Beauty ontdekkingen 2012
+18
Charles
JD
Toet
Marin
SATC
Blond
Mees
PapillonRose
loura
Isabel_
Ella
Lot
Atelier Madame
Coco
Kowalski
mouette
Gympie
SuzieQ
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beauty ontdekkingen 2012
Ik zag op verschillende beautyblogs de ontdekkingen van 2012 (van de bloggers). Dus, wat zijn jullie ontdekkingen?
- Ik heb Nioxin shampoo en conditioner ontdekt, als ik mijn haar daarmee was, heb ik geen haarpijn meer en veel minder ontstekingen in mijn nek net in mijn haarlijn. Jammer alleen dat het niet lekker ruikt (naar pepermunt en na het wassen ruik je eigenlijk niks meer).
- De Extraordinary Oil van Elvive, normaal gebruik ik altijd serum/olie van Farouk (die met truffel) of Chi, maar deze van L'Oreal is veel goedkoper en hij maakt mijn haar echt mooi en glanzend. Ik heb de versie met oranje dop, die is niet speciaal voor geverfd haar, maar mijn kleur blijft toch veel langer mooi. En het ruikt zo lekker.
- Osis Dust It. Eigenlijk voelt het best vies in mijn haar, maar ik kan eindelijk voor het eerst een mooie "bobbel" maken op mijn hoofd. Meestal maak ik aan de voorkant zo'n bult en dan een hoge staart of knot.
- De donutrol, need i say more?
- Pores be pure masker van Kruidvat. Lekker goedkoop en mijn huid reageert er goed op. Tot nu toe een koploper, maar ik zoek nog steeds naar een perfect masker voor mijn gevoelige huid met vaak ontstekingen.
- De Rouge Caresse lipstick. Ik hou er niet van als je lippenstift te goed ziet, dan lijkt mijn huid alleen maar minder egaal. De Rouge Caresse voelt als een lippenbalsem en hij geeft een mooie lichtroze/nude kleur (de kleur die ik heb in ieder geval, Dating Coral).
Dit was het wel zo'n beetje. Mocht ik nog iets bedenken dan vul ik wel even aan.
- Ik heb Nioxin shampoo en conditioner ontdekt, als ik mijn haar daarmee was, heb ik geen haarpijn meer en veel minder ontstekingen in mijn nek net in mijn haarlijn. Jammer alleen dat het niet lekker ruikt (naar pepermunt en na het wassen ruik je eigenlijk niks meer).
- De Extraordinary Oil van Elvive, normaal gebruik ik altijd serum/olie van Farouk (die met truffel) of Chi, maar deze van L'Oreal is veel goedkoper en hij maakt mijn haar echt mooi en glanzend. Ik heb de versie met oranje dop, die is niet speciaal voor geverfd haar, maar mijn kleur blijft toch veel langer mooi. En het ruikt zo lekker.
- Osis Dust It. Eigenlijk voelt het best vies in mijn haar, maar ik kan eindelijk voor het eerst een mooie "bobbel" maken op mijn hoofd. Meestal maak ik aan de voorkant zo'n bult en dan een hoge staart of knot.
- De donutrol, need i say more?
- Pores be pure masker van Kruidvat. Lekker goedkoop en mijn huid reageert er goed op. Tot nu toe een koploper, maar ik zoek nog steeds naar een perfect masker voor mijn gevoelige huid met vaak ontstekingen.
- De Rouge Caresse lipstick. Ik hou er niet van als je lippenstift te goed ziet, dan lijkt mijn huid alleen maar minder egaal. De Rouge Caresse voelt als een lippenbalsem en hij geeft een mooie lichtroze/nude kleur (de kleur die ik heb in ieder geval, Dating Coral).
Dit was het wel zo'n beetje. Mocht ik nog iets bedenken dan vul ik wel even aan.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Beauty ontdekkingen 2012
Dat was voor mij:
Wenkbrauwpoeder van Anastasia, ik heb al redelijk donkere wenkbrauwen maar met dit poeder zijn ze mooi strak. Bovendien heb je meteen een veel frissere oogopslag.
Facewash van sisheido, maakt je gezicht ècht schoon maar niet droog en trekkerig.
Quirines extreem voedende nachtcreme, mijn huis knapt er echt van op maar is geen vette laag. (Helaas echt te duur)
Niet van 2012 maar toch het vermelden waard: thermen bodymelt. Je wordt er heerlijk zacht van en niet trekkerig.
DiorShow iconic. Maakt je wimpers mooi lang en krullen. En blijft de hele dag goed zitten!
Wenkbrauwpoeder van Anastasia, ik heb al redelijk donkere wenkbrauwen maar met dit poeder zijn ze mooi strak. Bovendien heb je meteen een veel frissere oogopslag.
Facewash van sisheido, maakt je gezicht ècht schoon maar niet droog en trekkerig.
Quirines extreem voedende nachtcreme, mijn huis knapt er echt van op maar is geen vette laag. (Helaas echt te duur)
Niet van 2012 maar toch het vermelden waard: thermen bodymelt. Je wordt er heerlijk zacht van en niet trekkerig.
DiorShow iconic. Maakt je wimpers mooi lang en krullen. En blijft de hele dag goed zitten!
Gast- Gast
Dit was mijn ontdekking voor mijn haar en volume:
En dit was mijn ontdekking van 2011, maar wel de moeite waard om te vermelden, want nog steeds erg lekker:
En dit was mijn ontdekking van 2011, maar wel de moeite waard om te vermelden, want nog steeds erg lekker:
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.
Gympie- Kletskop
Mijn ontdekkingen:
De MAC springsheen blush. Heel mooie blush in een warme perzik/roze kleur met een heel klein beetje gouden shimmer.
Foundation van YSL, touche eclat. Smeert perfect uit en geeft een mooie egale teint zonder plamuureffect.
De naked palettes van Urban Decay, super mooie oogschaduws in nude tinten zowel voor dagelijks gebruik als voor een feestje!
De MAC springsheen blush. Heel mooie blush in een warme perzik/roze kleur met een heel klein beetje gouden shimmer.
Foundation van YSL, touche eclat. Smeert perfect uit en geeft een mooie egale teint zonder plamuureffect.
De naked palettes van Urban Decay, super mooie oogschaduws in nude tinten zowel voor dagelijks gebruik als voor een feestje!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:
Sebastian volupt spray! Geeft mijn lange steile haar volume en een mooie slag en is gemakkelijk in gebruik. Ik verdeel gewoon een klein beetje in nat haar, op laten drogen en klaar!
Sebastian volupt spray! Geeft mijn lange steile haar volume en een mooie slag en is gemakkelijk in gebruik. Ik verdeel gewoon een klein beetje in nat haar, op laten drogen en klaar!
mouette- Fluisteraar
Harrison schreef:
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Gympie schreef:De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.
Heb je het dan echt over creme of bedoel je de olie? Van de olie ben ik iig groot fan. Zeker voor mijn haar. Wel goed uitwassen met shampoo natuurlijk.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
haha zo relax voor mijn huis!Kowalski schreef:Harrison schreef:
Gast- Gast
Coco schreef:Gympie schreef:De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.
Heb je het dan echt over creme of bedoel je de olie? Van de olie ben ik iig groot fan. Zeker voor mijn haar. Wel goed uitwassen met shampoo natuurlijk.
De olie bedoel ik. Ja, bij mij was het niet zo geslaagd. Maar misschien ligt het aan mij en gebruik ik het gewoon niet goed. ik vind het in ieder geval veel te vet.
Gympie- Kletskop
BB Cream wat een heerlijk spul! Ben alleen nog op zoek naar degene die het mooiste op mn huid staat. Heb nu het huismerk Kruidvat en ben daar zeker tevreden over (gezien de prijs).
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
- De BB creme van garnier!
- De eigen poederlijn van de Douglas (minder duur, wel fijn!)
- Dat je heel makkelijk krullen maakt met een stijltang, ziet er zo feestelijk en mooi uit en het is heel makkelijk! (niet echt een product, maar wel mijn beauty ontdekking van 2012 )
- Ik heb leren invlechten en kan nu ook de opvlecht, watervalvlecht etc. Ik ben trots!
Dan nog een vraagje: ik las vandaag een beautyboekje en daarin zag ik modellen met een beetje glans op hun wangen, nu poeder je eigenlijk om je gezicht niet te laten glimmen (toch?), maar ik vond dit er wel mooi en gezond uit zien. Wat zou dit voor product zijn en wie gebruikt dit?
- De eigen poederlijn van de Douglas (minder duur, wel fijn!)
- Dat je heel makkelijk krullen maakt met een stijltang, ziet er zo feestelijk en mooi uit en het is heel makkelijk! (niet echt een product, maar wel mijn beauty ontdekking van 2012 )
- Ik heb leren invlechten en kan nu ook de opvlecht, watervalvlecht etc. Ik ben trots!
Dan nog een vraagje: ik las vandaag een beautyboekje en daarin zag ik modellen met een beetje glans op hun wangen, nu poeder je eigenlijk om je gezicht niet te laten glimmen (toch?), maar ik vond dit er wel mooi en gezond uit zien. Wat zou dit voor product zijn en wie gebruikt dit?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Dit was voor mij de ontdekking. Gerbruik het iedere keer na het wassen nu
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Lot: Ik denk dat je highlighter bedoelt.
Voor mij waren de beste beauty ontdekkingen van afgelopen jaar:
Mac prep and prime transparent finishing powder pressed. Een transparante poeder dat mijn foundation beter laat zitten gedurende de dag.
Naked en Naked 2 palet van Urban Decay. Echt superblij mee!
Urban Decay the allnighter setting spray. Een spray die ervoor zorgt dat je make-up er minder "poederig" uit ziet en dat je make-up langer laat zitten.
Albatross Highlighter van Nars
Masterpiece eyeliner stift van Maybelline
Voor mij waren de beste beauty ontdekkingen van afgelopen jaar:
Mac prep and prime transparent finishing powder pressed. Een transparante poeder dat mijn foundation beter laat zitten gedurende de dag.
Naked en Naked 2 palet van Urban Decay. Echt superblij mee!
Urban Decay the allnighter setting spray. Een spray die ervoor zorgt dat je make-up er minder "poederig" uit ziet en dat je make-up langer laat zitten.
Albatross Highlighter van Nars
Masterpiece eyeliner stift van Maybelline
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Mac foundation, ik heb een hele dikke waarvan ik maar heel weinig hoef te gebruiken. Mijn huid is mooi egaal en het blijft de hele dag zitten.
Ik ben echt gek op Aveda shampoo en conditioner, mijn haar word zacht en luchtig maar niet slap.
Nars blusher, via hier en het is echt een hele mooie blusher!
Naked palette 2, ook via hier. Super mooie kleuren!
Body lotion van Rituals, groene pot. Ruikt zooo lekker en trekt snel in.
Dr van de Hoog dag en nacht creme. Ik gebruik die voor beginnende rimpels . Lekker spul
Ik ben echt gek op Aveda shampoo en conditioner, mijn haar word zacht en luchtig maar niet slap.
Nars blusher, via hier en het is echt een hele mooie blusher!
Naked palette 2, ook via hier. Super mooie kleuren!
Body lotion van Rituals, groene pot. Ruikt zooo lekker en trekt snel in.
Dr van de Hoog dag en nacht creme. Ik gebruik die voor beginnende rimpels . Lekker spul
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
- allerlei producten van La Roche Posay (vooral effaclar facewash, effaclar duo en hydreane legère dagcrème)
- oogschaduw van essence
- wenkbrauwgel van essence
- poederfoundation van de Action
- revlon custom eyes mascara (beste die ik tot nu toe gehad heb denk ik)
- dkny be delicious intense parfum
- oogschaduw van essence
- wenkbrauwgel van essence
- poederfoundation van de Action
- revlon custom eyes mascara (beste die ik tot nu toe gehad heb denk ik)
- dkny be delicious intense parfum
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
De conditioner van Rituals, eindelijk is m'n haar pijnloos kambaar na het wassen. En BB-cream.
Gast- Gast
mouette schreef:Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:
Hoe stijl en lang is jouw haar? Ik wil ook heel graag wat meer volume in mijn haar, maar het is zo stijl, lang en zwaar dat het me niet lukt (de kapper wil het niet eens permanenten omdat mijn haar te dik en zwaar is).
Misschien doet jouw product wel wonderen voor mijn haar!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Voor mij is dat de Naked Palette van Urban Decay. Die had ik veel eerder moeten kopen.
Gast- Gast
De producten van La Roche Possay voor mijn huid. Helemaal niet duur en mijn huid reageert hier goed op. En verder ben ik volgens mij producten blijven gebruiken die ik al kende.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
- Urban Decay 2
- Scrub van Sabon. Ik kende het van naam maar had het nog nooit eerder gebruikt, je huid wordt er zo zacht van.
- Bodymist Musk van de bodyshop
- Anastasia wenkbrauwpoeder nav een opmaak sessie bij de Douglas
Ik lees ook veel over Moroccan oil. Wie vindt dit een aanrader?? Misschien ga ik het dan toch proberen.
- Scrub van Sabon. Ik kende het van naam maar had het nog nooit eerder gebruikt, je huid wordt er zo zacht van.
- Bodymist Musk van de bodyshop
- Anastasia wenkbrauwpoeder nav een opmaak sessie bij de Douglas
Ik lees ook veel over Moroccan oil. Wie vindt dit een aanrader?? Misschien ga ik het dan toch proberen.
SATC- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 23-11-12
Estee Lauder perfectly clean (de reinigingsmelk variant). Ik masseer hem in op droog gezicht en spoel hem af met water. Echt zo lekker zijdezacht huidje
Van de zomer de matterende creme van essence my skin. Heerlijke (toch rijke) creme die je huid mooi matte houd(t). Ik vind hem in de winter te trekkerig, maar in de zomer echt perfect.
Afgelopen week heb ik het hydro gezichtsmasker van kruidvat gebruikt. Dat is het beste masker wat ik ooit op mijn gezicht heb gesmeerd en dat voor 1.5 euro! Zo ontzettend hydraterend. Geweldig gewoon. Daar ga ik een paar pakjes van kopen.
Prep en Prime MAC. Heel lekker zacht. Alsof er een laagje zijde op je huid ligt. Echt een hele fijne basis voor onder foundation of poeder.
Chanel inimitable mascara
Ik heb nu mede door het topic van Harrison de nivea aqua sensation dagcreme gekocht. Ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Product voor 2013 misschien?
Van de zomer de matterende creme van essence my skin. Heerlijke (toch rijke) creme die je huid mooi matte houd(t). Ik vind hem in de winter te trekkerig, maar in de zomer echt perfect.
Afgelopen week heb ik het hydro gezichtsmasker van kruidvat gebruikt. Dat is het beste masker wat ik ooit op mijn gezicht heb gesmeerd en dat voor 1.5 euro! Zo ontzettend hydraterend. Geweldig gewoon. Daar ga ik een paar pakjes van kopen.
Prep en Prime MAC. Heel lekker zacht. Alsof er een laagje zijde op je huid ligt. Echt een hele fijne basis voor onder foundation of poeder.
Chanel inimitable mascara
Ik heb nu mede door het topic van Harrison de nivea aqua sensation dagcreme gekocht. Ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Product voor 2013 misschien?
Gast- Gast
Dit serum. Zo fijn en m'n huid wordt er zo zacht van! Het ziet er alleen uit als een bepaald wit-transparant achtig goedje
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Deze blush van Benefit, Coralista, Hij is echt prachtig, ruikt heerlijk en heeft een mooie glow:
Bare Minerals make-up, prachtig! Het dekt als een foundation en geeft een mooie glow. Het is ook nog eens goed voor je huid, omdat als je de juiste minerals make-up koopt het je huid ook herstelt.
En deze speciale kwast om hem aan te brengen
Oogschaduwbasis van Too Faced
Natuurlijk mijn Naded Pallete
Chanel Rouge Coco shine, hele fijne lipsticks met een zachte textuur.
Pure kokosolie, gekocht bij de tuinen. Een keer per week die ik hier een hot treatment mee. Het schijnt dat kokosolie de enige olie is die echt doordringt in het haar. En mijn haar is na het wassen helemaal niet vettig, zoals ik bij olijfolie wel altijd heb.
Alle lakjes van Essie! Ze dekken goed en blijven lang zitten
Bare Minerals make-up, prachtig! Het dekt als een foundation en geeft een mooie glow. Het is ook nog eens goed voor je huid, omdat als je de juiste minerals make-up koopt het je huid ook herstelt.
En deze speciale kwast om hem aan te brengen
Oogschaduwbasis van Too Faced
Natuurlijk mijn Naded Pallete
Chanel Rouge Coco shine, hele fijne lipsticks met een zachte textuur.
Pure kokosolie, gekocht bij de tuinen. Een keer per week die ik hier een hot treatment mee. Het schijnt dat kokosolie de enige olie is die echt doordringt in het haar. En mijn haar is na het wassen helemaal niet vettig, zoals ik bij olijfolie wel altijd heb.
Alle lakjes van Essie! Ze dekken goed en blijven lang zitten
Gast- Gast
Mees schreef:mouette schreef:Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:
Hoe stijl en lang is jouw haar? Ik wil ook heel graag wat meer volume in mijn haar, maar het is zo stijl, lang en zwaar dat het me niet lukt (de kapper wil het niet eens permanenten omdat mijn haar te dik en zwaar is).
Misschien doet jouw product wel wonderen voor mijn haar!
Mijn haar is ongeveer tot borsthoogte, ruim over mijn schouders dus. Het is vrij steil en heel vol, en heeft ergens in de verte wel een neiging tot slag. Met deze spray krijg ik een beetje het effect dat ik ook heb na een dagje strand, maar dan zachter en glanzender en minder touwerig. Ik ben er dus erg tevreden over, maar echt krullen zul je er niet van krijgen denk ik
mouette- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Slimme ontdekkingen
» Beauty centra
» 7 deadly sins of beauty
» Beauty-producten vragenlijstje
» beauty dagen
» Beauty centra