Eerste verjaardag.
+27
Parel
MADDIE
PiP
Laurientje
nillis
studiebol
Pommes
smooch
Novalee
CCC
Sylvana
Jezzie
Puggle
Sanne
kwak
*Lookie*
Pink!
Tania
Caroow
Razz
Floor
Susan
Sophiee
Océane
PapillonRose
Printje
Charles
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Eerste verjaardag.
Zeg dat wel...ik krijg al tranen in m'n ogen als ik er aan denk.Harrison schreef:Geen tips maar wat gaat de tijd snel zeg!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hier precies hetzelfde Verder nog het woonhuis van Little People, een fietsje met duwstang, badspeeltjes, boeken, houten blokken en een pop.Puggle schreef:Ze heeft een vormenkever van vtech gekregen en een loopwagen van vtech.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons staat de driewieler met duwstang ook op het lijstje. Maar zijn er nog niet uit welke precies. Of misschien buitenspeelgoed.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Hier krijgt F een pukylino of een puky wutsch. Nog even kijken wat het verschil is. Verder hebben we een driewieler, v-tech toet toet, duplo en een speelgoedkist o.i.d. gevraagd. Aangezien de opa's en oma's al aan het vissen waren haha. Ow en F vind de ark van noah van playmobil ook leuk.
Buitenspeelgoed wilde ik ook vragen maar vond mijn man onzin met een speeltuintje voor de deur.
Buitenspeelgoed wilde ik ook vragen maar vond mijn man onzin met een speeltuintje voor de deur.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes schreef:Hier krijgt F een pukylino of een puky wutsch. Nog even kijken wat het verschil is. Verder hebben we een driewieler, v-tech toet toet, duplo en een speelgoedkist o.i.d. gevraagd. Aangezien de opa's en oma's al aan het vissen waren haha. Ow en F vind de ark van noah van playmobil ook leuk.
Op de site staat:
Wutsch of PUKYlino
PUKYlino De krabbelfiets om de eerste been- en stuurbewegingen te oefenen. Het is als het ware een ontdekkingsreis in de mobiliteit. Geschikt voor kinderen vanaf 1 jaar of 75 cm. lichaamslengte en kunnen staan en lopen. De zithoogte is 22 cm.
WUTSCH De ideale voorbereiding voor de loopfiets. Dankzij de pendelas wordt vooral het evenwicht getraind alsook stuur- en beenbewegingen. Geschikt voor kinderen van circa 1 ½ jaar, lichaamslengte plm 80 cm. en zonder hulp kunnen staan en lopen.
Wat betreft buitenspeelgoed, wij hebben ook een speeltuintje achter, maar we hebben toch ook nog eigen buitenspeelgoed, het is wel zo fijn als je af en toe gewoon lekker in je eigen tuin kunt zitten en dat je kind daar kan spelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Charles het niet met speelgoed spelen hadden ze hier ook maar was echt een fase. Nu spelen ze echt heel leuk met bij little people. Je kan altijd wat vragen en het nog even op zolder zetten.
Van ons hebben zeven schommel gekregen en allebei een stoffen stoel. Van mijn ouders hebben ze alkebei een loopfiets gehad. Verde leesboeken, houten muziek instrumenten, little people spullen. Een trommel. Vormendstoof,stapelblokken.
Van ons hebben zeven schommel gekregen en allebei een stoffen stoel. Van mijn ouders hebben ze alkebei een loopfiets gehad. Verde leesboeken, houten muziek instrumenten, little people spullen. Een trommel. Vormendstoof,stapelblokken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Van ons heeft ze een keukentje gekregen, en daar speelt ze al heel veel mee. Verder heeft ze duplo (lego primo), een pop, een loopauto en voorleesboekjes gekregen. Naast het keukentje speelt ze vooral met de duplo lego primo en vindt ze boekjes erg leuk.
Gast- Gast
Van ons heeft een keukentje gekregen van ons en pucky driewieler van de ene opa en oma en van de andere een zandbak en schommel.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben er voor gekozen om echt iets te geven om ook nog te bewaren voor later.
Mijn zoontje kreeg deze:
http://www.loopwagens.nl/im-toy/brandweerwagen-p-29.html
En mijn dochter (kan geen plaatje meer vinden) een mooie blanke houten poppenwagen,
Mijn zoontje kreeg deze:
http://www.loopwagens.nl/im-toy/brandweerwagen-p-29.html
En mijn dochter (kan geen plaatje meer vinden) een mooie blanke houten poppenwagen,
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik heb iets leuks gevonden, dit gaat het denk ik worden:
Een zand- en watertafel, die wil ik in de woonkamer zetten (ruimte genoeg) en bij mooi weer buiten. Kan ook lego in of ander speelgoed en er zit een tafelblad bij zodat ze er ook gewoon aan kunnen spelen.
Een zand- en watertafel, die wil ik in de woonkamer zetten (ruimte genoeg) en bij mooi weer buiten. Kan ook lego in of ander speelgoed en er zit een tafelblad bij zodat ze er ook gewoon aan kunnen spelen.
Charles- Kletskop
Leuk!
S krijgt van ons:
en
S krijgt van ons:
en
Laatst aangepast door PiP op zo 1 sep 2013 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ook leuk Pip! Ze krijgen er allebei ook nog zo'n zitje bij denk ik:
Charles- Kletskop
Leuk zeg
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Die is ook gaaf!
F kreeg met Sinterklaas (ruim 11 maanden oud) een stoeltje van Woezel en Pip, daar hebben beide nu (nog) veel plezier van.
Ik kan alleen niet 2 van die lompe stoeltjes kwijt, anders had S een blauwe variant gekregen, hij is er zo gek op!
F kreeg met Sinterklaas (ruim 11 maanden oud) een stoeltje van Woezel en Pip, daar hebben beide nu (nog) veel plezier van.
Ik kan alleen niet 2 van die lompe stoeltjes kwijt, anders had S een blauwe variant gekregen, hij is er zo gek op!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Mijn dochter krijgt de hello kitty bobbycar. Die pop van Susan ga ik ook op het lijstje zetten.
Leuke tafel Charles. Zeker als ze lekker zelfstandig gaan spelen op een gegeven moment! Origineel cadeau!
Leuke tafel Charles. Zeker als ze lekker zelfstandig gaan spelen op een gegeven moment! Origineel cadeau!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Charles schreef:Ook leuk Pip! Ze krijgen er allebei ook nog zo'n zitje bij denk ik:
Die heeft L in het roze gekregen van ons, het duurde echt even voor ze er zelf op kon gaan zitten, hij is vrij log en hoog, maar nu vindt ze het fantastisch, ze ploft er echt op neer.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Onze jongste krijgt denk ik een zandbak voor haar verjaardag. De oudste heeft toen een loopwagentje en een loopfiets gekregen, maar met die loopfiets ging ze pas echt wat doen toen ze twee was geweest.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Charles schreef:Ook leuk Pip! Ze krijgen er allebei ook nog zo'n zitje bij denk ik:
Mijn zoon heeft die ook maar hij zit nooit
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Charles schreef:Ook leuk Pip! Ze krijgen er allebei ook nog zo'n zitje bij denk ik:
Mijn zoon heeft die ook maar hij zit nooit
Balen zeg!
L. zit er soms eens een boekje te lezen, maar dat is max 2 minuten haha
Wel eet ze s´ochtends haar boterham in dat stoeltje, dan schuif ik haar aan aan de salontafel en zet de televisie aan.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind die tafel echt superleuk! Maar ik denk wel dat meneer er hier binnen 2 tellen op was geklommen (en je dus geen seconde meer de kamer uit kan, omdat de bankjes vast zitten aan de tafel en je ze dus niet even kan wegschuiven)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste verjaardag
» Eerste verjaardag
» Cadeautje eerste verjaardag
» uitnodiging eerste verjaardag
» Opa en oma niet op eerste verjaardag
» Eerste verjaardag