Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog nooit een kinderziekte gehad

+20
Mom-Of-3
Sun88
Coccinelle
Razz
Vixen
Printje
Pink!
Twellie
Annie24
Susan
Shopaholic
Balloon
Aoi
Mida4you
Slakje
Roza
Teddyaapje
Takkie
Catwoman79
Linda
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  PapillonRose za 29 jun 2013 - 22:02

Hier is al van alles voorbij gekomen. Wel heel vervelend, maar aan de andere kant ben ik er blij om. Zo schijnen de waterpokken erger te zijn als je het pas later krijgt, dus dan heb ik het liever eerder als het toch moet.

Ondertussen hier al de vijfde en zesde ziekt gehad, en een paar maanden terug ook de waterpokken. Die vijfde/zesde ziekte vind ik overigens ook vaak, als ik naar de vlekjes en symptomen kijk denk ik dat ze ze precies andersom heeft gehad dan wat de huisarts dacht. Maargoed, heel veel maakt dat niet uit, want ze heeft ze toch allebei gehad inmiddels.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  L!ND@ za 29 jun 2013 - 23:45

D. heeft alleen krentenbaard gehad, J. nog helemaal niks.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  June zo 30 jun 2013 - 1:21

Susan schreef:Huh, wat valt er nou wel of niet te geloven in ziektes waarvan gewoon is vastgesteld dat ze bestaan? Van de vijfde ziekte kan zelfs getest worden of je er antistoffen tegen hebt.

Artsen zien niet altijd op het eerste gezicht of dat het is, nee, maar dat geldt voor zoveel ziektes.

Mijn gedachte inderdaad. Ik wil ook best ontkennen dat een ziekte bestaat hoor, maar wat een onzin.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 7:50

June schreef:
Susan schreef:Huh, wat valt er nou wel of niet te geloven in ziektes waarvan gewoon is vastgesteld dat ze bestaan? Van de vijfde ziekte kan zelfs getest worden of je er antistoffen tegen hebt.

Artsen zien niet altijd op het eerste gezicht of dat het is, nee, maar dat geldt voor zoveel ziektes.

Mijn gedachte inderdaad. Ik wil ook best ontkennen dat een ziekte bestaat hoor, maar wat een onzin.

Prima ik vind het van die ziekte die genoemd worden als een arts het niet meer weten. Vlekjes hebben kinderen wel vaker en is niet meteen zesde ziekte.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 8:19

Het zal best wel eens ten onrechte gediagnosticeerd worden, maar dat wil niet zeggen dat het 'dus' niet bestaat, dat is wel erg kort door de bocht. Zoals hier boven gezegd wordt, het is zo'n onschuldige ziekte dat artsen geen bloedtest gaan afnemen om te kijken of het daadwerkelijk de zesde ziekte is, daarmee wordt een kind alleen maar onnodig belast. Maar een arts ziet ook niet altijd op het eerste gezicht of iets bijvoorbeeld herpes of krentenbaard is, dat kan zeker in het begin ook erg op elkaar lijken.

Ik ben wel eens met Ezra naar mijn huisarts geweest toen hij een dikke rode plek op zijn wang had en toen zei hij gewoon eerlijk dat hij op het eerste gezicht niet zag of het een virus, een bacterie of een allergische reactie was, en hij was er ook niet zo ziek van dat hij het verder ging onderzoeken. Als hij toen ergens naartoe ging waar zesde ziekte heerste dan had ik me best kunnen voorstellen dat de arts had gezegd dat dat dan erg waarschijnlijk was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 8:21

Misschien ligt het dan toch aan de flapdrol van een huisarts die ik heb. Bij haar lijkt het altijd alsof z maar wat gokt... Mmm vandaag gooien we de vijfde ziekte er maar eens tegen aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog nooit een kinderziekte gehad - Pagina 2 Empty Re: Nog nooit een kinderziekte gehad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum