Zoveel poepluiers
Pagina 1 van 1
Zoveel poepluiers
Hoort dat ook bij tanden krijgen? Dan heb ik het over gewone poepluiers, geen dunne diarree ofzo. Normaal poept mijn zoontje net 1 keer per dag en nu weet hij er wel raad mee. Hij is 6 maanden inmiddels, maar nog geen tand te bekennen. Laatst flink wat luiers gekocht in de aanbieding, maar zo gaan ze er wat sneller door als ik wil. Hij zal wel denken, mama heeft een flinke voorraad dus mijn best doen maar
Gast- Gast
Re: Zoveel poepluiers
Ik zeg tandjes! Als Y.enthe flinkt poept, hoeft niet perse altijd spuitluiers te zijn, komen er tandjes aan. Zij had met 4maand al 2 tandjes. Nu 2 kiezen onder, 4 tanden onder, 4 tanden boven en komen 2kiesjes door! (Holee spuitluiers vanmiddag! hihi)
Gast- Gast
Hier gelukkig nog geen spuitluiers gehad. Maar laat ik dat maar niet al te hard zeggen haha.
Gast- Gast
Y.enthe had het ook alleen bij de kiesjes! Tandjes nergens last van gehad.
Gast- Gast
Mijn zoontje die heeft zeker 3x op een dag poepluiers al vanaf zijn geboorte. Maar kan zijn dat het tandjes zijn of hij heeft een koudje bij zich.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wie weet hebben we hier dan ook geluk. Als hij alleen meer gaat poepen van tandjes krijgen, vind ik het goed. Het is wel zachter als normaal en het stinkt behoorlijk haha.
Hoeveel luiers gebruikte jij dan per dag toen je dochter een half jaar oud was
Hoeveel luiers gebruikte jij dan per dag toen je dochter een half jaar oud was
Gast- Gast
Het stinkt hier ook behoorlijk elke keer haha. Hoeveel tandjes hebben jouw jongens inmiddels dan?Stofzuiger schreef:Tandenpoep rook hier echt zurig.
Gast- Gast
Ze hebben allebei 2 ondertandjes.mama2be schreef:Het stinkt hier ook behoorlijk elke keer haha. Hoeveel tandjes hebben jouw jongens inmiddels dan?Stofzuiger schreef:Tandenpoep rook hier echt zurig.
Gast- Gast
Hebben ze er veel kast van gehad, van t doorkomen? Hier al een hele poos flinke rode wangen maar nog geen tandje te bekennen. Ben benieuwd hoe lang t nog gaat durenStofzuiger schreef:Ze hebben allebei 2 ondertandjes.mama2be schreef:Het stinkt hier ook behoorlijk elke keer haha. Hoeveel tandjes hebben jouw jongens inmiddels dan?Stofzuiger schreef:Tandenpoep rook hier echt zurig.
Gast- Gast
Rode wangen en kwijlen is hier bijna altijd haha, gister bij de huisarts hadden ze allebei 1 vuurrode linker wang, de ander was normaal, heel apart dat ze het allebei hadden.mama2be schreef:Hebben ze er veel kast van gehad, van t doorkomen? Hier al een hele poos flinke rode wangen maar nog geen tandje te bekennen. Ben benieuwd hoe lang t nog gaat durenStofzuiger schreef:Ze hebben allebei 2 ondertandjes.mama2be schreef:Het stinkt hier ook behoorlijk elke keer haha. Hoeveel tandjes hebben jouw jongens inmiddels dan?Stofzuiger schreef:Tandenpoep rook hier echt zurig.
De jongste had heel veel last, had echt krijsbuien. De oudste ontdekte ik opeens een tweede tand, die had er geen merkbare last van. Dus heel verschillend per kind.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zoveel verdelingen?
» Weer zoveel hoesten...
» Zoveel 'gasten'!
» Jongensnaam ( namentopic nummer zoveel)
» Opeens zoveel minder HRA?
» Weer zoveel hoesten...
» Zoveel 'gasten'!
» Jongensnaam ( namentopic nummer zoveel)
» Opeens zoveel minder HRA?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: