Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van je buren moet je het hebben..

+7
Lady4
Winegum
lieke89
Atelier Madame
Joli86
Lynn_
Lejow
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  CCC zo 27 feb 2011 - 10:32

Ik heb ook behoorlijke overlast van mijn buren... Alleen dan op sexgebied, maar idt gebeurd overigens wel binnen maar met ramen en deuren open en het liefst de gordijnen ook nog open... Vind dit al erg genoeg en ben hier ook meer dan klaar mee, loop er al een paar maanden tegenaan maar heb ook geen zin in enorme burenruzies... dus nog niets gezegd... Maar dit wat jij meemaakt is echt abnormaal zeg... Weet ook niet zo goed wat je ermee moet doen, maar wil je in elk geval veel sterkte wensen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Lady4 zo 27 feb 2011 - 22:25

Ik vind het gedrag van je buurvrouw ook ronduit provocerend. Het lijkt wel alsof ze heel bewust op zoek is naar jouw grenzen.
Of ze heeft het iq van een aap..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Joli86 ma 28 feb 2011 - 3:18

Jade schreef:
x-justme-x schreef:Jeetje.. wat een rotsituatie....
Ik zou denk ik gewoon helemaal niks meer aan haar geven van jou boodschappen.. Want geeft ze uberhaupt ooit iets aan je terug? Product of geld?

nee ik ontvang inderdaad niets terug. Ik heb wel 1 keer een kurketrekker van haar geleend toen ik hier net 3 dagen woonde.

Ik zou om te beginnen dan niks meer aan haar lenen/geven. Als ze dan weer iets komt vragen gewoon zeggen, nee sorry heb ik niet.

Succes meis! hug
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:25

Ik had na die ene keer al besloten dat ik niets meer wilde lenen. (heb de volgende dag bij de AH nog een kurketrekker gekocht :P )

Ik ben sowieso van plan om haar volledig te gaan negeren en de volgende keer dat ze aan de deur komt zeg ik toch maar vriendelijk dat ik nu wel een keertje genoeg heb uitgeleent. En dat ze alleen bij dringende (als ze weet wat dringend is) zaken langs mag komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:27

You go girl! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  CCC vr 4 maa 2011 - 7:47

Hoe is het ondertussen met je buurvrouw?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 22:27

Ze heeft me van de week gebeld maar ik heb niet opgenomen.. (was ook aant werk)

verder trilde ik eergisteren mn bed alweer uit van de muziek en kwam ze vanacht weer met veel kabaal thuis.. ik probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken smile

Leuk dat je er nog ff naar vraagt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 22:58

Pfff wat een mens zeg!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  _Lacey_ vr 4 maa 2011 - 23:23

Oh my...

Ik mag in mijn handjes knijpen met mijn bovenburen die ik regelmatig hoor ruziën en vervolgens goedmaakseks hoor maken als ik dit zo lees...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van je buren moet je het hebben.. - Pagina 2 Empty Re: Van je buren moet je het hebben..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum