breastflow fles
+6
Muppetje
Sylvana
snoezel
Nana
Mama_1987
Linda
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
breastflow fles
Iemand hier ervaring mee?
Bij T. hebben we difrax en avent gebruikt maar nu wil ik graag voor iets 'borstvoedingsvriendelijks' gaan. Of is dit onzin en zijn alle flessen wel goed?
Bij T. hebben we difrax en avent gebruikt maar nu wil ik graag voor iets 'borstvoedingsvriendelijks' gaan. Of is dit onzin en zijn alle flessen wel goed?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: breastflow fles
De Medela Calma vond ik persoonlijk vele malen beter. En de kinderen ook.
Gast- Gast
Mijn kinderen snapten die ingewikkelde borstvoedingsflessen niet. Zodra mijn tepel hun mond raakt schiet m'n melk al toe. Dus een fles moet ook makkelijk zijn.
Dochter heeft nooit echt uit een fles gedronken. Zoon gelukkig wel heel goed, gewoon een simpele medela die bij m'n kolf hoort.
Dochter heeft nooit echt uit een fles gedronken. Zoon gelukkig wel heel goed, gewoon een simpele medela die bij m'n kolf hoort.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ons zoontje heeft een aantal maanden uit deze fles gedronken omdat hij uit andere flessen niet kon drinken. De breastflow ging veel langzamer dan andere flessen. Ik heb nooit borstvoeding gegeven dus ook niet met die reden de flessen gebruikt.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Ik heb bij beide kinderen deze flessen gebruikt in combinatie met bv en mijn kids deden het er prima mee.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Flessen waren hier in het begin 1 grote ramp. Heel lang geweest ook. Mevrouw wilde alleen de borst.
Deze fles toen ook geprobeerd (maar volgens mij ALLES geprobeerd ) maar ook die was geen succes. Uiteindelijk op advies 1 fles gekozen en daarmee doorgegaan. Dat was niet deze, maar de tommee tippee. Was het simpelst en daar had ik gewoon een goed gevoel bij.
Deze fles toen ook geprobeerd (maar volgens mij ALLES geprobeerd ) maar ook die was geen succes. Uiteindelijk op advies 1 fles gekozen en daarmee doorgegaan. Dat was niet deze, maar de tommee tippee. Was het simpelst en daar had ik gewoon een goed gevoel bij.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Kun je niet gewoon eerst een 'normale' fles proberen? Hier dronk ze meteen goed uit een cheap ass flesje van HEMA. (Gaf ook bv)
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Wij gebruiken vanaf het begin al Avent gaat hier prima
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hier gewoon difrax, avent verslikte hij zich steeds in. Door de eerste 2 maanden fulltime kolven kon hij prima wisselen tussen fles en borst.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn kinderen snapten die flessen ook niet. De enige fles waar ze beiden (uiteindelijk na heel veel proberen) uit hebben leren drinken was de Avent. Tot één jaar kon mijn oudste dochter daar trouwens uitsluitend uit drinken met speen 1.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
L. kon er goed uit drinken maar hij zuigt dat ding helemaal vacuüm en dat is lastig. Hij moest wel duidelijk de borstvoedingstechniek gebruiken, wat hij dus aan de borst al niet echt goed deed en dat kon hij dan wel en ik vond het fijn dat ik dat goed kon zien en hem daarmee dat ook kon 'leren' alleen dat van dat vacuüm vond ik jammer maar misschien deed ik wel iets fout. Mocht je trouwens interesse hebben dan heb ik nog een ongebruikte fles + 2 spenen hier die je zou mogen overnemen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oke, dan ga ik denk ik toch maar (met een week of 4) beginnen met t oefenen met 'gewone' flessen. Ik heb nog nieuwe difraxflessen en aventflessen met nieuwe spenen liggen van T. dus als die niet werken voor de baby proberen we dan wat anders. Ik hou het even in gedachte pompoen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Teddyaapje schreef:Oke, dan ga ik denk ik toch maar (met een week of 4) beginnen met t oefenen met 'gewone' flessen. Ik heb nog nieuwe difraxflessen en aventflessen met nieuwe spenen liggen van T. dus als die niet werken voor de baby proberen we dan wat anders. Ik hou het even in gedachte pompoen!
Is goed, stuur me maar een Pm als je alsnog interesse hebt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» moeilijk fles leeg drinken, fase of fles minder?
» 3de fles
» Fles voeding
» Toch over op de fles..
» Fles weigeren
» 3de fles
» Fles voeding
» Toch over op de fles..
» Fles weigeren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: