Je krijgt er zoveel voor terug
+10
snoezel
PapillonRose
Printje
Sanne
Parisienne
Luce
Bolleke
Filoria
M-G
Lonely Goatherd
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je krijgt er zoveel voor terug
Dat hoor je altijd van ouders: dat je er zoveel voor terug krijgt. Soms verlies je het even uit het oog, maar op andere momenten is het bijna tastbaar. De oneindige liefde die je voor je kind voelt en de oneindige liefde die je kind voor jou voelt.
Ik ging net nog even bij de kinderen kijken en mijn zoon werd wakker, kwam overeind, sloeg zijn armen om mijn nek en zei: ik vind jou zo super lief, mama .
Dat zet zoveel dingen in perspectief: werk, stress, vermoeidheid. Want daar boven in hun bedjes liggen twee kindjes te slapen voor wie je de hele wereld bent. En dat maakt alles goed.
Dat krijg ik er dus voor terug . Ik zal morgen op zoek gaan naar een ruggegraat, maar soms is het ook wel fijn even zo week te zijn.
(Ik zou er zo 3 bij maken...)
Ik ging net nog even bij de kinderen kijken en mijn zoon werd wakker, kwam overeind, sloeg zijn armen om mijn nek en zei: ik vind jou zo super lief, mama .
Dat zet zoveel dingen in perspectief: werk, stress, vermoeidheid. Want daar boven in hun bedjes liggen twee kindjes te slapen voor wie je de hele wereld bent. En dat maakt alles goed.
Dat krijg ik er dus voor terug . Ik zal morgen op zoek gaan naar een ruggegraat, maar soms is het ook wel fijn even zo week te zijn.
(Ik zou er zo 3 bij maken...)
Gast- Gast
Re: Je krijgt er zoveel voor terug
Aww... Like.
Ik hou zielsveel van m'n zoon, maar bij de gedachte aan nog drie kinderen word ik gek.
Ik hou zielsveel van m'n zoon, maar bij de gedachte aan nog drie kinderen word ik gek.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Heerlijk toch! Zo mooi lijkt mij dat
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Aaw Minneke! Wat kan T ook al praten dan zeg! In mijn hoofd is hij nog steeds 1 haha. Hier ook een verliefde mama. Tomas kwam gisteren helemaal gelukkig van school ('het was zo leuk op school, ik wilde biijjnna niet meer naar huis') en daarna heeft hij de hele middag heerlijk in zijn opblaasbadje gespeeld. Toen ik hem naar bed bracht zuchtte hij 'de hele dag was superleuk'. Nou, dan kun je mij ook opdweilen hoor. Ik word er zo blij van als hij blij is!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Iedere avond als ik naar bed ga en ik ga kijken bij mijn lieve slapende zoon voel ik die intense liefde en trots. Dat ik daar moeder van mag zijn. Ookal was hij de hele dag strontchagrijnig of dwars, dat maakt inderdaad alles goed! Maar drie bij maken gaat mij dan weer een stapje te ver
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Zo voelt het voor mij ook
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Herkenbaar, zulke momenten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh, wat een lieve verhalen.
Mijn dochter zat vanmorgen bij ons in bed en zei heel zacht 'mama' en toen ik niet reageerde, ging ze me kusjes geven. Ik zeg haar altijd dat ze papa moet wakker kussen als hij niet reageert. Dus ik vond deze actie superlief.
Mijn dochter zat vanmorgen bij ons in bed en zei heel zacht 'mama' en toen ik niet reageerde, ging ze me kusjes geven. Ik zeg haar altijd dat ze papa moet wakker kussen als hij niet reageert. Dus ik vond deze actie superlief.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat lief Sanne...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Heel herkenbaar, soms denk ik waar ben ik ooit aan willen beginnen? Maar er zijn ook weer heel erg veel momenten waardoor ik denk je krijgt er ook wel ontzettend veel onbetaalbare dingen voor terug.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Clichés zijn er meestal niet voor niks zullen we maar zeggen...
Dus ja, je krijgt er ook gewoon veel voor terug, ongeacht hororbevallingen, slapeloze nachten en peuterpubers en alles wat erna nog komt.. Die mooie momenten laten je hart smelten en weet je inderdaad waar je het allemaal voor doet.
Gister ook, stond gister boodschappen te doen en L was weer in een praatbui... Stond aan de cassiere te vertellen over haar zwembadje in de tuin en dat die lek was en dat we een nieuwe gingen kopen. Dus ik lachtte naar haar, keek ze me aan, zegt ze- "aahhhh mama, ik hou zoveel van jou", terwijl ze mijn been een hele grote knuffel gaf.. Hele rij hoorde je: "aaahhhh" zeggen, cassiere helemaal vertederd... O, trotse mama was ik toen, en zoooo verliefd
Dus ja, je krijgt er ook gewoon veel voor terug, ongeacht hororbevallingen, slapeloze nachten en peuterpubers en alles wat erna nog komt.. Die mooie momenten laten je hart smelten en weet je inderdaad waar je het allemaal voor doet.
Gister ook, stond gister boodschappen te doen en L was weer in een praatbui... Stond aan de cassiere te vertellen over haar zwembadje in de tuin en dat die lek was en dat we een nieuwe gingen kopen. Dus ik lachtte naar haar, keek ze me aan, zegt ze- "aahhhh mama, ik hou zoveel van jou", terwijl ze mijn been een hele grote knuffel gaf.. Hele rij hoorde je: "aaahhhh" zeggen, cassiere helemaal vertederd... O, trotse mama was ik toen, en zoooo verliefd
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Geweldig hè
Mijn zoon lag vanochtend langs me in bed (was om 6.15 al wakker en toen bij ons in bed genomen en sliep weer binnen 5 minuten) En toen ik daarna wakker werd was S. al wakker en keek mij aan met grote ogen. En daarna sloeg hij een armpje om me heen en gaf me een dikke kus
Mijn zoon lag vanochtend langs me in bed (was om 6.15 al wakker en toen bij ons in bed genomen en sliep weer binnen 5 minuten) En toen ik daarna wakker werd was S. al wakker en keek mij aan met grote ogen. En daarna sloeg hij een armpje om me heen en gaf me een dikke kus
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik had vanmiddag ook een smelt moment.
Ik haalde hem op uit school nadat ik hem 1,5e week niet gezien heb (hij was een week op vakantie met zijn vader).
En in de auto zei hij: Ik heb je gemist mama, ik heb je heeeeeeel veel gemist de hele week. Ik zag je bijna nooit meer hè mama?
Ik haalde hem op uit school nadat ik hem 1,5e week niet gezien heb (hij was een week op vakantie met zijn vader).
En in de auto zei hij: Ik heb je gemist mama, ik heb je heeeeeeel veel gemist de hele week. Ik zag je bijna nooit meer hè mama?
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Zoooo waar. Je "vergeet" dat soms maar gelukkig helpen de meeste kindjes je er wel aan herinneren.
Ik ging H van de PSZ halen, ze rent uit de kring, vliegt om mijn nek en zegt: Jij bent mijn allerliefste mama en mijn allerbeste vriendin. Ik vind het zoooo lief dat papa en jij centjes betalen dat ik naar schooltje kan.
En dan moet ik haar gaan vertellen dat ze nog 2x naar schooltje kan en het dan vakantie is.
Ik weet nu al welke vraag er gaat komen...
Ik ging H van de PSZ halen, ze rent uit de kring, vliegt om mijn nek en zegt: Jij bent mijn allerliefste mama en mijn allerbeste vriendin. Ik vind het zoooo lief dat papa en jij centjes betalen dat ik naar schooltje kan.
En dan moet ik haar gaan vertellen dat ze nog 2x naar schooltje kan en het dan vakantie is.
Ik weet nu al welke vraag er gaat komen...
Gast- Gast
Ezra had vandaag zomerfeest, hij had zoveel plezier, hij rende van het een naar het ander, het springkussen, de zweefmolen, de ballonnen. Toen ik op de rand van de zandbak naar hem zat te kijken draaiden ze net dat liedje van Guus Meeuwis, 'Dat komt door jou':
Je hart zit heel dicht bij mij
Je hart zit heel diep in mij
Echt een mooi moment en zo'n fijne middag samen.
Yrsa zegt heel erg vaak: 'Ik hou zo van mijn mama.' Toen ik gisteren thuiskwam van fotocursus werd ze even wakker en toen ze mij zag riep ze: 'Jippie, mama is er weer!' Altijd leuk om zo thuis te komen.
Je hart zit heel dicht bij mij
Je hart zit heel diep in mij
Echt een mooi moment en zo'n fijne middag samen.
Yrsa zegt heel erg vaak: 'Ik hou zo van mijn mama.' Toen ik gisteren thuiskwam van fotocursus werd ze even wakker en toen ze mij zag riep ze: 'Jippie, mama is er weer!' Altijd leuk om zo thuis te komen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat lief allemaal he!
Joris is zowiezo altijd een schatje veel kusjes en knuffels altijd.
Maar sinds een week of 2 zegt Milou ook "Kouw jou". Zo schattig! En dan komt ze ook even knuffelen. Voorheen was het nooit zo'n knuffelkont. Dus dan vind ik het ook wel echt smeltmomenten. Dat je echt merkt dat het uit henzelf komt in plaats van dat je ze zelf gaat knuffelen. Heeeeerlijk!!!
Joris is zowiezo altijd een schatje veel kusjes en knuffels altijd.
Maar sinds een week of 2 zegt Milou ook "Kouw jou". Zo schattig! En dan komt ze ook even knuffelen. Voorheen was het nooit zo'n knuffelkont. Dus dan vind ik het ook wel echt smeltmomenten. Dat je echt merkt dat het uit henzelf komt in plaats van dat je ze zelf gaat knuffelen. Heeeeerlijk!!!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Zoveel poepluiers
» en R krijgt een......
» Waarom zoveel verdelingen?
» Weer zoveel hoesten...
» Zoveel poepluiers
» en R krijgt een......
» Waarom zoveel verdelingen?
» Weer zoveel hoesten...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: