Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestemming zonvakantie in oktober/november

+8
Marin
Coccinelle
Blond
Punk'd
Eris
Bacio
KOL
Kannibaal
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november - Pagina 2 Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  eigenwijs za 22 jun 2013 - 4:28

Hoe doe ik wat?

ooh voor 600 p.p. ja is alleen vlucht&huisje!
Het maakt meestal niet eens uit hoelang je gaat! Voor 1 week of 2 zouden wij hetzelfde betalen.
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november - Pagina 2 Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Middleme za 22 jun 2013 - 4:41

En anders Madeira? Mooi eiland, net boven de canarische eilanden. Genoeg te doen!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lady4 za 22 jun 2013 - 13:49

Lennox schreef:Ohhhhh Bonaire/Curaçao, als iemand van jullie dé aanbieding der aanbiedingen voor me kan vinden, dan ben ik eruit!!

Ik had alleen een bedrag van max 600 euro pp in gedachten, evt een uitschieter naar 700. Dus dat gaat niet lukken vrees ik Sad

Wij zijn vorige maand tien dagen naar Curaçao geweest voor 830 euro pp, inclusief vlucht. Canarische eilanden vorig jaar november was 730 euro en dat was acht dagen. Tenerife is in die tijd nog prachtig qua weer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: