bedhekje of niet
+9
Linda
Manderijn
Printje
Flip Fluitketel
Annemie
Mida4you
Parisienne
Flower_L
nillis
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
bedhekje of niet
Onze dochter gaat waarschijnlijk volgend weekend van ledikant naar groot bed. Nu zit ik alleen te twijfelen of we nog een bedhekje moeten plaatsen. Wat hebben jullie gedaan. We zetten 1 kant tegen de muur.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: bedhekje of niet
Hier viel l de eerste dagen uit bed....elke nacht....
Hadden er tuinstoelkussens en ledikant matras onder gelegd. Sindsdien niet meer gevallen (ok...behalve afgelopen nacht
Ik zou het even aankijken. Wij hebben ook zo'n ding, maar niet gebruikt uiteindelijk. Nu ligt er een hoogpolig kleed onder.
Hadden er tuinstoelkussens en ledikant matras onder gelegd. Sindsdien niet meer gevallen (ok...behalve afgelopen nacht
Ik zou het even aankijken. Wij hebben ook zo'n ding, maar niet gebruikt uiteindelijk. Nu ligt er een hoogpolig kleed onder.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
wij hebben er wel eentje, maar ik denk dat ze ook wel zonder zou kunnen. Anders leg je er een paar nachten een matras of wat kussens naast, als ze er dan toch uitvalt, valt ze zacht en kun je alsnog een hekje kopen.
Gast- Gast
Wij hebben er ook eentje, die blijft voorlopig ook wel. N. ligt er telkens op haar zij met haar kontje tegenaan
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben het ledikant matrasje onder haar bedje gelegd. Ze is een paar keer uit bed gevallen en viel ze netjes op het matrasje
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben ook een bedhekje en een kant staat tegen de muur, ik vind het wel zo veilig.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Wij hebben er geen 1 aangeschaft. Maar wij hebben het peuterbed van de Ikea(serie minnen geloof ik) en daar zitten aan hoofd en voeteneind een soort van ophogingen (sorry weet even geen ander woord). Hier is ze nog geen ene keer uit bed gevallen en in het begin hadden we een matras naast het bed liggen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er wel eentje, 10 euro vd Ikea,past geloof ik op vrijwel ieder bed.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben er ook een, en hij ligt er iedere nacht tegenaan, dus hij blijft ook voorlopig er op zitten.
Gast- Gast
We gaan wel eerst kijken hoe het gaat en als het nodig is dan is de ikea nog op geen 10 min. rijden, dus zullen zien.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Wij hebben zo'n inklapbaar bedhekje, die nemen we ook mee als hij ergens anders gaat slapen.
Gast- Gast
Wij hadden de eerste nachten het ledikant matrasje naast bed liggen. Ze is er trouwens maar 1 keer uitgevallen.
Is het een gewoon bed? Niet half-hoog slaper? Want dan zou ik het gewoon eerst zo proberen.
Is het een gewoon bed? Niet half-hoog slaper? Want dan zou ik het gewoon eerst zo proberen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wij hebben er geen 1. Er ligt wel een matras op de grond, dan kan ze ook makkelijker in en uit bed, anders is het net te hoog.
Ze is er nog nooit uitgevallen.
Ze is er nog nooit uitgevallen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ook hier hebben we de eerste paar weken het ledikant matras ernaast gelegd. Ze is 1 keer uit bed gevallen en verder niet. Dat kwam denk ik ook meer omdat ze slaperig eruit probeerde te klimmen dus was misschien met bedhekje ook wel gebeurd.
Ik zou idd gewoon even kijken hoe het gaat zo'n hekje is zo gehaald.
Ik zou idd gewoon even kijken hoe het gaat zo'n hekje is zo gehaald.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Welke is dat?IK UP DIT TOPIC EVENPrintje schreef:Wij hebben er wel eentje, 10 euro vd Ikea,past geloof ik op vrijwel ieder bed.
Ik ben op zoek naar een bedhekje (voor het logeren bij anderen) maar ik vind de meeste zo duur 30/40 euro
Laatst aangepast door Floor op do 29 aug 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind S altijd op allerlei verschillende manieren in haar bed, dus voor de zekerheid een bedhekje. Pas lag ze met 1 been over het hekje.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Hier zit het bedhekje nog gewoon aan zijn bed. Zonder zitten er 2 gaten in, dus vind dit leuker staan.
Hij ligt ook geregeld overdwars in bed, geen idee of hij er ook echt uit zou vallen zonder.
Hij ligt ook geregeld overdwars in bed, geen idee of hij er ook echt uit zou vallen zonder.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Soortgelijke onderwerpen
» bedhekje
» Bedhekje weghalen
» Co-sleeper (bedhekje)
» Welk bedhekje?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Bedhekje weghalen
» Co-sleeper (bedhekje)
» Welk bedhekje?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: