Mijn beauty van een poes...
+4
Dolphinne
Raindrop
Sarah1985
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn beauty van een poes...
Mist de helft van haar oortje!
Haar hele oor is kaal en de bovenkant mist er gewoon af. Er zit nog 1 lelijke geraffelde punt. Ik vind het verschrikkelijk zielig, maar ook ZO lelijk. De haartjes op haar kopje zitten helemaal vastgeklit van het bloed.
De dierenarts wil haar wel even zien, maar ze is ontsnapt naar buiten. Nu moet ik morgenochtend op spreekuur komen.
Haar hele oor is kaal en de bovenkant mist er gewoon af. Er zit nog 1 lelijke geraffelde punt. Ik vind het verschrikkelijk zielig, maar ook ZO lelijk. De haartjes op haar kopje zitten helemaal vastgeklit van het bloed.
De dierenarts wil haar wel even zien, maar ze is ontsnapt naar buiten. Nu moet ik morgenochtend op spreekuur komen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Mijn beauty van een poes...
och jeetje wat sneu. En balen dat ze weer ontsnapt is. Hopelijk is ze snel terug zodat je er mee naar de dierenarts kan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa, ik had haar net binnen gehaald en toen had m`n vriend het grote raam open gezet. En toen zag ze haar kans schoon.
Ik heb er even aan gevoeld, maar ze lijkt geen pijn te hebben gelukkig. Vind het zo zielig!
Ik heb er even aan gevoeld, maar ze lijkt geen pijn te hebben gelukkig. Vind het zo zielig!
Rush- Lady Post-a-lot
Oei wat zou ze uitgespookt hebben.. Dat moet toch ook best pijnlijk zijn al laten katten dat niet snel merken.
Hopelijk komt ze snel aanlopen en anders misschien schudden met een bakje met brokjes?
Hopelijk komt ze snel aanlopen en anders misschien schudden met een bakje met brokjes?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
AH, wat zielig. Hopelijk valt het mee bij de DA en gaat het niet ontsteken etc. Ze zal denk ik wel antibiotica ofzo krijgen.
Hier kwam een paar weken geleden een kat ineens thuis met een diep gat in haar buik. Dat moest gehecht worden door de DA. Die had nog niet eerder zo'n diep gat bij een kat gezien. Waarschijnlijk is ze in een spijker of haak blijven hangen.
Het is gelukkig helemaal goedgekomen. De laatste korstjes laten nu langzaam los.
Ze leek er ook nauwelijks last van te hebben, terwijl je dan als mens flink zou schreeuwen denk ik.
Hier kwam een paar weken geleden een kat ineens thuis met een diep gat in haar buik. Dat moest gehecht worden door de DA. Die had nog niet eerder zo'n diep gat bij een kat gezien. Waarschijnlijk is ze in een spijker of haak blijven hangen.
Het is gelukkig helemaal goedgekomen. De laatste korstjes laten nu langzaam los.
Ze leek er ook nauwelijks last van te hebben, terwijl je dan als mens flink zou schreeuwen denk ik.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ahh, dat is zo zielig!! Weet je niet wat er gebeurd is? Zou daar niet goed tegen kunnen. Beterschap voor het beestje.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ach, wat zielig. Ik herken het probleem wel met katten die gaan vechten en zo hun oren vaak beschadigen. Goed dat je er toch nog even mee heen gaat. Hopelijk valt het mee.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, heb echt geen idee wat er gebeurd is. Het zag er vanochtend ook een stuk beter uit, niet meer zo rood enzo.
Ze is nu bij de DA, want er zat een heel lelijke raffel/punt aan de wond. Die gaan ze er even afhalen, maar het was al mooi dicht gegaan gelukkig.
Vanavond is m`n poessie weer mooi!
Ze is nu bij de DA, want er zat een heel lelijke raffel/punt aan de wond. Die gaan ze er even afhalen, maar het was al mooi dicht gegaan gelukkig.
Vanavond is m`n poessie weer mooi!
Rush- Lady Post-a-lot
Ah gos wat zielig!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11