Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauty ontdekkingen 2012

+18
Charles
JD
Toet
Marin
SATC
Blond
Mees
PapillonRose
loura
Isabel_
Ella
Lot
Atelier Madame
Coco
Kowalski
mouette
Gympie
SuzieQ
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  SuzieQ vr 4 jan 2013 - 3:37

Ik zag op verschillende beautyblogs de ontdekkingen van 2012 (van de bloggers). Dus, wat zijn jullie ontdekkingen?

- Ik heb Nioxin shampoo en conditioner ontdekt, als ik mijn haar daarmee was, heb ik geen haarpijn meer en veel minder ontstekingen in mijn nek net in mijn haarlijn. Jammer alleen dat het niet lekker ruikt (naar pepermunt en na het wassen ruik je eigenlijk niks meer).
Beauty ontdekkingen 2012 9k=

- De Extraordinary Oil van Elvive, normaal gebruik ik altijd serum/olie van Farouk (die met truffel) of Chi, maar deze van L'Oreal is veel goedkoper en hij maakt mijn haar echt mooi en glanzend. Ik heb de versie met oranje dop, die is niet speciaal voor geverfd haar, maar mijn kleur blijft toch veel langer mooi. En het ruikt zo lekker.

Beauty ontdekkingen 2012 9k=

- Osis Dust It. Eigenlijk voelt het best vies in mijn haar, maar ik kan eindelijk voor het eerst een mooie "bobbel" maken op mijn hoofd. Meestal maak ik aan de voorkant zo'n bult en dan een hoge staart of knot.

Beauty ontdekkingen 2012 Images?q=tbn:ANd9GcQXpi-hRZ4DzajuTk6DzzY6vgefdTOmvKzZ0pM1w8bm_CfIB1QXgA

- De donutrol, need i say more?

- Pores be pure masker van Kruidvat. Lekker goedkoop en mijn huid reageert er goed op. Tot nu toe een koploper, maar ik zoek nog steeds naar een perfect masker voor mijn gevoelige huid met vaak ontstekingen.

Beauty ontdekkingen 2012 Images?q=tbn:ANd9GcQEvTJ0NdnXN1dmS7jPEYQyYy2r40XEpjiQeiwjiet6z2vk3115

- De Rouge Caresse lipstick. Ik hou er niet van als je lippenstift te goed ziet, dan lijkt mijn huid alleen maar minder egaal. De Rouge Caresse voelt als een lippenbalsem en hij geeft een mooie lichtroze/nude kleur (de kleur die ik heb in ieder geval, Dating Coral).

Beauty ontdekkingen 2012 Images?q=tbn:ANd9GcRq_dbajnkwP-AsbcSfscsicOdbAS9AlByeToixVanAscAup_s8

Dit was het wel zo'n beetje. Mocht ik nog iets bedenken dan vul ik wel even aan.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 3:45

Dat was voor mij:

Wenkbrauwpoeder van Anastasia, ik heb al redelijk donkere wenkbrauwen maar met dit poeder zijn ze mooi strak. Bovendien heb je meteen een veel frissere oogopslag.

Facewash van sisheido, maakt je gezicht ècht schoon maar niet droog en trekkerig.

Quirines extreem voedende nachtcreme, mijn huis knapt er echt van op maar is geen vette laag. (Helaas echt te duur)

Niet van 2012 maar toch het vermelden waard: thermen bodymelt. Je wordt er heerlijk zacht van en niet trekkerig.

DiorShow iconic. Maakt je wimpers mooi lang en krullen. En blijft de hele dag goed zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gympie vr 4 jan 2013 - 3:46

Dit was mijn ontdekking voor mijn haar en volume:

Beauty ontdekkingen 2012 John-frieda-luxurious-volume-thickening-blow-dry-lotion-mobile-wallpaper

En dit was mijn ontdekking van 2011, maar wel de moeite waard om te vermelden, want nog steeds erg lekker:

Beauty ontdekkingen 2012 00C8000001970282-photo-creme-fondante-noix-de-coco-yves-rocher Beauty ontdekkingen 2012 55521

Beauty ontdekkingen 2012 05102
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gympie vr 4 jan 2013 - 3:49

De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  mouette vr 4 jan 2013 - 3:56

Mijn ontdekkingen:

De MAC springsheen blush. Heel mooie blush in een warme perzik/roze kleur met een heel klein beetje gouden shimmer.

Foundation van YSL, touche eclat. Smeert perfect uit en geeft een mooie egale teint zonder plamuureffect.

De naked palettes van Urban Decay, super mooie oogschaduws in nude tinten zowel voor dagelijks gebruik als voor een feestje!
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  mouette vr 4 jan 2013 - 4:02

Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:

Sebastian volupt spray! Geeft mijn lange steile haar volume en een mooie slag en is gemakkelijk in gebruik. Ik verdeel gewoon een klein beetje in nat haar, op laten drogen en klaar!
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Kowalski vr 4 jan 2013 - 4:30

Harrison schreef:
Quirines extreem voedende nachtcreme, mijn huis knapt er echt van op maar is geen vette laag. (Helaas echt te duur)


Beauty ontdekkingen 2012 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Coco vr 4 jan 2013 - 4:39

Gympie schreef:De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.

Heb je het dan echt over creme of bedoel je de olie? Van de olie ben ik iig groot fan. Zeker voor mijn haar. Wel goed uitwassen met shampoo natuurlijk. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 4:41

Kowalski schreef:
Harrison schreef:
Quirines extreem voedende nachtcreme, mijn huis knapt er echt van op maar is geen vette laag. (Helaas echt te duur)


Beauty ontdekkingen 2012 3920004554
haha zo relax voor mijn huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gympie vr 4 jan 2013 - 5:11

Coco schreef:
Gympie schreef:De blooper van het jaar was: natuurlijke kokoscreme, te gebruiken voor van alles en nog wat (je haar, gezicht, scheren, etc.). Wat een vieze en vette zooi. Ik was enthousiast gemaakt door mijn schoonzus en schoonmoeder, helemaal geweldig zou het zijn. Ik vind het niks in ieder geval, haha.

Heb je het dan echt over creme of bedoel je de olie? Van de olie ben ik iig groot fan. Zeker voor mijn haar. Wel goed uitwassen met shampoo natuurlijk. Very Happy

De olie bedoel ik. Ja, bij mij was het niet zo geslaagd. Maar misschien ligt het aan mij en gebruik ik het gewoon niet goed. Wink ik vind het in ieder geval veel te vet.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Atelier Madame vr 4 jan 2013 - 5:17

BB Cream wat een heerlijk spul! Ben alleen nog op zoek naar degene die het mooiste op mn huid staat. Heb nu het huismerk Kruidvat en ben daar zeker tevreden over (gezien de prijs).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Lot vr 4 jan 2013 - 5:24

- De BB creme van garnier!

- De eigen poederlijn van de Douglas (minder duur, wel fijn!)

- Dat je heel makkelijk krullen maakt met een stijltang, ziet er zo feestelijk en mooi uit en het is heel makkelijk! (niet echt een product, maar wel mijn beauty ontdekking van 2012 Laughing )

- Ik heb leren invlechten en kan nu ook de opvlecht, watervalvlecht etc. Ik ben trots!

Dan nog een vraagje: ik las vandaag een beautyboekje en daarin zag ik modellen met een beetje glans op hun wangen, nu poeder je eigenlijk om je gezicht niet te laten glimmen (toch?), maar ik vond dit er wel mooi en gezond uit zien. Wat zou dit voor product zijn en wie gebruikt dit?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Ella vr 4 jan 2013 - 5:33

Dit was voor mij de ontdekking. Gerbruik het iedere keer na het wassen nu

Beauty ontdekkingen 2012 Images?q=tbn:ANd9GcRq7mhlaHSx1avqSK2Wa3Z_wgPE8IJVCeUD-ml-XXFjqyzJWpf6NjeGasU
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Isabel_ vr 4 jan 2013 - 5:40

Lot: Ik denk dat je highlighter bedoelt.

Voor mij waren de beste beauty ontdekkingen van afgelopen jaar:

Mac prep and prime transparent finishing powder pressed. Een transparante poeder dat mijn foundation beter laat zitten gedurende de dag.

Naked en Naked 2 palet van Urban Decay. Echt superblij mee! I love you

Urban Decay the allnighter setting spray. Een spray die ervoor zorgt dat je make-up er minder "poederig" uit ziet en dat je make-up langer laat zitten.

Albatross Highlighter van Nars

Masterpiece eyeliner stift van Maybelline

Isabel_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  loura vr 4 jan 2013 - 5:58

Mac foundation, ik heb een hele dikke waarvan ik maar heel weinig hoef te gebruiken. Mijn huid is mooi egaal en het blijft de hele dag zitten.

Ik ben echt gek op Aveda shampoo en conditioner, mijn haar word zacht en luchtig maar niet slap.

Nars blusher, via hier en het is echt een hele mooie blusher!

Naked palette 2, ook via hier. Super mooie kleuren!

Body lotion van Rituals, groene pot. Ruikt zooo lekker en trekt snel in.

Dr van de Hoog dag en nacht creme. Ik gebruik die voor beginnende rimpels laughcry. Lekker spul


loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 7:50

- allerlei producten van La Roche Posay (vooral effaclar facewash, effaclar duo en hydreane legère dagcrème)
- oogschaduw van essence
- wenkbrauwgel van essence
- poederfoundation van de Action
- revlon custom eyes mascara (beste die ik tot nu toe gehad heb denk ik)
- dkny be delicious intense parfum
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:52

De conditioner van Rituals, eindelijk is m'n haar pijnloos kambaar na het wassen. En BB-cream.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Mees vr 4 jan 2013 - 8:02

mouette schreef:Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:

Sebastian volupt spray! Geeft mijn lange steile haar volume en een mooie slag en is gemakkelijk in gebruik. Ik verdeel gewoon een klein beetje in nat haar, op laten drogen en klaar!

Hoe stijl en lang is jouw haar? Ik wil ook heel graag wat meer volume in mijn haar, maar het is zo stijl, lang en zwaar dat het me niet lukt (de kapper wil het niet eens permanenten omdat mijn haar te dik en zwaar is).
Misschien doet jouw product wel wonderen voor mijn haar!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 8:05

Voor mij is dat de Naked Palette van Urban Decay. Die had ik veel eerder moeten kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Blond vr 4 jan 2013 - 8:17

De producten van La Roche Possay voor mijn huid. Helemaal niet duur en mijn huid reageert hier goed op. En verder ben ik volgens mij producten blijven gebruiken die ik al kende.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  SATC vr 4 jan 2013 - 8:26

- Urban Decay 2
- Scrub van Sabon. Ik kende het van naam maar had het nog nooit eerder gebruikt, je huid wordt er zo zacht van.
- Bodymist Musk van de bodyshop
- Anastasia wenkbrauwpoeder nav een opmaak sessie bij de Douglas

Ik lees ook veel over Moroccan oil. Wie vindt dit een aanrader?? Misschien ga ik het dan toch proberen.
SATC
SATC
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 23-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 9:25

Estee Lauder perfectly clean (de reinigingsmelk variant). Ik masseer hem in op droog gezicht en spoel hem af met water. Echt zo lekker zijdezacht huidje I love you

Beauty ontdekkingen 2012 583754

Van de zomer de matterende creme van essence my skin. Heerlijke (toch rijke) creme die je huid mooi matte houd(t). Ik vind hem in de winter te trekkerig, maar in de zomer echt perfect.

Beauty ontdekkingen 2012 My+skin

Afgelopen week heb ik het hydro gezichtsmasker van kruidvat gebruikt. Dat is het beste masker wat ik ooit op mijn gezicht heb gesmeerd en dat voor 1.5 euro! Zo ontzettend hydraterend. Geweldig gewoon. Daar ga ik een paar pakjes van kopen.

Beauty ontdekkingen 2012 Hydrogezichtsmasker1

Prep en Prime MAC. Heel lekker zacht. Alsof er een laagje zijde op je huid ligt. Echt een hele fijne basis voor onder foundation of poeder.
Beauty ontdekkingen 2012 _5819721

Chanel inimitable mascara
Beauty ontdekkingen 2012 Tumblr_lf0il7wQSc1qcsqe1

Ik heb nu mede door het topic van Harrison de nivea aqua sensation dagcreme gekocht. Ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Product voor 2013 misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Marin vr 4 jan 2013 - 9:46

Dit serum. Zo fijn en m'n huid wordt er zo zacht van! Het ziet er alleen uit als een bepaald wit-transparant achtig goedje Wink

Beauty ontdekkingen 2012 Pore-Refining-Solutions-Correcting-Serum-Ad-DOM-3-1-12-
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 10:36

Deze blush van Benefit, Coralista, Hij is echt prachtig, ruikt heerlijk en heeft een mooie glow:
Beauty ontdekkingen 2012 Benefit+Coralista+Blush+swatch+blush+crush
Beauty ontdekkingen 2012 Benefit-Teint-CORALista_Tropical_Coral_Blush

Bare Minerals make-up, prachtig! Het dekt als een foundation en geeft een mooie glow. Het is ook nog eens goed voor je huid, omdat als je de juiste minerals make-up koopt het je huid ook herstelt.
Beauty ontdekkingen 2012 BareMinerals-make-up-006

En deze speciale kwast om hem aan te brengen
Beauty ontdekkingen 2012 P255416_hero

Oogschaduwbasis van Too Faced
Beauty ontdekkingen 2012 S1050616-main-hero

Natuurlijk mijn Naded Pallete
Beauty ontdekkingen 2012 Urbandecay_nakedtwo001

Chanel Rouge Coco shine, hele fijne lipsticks met een zachte textuur.
Beauty ontdekkingen 2012 173540_a_LARGE

Pure kokosolie, gekocht bij de tuinen. Een keer per week die ik hier een hot treatment mee. Het schijnt dat kokosolie de enige olie is die echt doordringt in het haar. En mijn haar is na het wassen helemaal niet vettig, zoals ik bij olijfolie wel altijd heb.
Beauty ontdekkingen 2012 013182

Alle lakjes van Essie! Ze dekken goed en blijven lang zitten
Beauty ontdekkingen 2012 Dive-bar-essie-nail-polish

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  mouette vr 4 jan 2013 - 12:06

Mees schreef:
mouette schreef:Oh en dan vergeet ik nog een hele fijne ontdekking:

Sebastian volupt spray! Geeft mijn lange steile haar volume en een mooie slag en is gemakkelijk in gebruik. Ik verdeel gewoon een klein beetje in nat haar, op laten drogen en klaar!

Hoe stijl en lang is jouw haar? Ik wil ook heel graag wat meer volume in mijn haar, maar het is zo stijl, lang en zwaar dat het me niet lukt (de kapper wil het niet eens permanenten omdat mijn haar te dik en zwaar is).
Misschien doet jouw product wel wonderen voor mijn haar!

Mijn haar is ongeveer tot borsthoogte, ruim over mijn schouders dus. Het is vrij steil en heel vol, en heeft ergens in de verte wel een neiging tot slag. Met deze spray krijg ik een beetje het effect dat ik ook heb na een dagje strand, maar dan zachter en glanzender en minder touwerig. Ik ben er dus erg tevreden over, maar echt krullen zul je er niet van krijgen denk ik Wink
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty ontdekkingen 2012 Empty Re: Beauty ontdekkingen 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum