun 2013 - 2:05

Ik houd het nu wel netjes allemaal bij, scheren doe ik voor een spiegeltje, ik kan er wel bij, maar met spiegel is iets gemakkelijker onder de douche. Ik ga in ieder geval nog een leuke pyama kopen, die ook handig zal zijn voor de bv. En voor de rest wil ik in bad bevallen, dus gewoon standaard waterproof make-up en mijn haartjes gewoon vast, geen poespas. Wel ga ik volgende week of die week erop nog even naar de kapper. Gewoon beetje fatsoeneren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Sadie_ zo 30 jun 2013 - 2:21

Dit is vast een stomme vraag maar waarom dragen veel mensen big shirts of nachthemden tijdens hun bevalling? Ik zou zelf eerder gewoon een zwart simpel aansluitend t-shirtje aandoen, is dat niet handig met borstvoeding of zo?
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Caroow zo 30 jun 2013 - 3:25

Omdat je dan in je blote billen ligt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  CCC zo 30 jun 2013 - 3:31

Ik ben trouwens gewoon in mijn jurk bevallen, had geen tijd meer om om te kleden en daarna zat ik aan snoeren en infuus en vond ik het teveel gedoe. Maar idd, een nachtjapon, big shirt of iets dergelijks is gewoon fijn zodat je nog een beetje bedekt bent.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 4:50

Ik sliep toen expres in een zwart, lang, simpel katoenen jurkje, aansluitend, die kon gewoon omhoog geschoven worden en later weer naar beneden. Hierin ben ik dus bevallen, want het was 's nachts. Ik zou echt niet weten waarom het persé zo'n vormeloos enorm t-shirt moet zijn, ik vind het toch belangrijk om er een beetje normaal bij te liggen. Verzorgd en niet in een Mickey Mouse t-shirt, ofzo, wat je bij veel vrouwen ziet. Waarom zou je zoiets aandoen, dat begrijp ik nooit zo goed.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 5:05

Wat boeit het hoe je eruit ziet bij de bevalling, je hoeft toch met niemand rekening te houden? Je krijgt verdorie een kind.....ok, ik heb me wel netjes geschoren nog, maar ik heb wel kleding uitgezocht die het lekkerste zat, en dat waren niet de meest flatteuze dingen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 5:06

Ik vond het voor mezelf prettiger.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 5:10

Ja ok, dat snap ik nog. Maar toch is het voor iedereen anders, het maakt niet uit waar je je prettig in voelt toch?

Verder loop ik er wel hartstikke fancy bij, overigens Mooi in het kraambed - Pagina 2 985951499
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Sadie_ zo 30 jun 2013 - 5:29

Caroow schreef:Omdat je dan in je blote billen ligt.

Idea Oh ja. Maar hoe groot moet een big shirt wel niet zijn voordat hij meer bedekt dan tot je heupen? Ik moet inderdaad ook aan die enorme Mickey Mouse printen denken haha. Leggen ze ook niet deels een laken over je benen en kruis?
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Esmee zo 30 jun 2013 - 6:41

Sadie_ schreef:
Caroow schreef:Omdat je dan in je blote billen ligt.

Idea Oh ja. Maar hoe groot moet een big shirt wel niet zijn voordat hij meer bedekt dan tot je heupen? Ik moet inderdaad ook aan die enorme Mickey Mouse printen denken haha. Leggen ze ook niet deels een laken over je benen en kruis?

 Ik had gewoon een normaal topje aan met een joggingbroek. In het ziekenhuis legde ze wel telkens een laken over mij heen hoor. En toen dat niet meer hoefde, maakt het mij ook niet meer uit dat het niet bedekt was.

Maar als je tussendoor gaat lopen is het wel handig, denk ik:!: .. Maar daar heb ik geen tijd voor gehad:)
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  PapillonRose zo 30 jun 2013 - 6:47

Overigens had ik zo'n mooi onflatteus bigshirt aan als wat hier omschreven wordt Laughing Met een kikker erop en de tekst 'kiss me and i'll be your princess'... Kon me echt geen reet schelen, had het erop uitgezocht dat het een zo wijd mogelijk shirt was, waar mijn buik ruim in paste en wat lang genoeg was van onderen. Dan maar minder charmant, dat kon me dus echt niet schelen. En het zat inderdaad erg fijn, lekker losjes en ook als de lakens even weg waren was alles down under bedekt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  chipa zo 30 jun 2013 - 7:04

Ik zag er niet uit. Ging rond 23:30 naar het ziekenhuis in een joggingbroek/pyjamabroek, tshirt en slippers. Was het enige dat nog paste. Ben uiteindelijk naakt bevallen omdat ik nog onder de douche heb gestaan om te weeën te verlichten. 6 uur na de bevalling weer vertrokken in dezelfde joggingbroek, slippers maar wel een schoon tshirt. 
Ik paste gewoon niets meer doordat ik veel vocht vasthield en het kon me toen ook echt niet meer schelen. Was al 30 kilo aangekomen en zag eruit als een zeekoe.
Qua beharing had ik het allemaal wel redelijk bijgehouden.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi in het kraambed - Pagina 2 Empty Re: Mooi in het kraambed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum