Carnavallen in Arnhem???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Carnavallen in Arnhem???
Goedemorgen allemaal,
Ik ga komend weekend op bezoek bij een vriendin in Arnhem die sinds een paar maanden in Arnhem woont, doen ze in Arnhem ook aan carnaval? Wordt er iets geregeld? We willen wel een keer carnaval mee maken, of kunnen we dan beter de trein pakken wat meer richting het zuiden??
Ik ga komend weekend op bezoek bij een vriendin in Arnhem die sinds een paar maanden in Arnhem woont, doen ze in Arnhem ook aan carnaval? Wordt er iets geregeld? We willen wel een keer carnaval mee maken, of kunnen we dan beter de trein pakken wat meer richting het zuiden??
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Carnavallen in Arnhem???
Misschien wordt er wel iets gedaan, maar voor het echte carnaval moet je meer naar het zuiden. Dus ik zou zegen, pak gewoon de trein naar Den Bosch!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Arnhem is heeeeel leuk, maar Arnhem en Carnaval? Nee... dat niet
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Misschien niet zo grootschalig, maar Zevenaar is maar 15 minuten ervandaan en daar wordt wel volop carnaval gevierd, dus misschien dat dat een optie is?
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Sanne_86 schreef:Misschien niet zo grootschalig, maar Zevenaar is maar 15 minuten ervandaan en daar wordt wel volop carnaval gevierd, dus misschien dat dat een optie is?
Ooh dat klinkt wel leuk! Het hoeft helemaal niet zo grootschalig maar gewoon even de sfeer proeven.. Ik zal eens overleggen met die vriendin :-)
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Soortgelijke onderwerpen
» Arnhem
» Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??
» Meiden uit Arnhem
» Vrienden Arnhem(zuid)
» Nieuwjaars meeting Arnhem
» Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??
» Meiden uit Arnhem
» Vrienden Arnhem(zuid)
» Nieuwjaars meeting Arnhem
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: