Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Co-sleeper (bedhekje)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Linda vr 21 jun 2013 - 9:41

Voor degenen die ook een co-sleeper hebben:

- tot wanneer laten jullie je baby daar ook overdag in slapen?

- hoe hebben jullie het staan en kruipen opgelost?

Bij dochter had man een hekje gemaakt met schuifjes. Als ik naar bed ging dan haalde ik dat hekje weg. Zo lag ze veilig en kon ik haar 's nachts makkelijk voeden. 
Maar dat hekje is weggegooid. Ik dacht er nu aan om een gewoon bedhekje ertussen te zetten, maar ik weet niet of dat praktisch is. 

Dus misschien hebben jullie ideeen of tips.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Pink! vr 21 jun 2013 - 17:21

Pas Toen ze echt t grote bed over ging heb ik haar overdag in een camping bedje gelegd, de nachten slaapt ze nog steeds bij ons.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Vixen vr 21 jun 2013 - 18:27

Onze dochter van 10mnd slaapt overdag nog steeds in de wandelwagenbak (klim liggen zal wel fijn zijn) en 's nachts in de co. Zij gaat niet klimmen als ze wakker wordt, ze gaat hooguit in mijn neus peuteren.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Linda vr 21 jun 2013 - 20:36

Pink, en waar begint ze dan 's avonds? In haar eigen bed en komt ze halverwege de nacht bij jullie?

Vixen, haha dat de wagenbak nog past! Mijn zoon slaapt nooit in de wagenbak. Hij slaapt op z'n buik en ligt dan binnen de kortste keren met z'n hoofd tegen de bovenkant. Heel irritant. 

Ik zag deze:
http://www.baby-walz.nl/index.php?a833&ltnr=272370583&L=3&mb3_partner=hurra&mb3_partner_param=adw&group=55308&product=6482991&ordernumber=159379&adword=Babywalz%20NL%20PLA/Wonen%20&%20slapen/Beschermhekjes/159379&origin=pla&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&pla_target_id=44401794983&creative_id=26099494344&keyword=&gclid=CNLJgobe9bcCFcKV3godGioAVw&wtr=751&zlg=121&mb3_wersch=751121


Misschien is dat wel wat. Alleen moet het natuurlijk wel makkelijk er uit te halen zijn 's avonds. 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Pink! vr 21 jun 2013 - 22:10

Ze is wakker tot 21.00 en dan ga ik met haar naar bed, drinkt ze bij mij en valt ze in slaap, ik lig dan wat te lezen op de telefoon.
Maar ik kan haar nu gewoon op ons bed liggen om te slapen ( al slapend, ze valt voornamelijk aan de borst in slaap) en als ze wakker word gaat ze rechtop zitten en haal ik haar op. 
( ze is bijna 15 maanden)
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 1:26

Tot voor kort sliep dochter overdag altijd in de doek. Sinds ze zo'n 15 maanden is, slaapt ze overdag in de co-sleeper (peuterbedje). Dat gaat nu zo goed dat ik op haar eigen kamertje ook een peuterbedje wil neerzetten en haar daar haar middagslaapjes wil laten doen. Kan ze ook wennen aan op haar eigen kamertje slapen.

Wij zijn altijd bij haar gebleven tot ze sliep, waardoor het staan/kruipen ook geen probleem was. Toen ze jonger was lag ze eigenlijk sowieso nooit alleen boven, dat is echt pas heel recent. Ik denk dat een bedhekje een prima oplossing kan zijn, zeker bij kruipen. Bij staan zou ik dan weer bang zij dat ze juist over dat bedhekje heen kukelen, dat moet wel echt hoog genoeg zijn dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Co-sleeper (bedhekje)  Empty Re: Co-sleeper (bedhekje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum