Arnhem
+7
Steep
niekje1988
Whiteflower
missy.
Jenny010
Chantal1984
*Noosa
11 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Arnhem
Zijn hier eigenlijk meiden uit Arnhem? Niet dat ik gelijk een meeting wil organiseren, want dat vind ik zelf te eng, haha. Maar het lijkt me wel leuk om met mensen uit mijn (nieuwe) omgeving in contact te komen. Dus Arnhemmers, waaaar zijn jullie?
Gast- Gast
Re: Arnhem
Ik werk in Arnhem en woon in Ede Lijkt mij ook leuk om met meer mensen uit de buurt in contact te komen! Hoelang woon je in Arnhem? Ben je op jezelf of samen gaan wonen?
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Oke, leuk! Werk je in het centrum van Arnhem?
Laatst aangepast door Jolee op zo 23 okt 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jolee schreef:Zijn hier eigenlijk meiden uit Arnhem? Niet dat ik gelijk een meeting wil organiseren, want dat vind ik zelf te eng, haha. Maar het lijkt me wel leuk om met mensen uit mijn (nieuwe) omgeving in contact te komen. Dus Arnhemmers, waaaar zijn jullie?
Hoi, hier nog iemand uit Arnhem. Ik ben 26 ( word in december 27) en woon nu 1,5 jaar in Arnhem-Zuid samen met mijn vriend. Zijn in de weekenden en avonden vooral bezig geweest met klussen en het lijkt me dan ook erg leuk om mensen in Arnhem te leren kennen. Ik weet niet hoe oud jullie zijn?
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Ik ben 24 en jullie?
Ik werk inderdaad in het centrum, in een winkel. Las geloof ik net dat je relatie net uit is (die van mij ook), wel een omschakeling denk ik van samen naar alleen wonen?
Ik werk inderdaad in het centrum, in een winkel. Las geloof ik net dat je relatie net uit is (die van mij ook), wel een omschakeling denk ik van samen naar alleen wonen?
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik meld mij ook! Ik kom uit Driel! Dat ligt vlakbij Arnhem..
Wel zit in Arnhem mijn stage en ga ik daar ook naar school.. Ik ben zelf 20 jaar oud.
Wel zit in Arnhem mijn stage en ga ik daar ook naar school.. Ik ben zelf 20 jaar oud.
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Jenny010 schreef:Ik meld mij ook! Ik kom uit Driel! Dat ligt vlakbij Arnhem..
He wat toevallig, daar woon ik ook.
@jolee Hoe bevalt het in Arnhem? Ik kan me voorstellen dat het een hele omschakeling is van Wageningen naar Arnhem
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Hoi hoi,
Ook ik kom uit Arnhem. Woon er nu bijna een half jaar.
Ben 21 jaar. Lijkt mij ook erg leuk wat meiden te leren kennen
Groetjes Jasmijn
Ook ik kom uit Arnhem. Woon er nu bijna een half jaar.
Ben 21 jaar. Lijkt mij ook erg leuk wat meiden te leren kennen
Groetjes Jasmijn
Whiteflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
;aaa, mij lijkt het ooj leuk om hier wat nieuwe mensen te leren kennen! Zijn er nog meer geintersseerden?!
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Ik woon zelf sinds kort in Veenendaal en ken hier nog vrijwel niemand. Ik ben 23 jaar oud en woon alleen met mijn hondje. Ondanks dat ik elke avond ga sporten, mis ik toch ook mensen om wat leuks mee te gaan, of samen te gaan sporten!
niekje1988- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 23-10-11
Dat lijkt me wel handig en gezellig! Kijken of het een beetje klikt tussen iedereen!
niekje1988- Zwijger
Ja, daarom. Gewoon gezellig ergens iets drinken. Dan kan je gaan wanneer je wil en heb je geen verplichtingen.
Gast- Gast
Lijkt mij ook een erg leuk idee
liefs Jasmijn
liefs Jasmijn
Whiteflower- Fluisteraar
Heeuuh! Hier ook een arnhemganger! Een rasechte arnhemse hier! Als ik kan, voeg ik me graag toe/in/whatever
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ja ik hoor ook graag waar en wanneer. Ik heb t doordeweeks wel druk, misschien in het weekend??
niekje1988- Zwijger
Ik ga even nadenken wat leuk zou zijn. Ik vind het wel eng . Maar aan de andere kant ook wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Weekend is denk ik wel het beste, al kan ik zelf alleen in de avonden. Tenzij het niet een koopzondag is, kan ik op een zondag ook overdag. Maar er liggen nogal wat koopzondagen in het vooruitzicht.
Weekend is denk ik wel het beste, al kan ik zelf alleen in de avonden. Tenzij het niet een koopzondag is, kan ik op een zondag ook overdag. Maar er liggen nogal wat koopzondagen in het vooruitzicht.
Gast- Gast
Hee hallo,
Ik wil me graag ook aanmelden voor een meeting!
Ik ben 22 jaar en woon tegen het randje van het centrum aan. Oftewel, 5 min. lopen vanaf de v&d.
Ik lees dit topic mee.
Aangezien in onregelmatig werk kan ik mij niet vastpinnen op weekenden/doordeweeks. Ik meld mij wel als ik kan!
Ik wil me graag ook aanmelden voor een meeting!
Ik ben 22 jaar en woon tegen het randje van het centrum aan. Oftewel, 5 min. lopen vanaf de v&d.
Ik lees dit topic mee.
Aangezien in onregelmatig werk kan ik mij niet vastpinnen op weekenden/doordeweeks. Ik meld mij wel als ik kan!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn er al concrete plannen?
Laatst aangepast door _Liv op do 27 okt 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wil me ook aanmelden voor een meeting in Arnhem.. Ik werk namelijk in Arnhem en woon er niet heel ver vandaan! Ik ben 23 jaar..
Soleil- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 44
Registratiedatum : 07-06-11
Ow, ik ben trouwens 25, studeer nog (afstudeerjaar) in Nijmegen, samenwonend met mijn vriend en ga trouwen in April. En ik heb een heerlijke zoon R.uben van 3 maandjes oud.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hoi hoi,
Leuk dat er al zoveel meiden interesse hebben
Ja een keer een datum afspreken en dan ergens wat gaan drinken wie er zin heeft?
In het weekend of savonds?
Zijn een paar ideeën van mijn kant.
Groetjes Whiteflower
Leuk dat er al zoveel meiden interesse hebben
Ja een keer een datum afspreken en dan ergens wat gaan drinken wie er zin heeft?
In het weekend of savonds?
Zijn een paar ideeën van mijn kant.
Groetjes Whiteflower
Whiteflower- Fluisteraar
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Arnhem meeting (High tea?)
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» Meiden uit Arnhem