Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauty & the beast: Net 5

+3
Blond
Zwerver
Monte
7 plaatsers

Ga naar beneden

Beauty & the beast: Net 5 Empty Beauty & the beast: Net 5

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 10:18

Wie kijkt dit ook? Het is een programma waarbij een mooi meisje optrekt met een jongen die een ''lelijk'' uiterlijk heeft. Als doel is het duidelijk maken dat schoonheid van binnen zit. Nu is er een meisje die bij de plastische chirurg van alles heeft laten doen en zichzelf nog steeds niet mooi genoeg vind(ze durft ook niet haar make-up af te doen). De jongen heeft een aandoening waardoor zijn gezicht misvormd is. Hij is wel gelukkig en neemt zijn uiterlijk voor wat het is.
Beauty & the beast: Net 5 269771_fullimage_montage%208b_548x365

Ik vind dit programma tot nu toe best indrukwekkend, mooi en misschien ook wel inspirerend. Wat vinden jullie ervan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beauty & the beast: Net 5 Empty Re: Beauty & the beast: Net 5

Bericht  Zwerver zo 13 maa 2011 - 10:35

Ik wilde het heel graag zien. Ik ga het terug kijken als het kan
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 10:38

wc-eend schreef:Ik wilde het heel graag zien. Ik ga het terug kijken als het kan
Ja moet je echt doen. Op een gegeven moment ging het meisje samen met hem een winkelstraat in(maar liep dan achter hem), je zag echt mensen stilstaan, staren en soms lachen om hem. Dit vond ik echt vreselijk om te zien, zo zielig
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver zo 13 maa 2011 - 10:39

Ja dat geloof ik meteen. Ik vind hem echt schattig I love you
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 21:01

Ik heb een beetje moeite met dit soort programma's. Net of je niet ontevreden mag zijn over je neus als je geen misvormt gezicht hebt. Dat zal de bedoeling van het programma niet zijn, maar zo komt het wel op me over.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  dolfijntje24 zo 13 maa 2011 - 21:34

Ik heb het ook gezien. Ik vind het echt een goed programma. Tegenwoordig zijn er van die onzinprogramma's, maar ik denk dat bij dit programma iedereen zich aangesproken voelt. Je gaat er wel over nadenken.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  dolfijntje24 zo 13 maa 2011 - 21:36

Dat meisje zegt dat ze 26 jaar is, maar zo zag ze er niet uit. Aan het eind van het programma zonder make up leek ze wel wat jonger. Maar ze had wel een berg make up op.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 21:42

_Chance schreef:Ik heb een beetje moeite met dit soort programma's. Net of je niet ontevreden mag zijn over je neus als je geen misvormt gezicht hebt. Dat zal de bedoeling van het programma niet zijn, maar zo komt het wel op me over.
Ik vind best dat sommige mensen wel eens buiten hun referentiekadertje mogen kijken en beseffen dat er wel ergere dingen zijn dan een pukkeltje op je gezicht o.i.d. Daarom vind ik dit wel een goed programma, het opent wel ogen, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 13 maa 2011 - 21:44

Wat me wel opviel was dat die chirurg ook zei dat ze eerst eens goed na moest denken of haar onzekerheid kwam van haar neus of van iets anders en dat als het van iets anders kwam, ze na die ingreep zichzelf echt niet opeens perfect zou vinden. Weet niet of hij dat alleen maar zei ivm het programma, maar als artsen daar sowieso op letten, zou ik dat wel een goed ding vinden!

Vind het wel een leuk programma trouwens, maar hangt denk ik ook een beetje af van de mensen die meedoen.
Ben benieuwd naar volgende week, meisje dat dan mee doet heeft me toch een landing make-up op! :shock: Vind het haar persoonlijk niet echt mooier maken eigenlijk..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  loura zo 13 maa 2011 - 23:48

Ik vond het een goed programma! Ik vond hem ook heel lief en oprecht. Zij was diegene die moest veranderd en dan qua innerlijk niet qua uiterlijk. 26 en dan al 2 borst vergrotingen ik snap dat echt niet. Ik denk dat we allemaal eens op moeten houden met perfect proberen te zijn. Het kan altijd erger en als je er normaal uitziet en gezond bent moet je eigenlijk al heel blij zijn.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 0:51

Arwyn: Nee dat meisje van volgende week vind ik er ook niet echt mooi uitzien. Ik vind dat mensen dan gelijk zo'n ordinair/goedkoop uiterlijk krijgen(terwijl ze dat misschien niet eens zijn). Ben ook benieuwd

Chance: natuurlijk mag je nog wel klagen maar dit programma was niet zomaar over een mooi meisje(van nature), dit meisje had naar mijn mening een perfecte/prachtige neus en die wilde ze dan iets 'platter'', dat was echt niet nodig. En dan laten ze weer die jongen zien die helemaal niet perfect is, maar wel gelukkig. Dat vind ik toch wel iets om over na te denken en iets van te leren. Aan het eind gaf ze aan dat ze nu vaker nadenkt voor ze make-up opdoet of naar de chirurg rent. Daar heeft dit programma wel aan bijgedragen.

Loura: ik ben het helemaal met je eens. ''perfect'' zoals hollywoodsterren worden we toch niet en dat is denk ik ook helemaal niet realistisch. Iemand die naturel is en blij is met zijn/haar uiterlijk vind ik vaak mooier qua uitstraling dan iemand die helemaal verstopt is onder make-up en plastische chirurgie
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 14 maa 2011 - 1:06

Ik heb een klein stukje gezien (wil de rest zo terugkijken..) maar ik vind het een goed programma!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:38

Ik heb het ook gezien en vind het ook zeker een goed programma.

Ik vond het eigenlijk wel meevallen hoeveel make-up ze op had en hoe anders ze eruit zag. Alleen die lange wimpers had ze zonder mascara niet maar ik vond haar juist mooi opgemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 1:52

Purple schreef:Ik heb het ook gezien en vind het ook zeker een goed programma.

Ik vond het eigenlijk wel meevallen hoeveel make-up ze op had en hoe anders ze eruit zag. Alleen die lange wimpers had ze zonder mascara niet maar ik vond haar juist mooi opgemaakt.

Ik vond haar ook niet lelijk met make-up, alleen haar houding daarover was juist ook het vreemde. Dat ze niet haar make-up af wilde doen, 2 borstvergrotingen had en nog veel meer ''onzinnige'' dingen wilde laten doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud