Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestemming zonvakantie in oktober/november

+8
Marin
Coccinelle
Blond
Punk'd
Eris
Bacio
KOL
Kannibaal
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 8:40

Door omstandigheden kan ik helaas niet eerder vakantie nemen dan oktober/november. Maar eigenlijk willen m'n vriend en ik nog wel lekker op vakantie, even lekker naar de zon (sowieso zijn we nog nooit samen in het buitenland geweest).

We hebben nog geen idee wat we willen, vriend wil naar Kreta, maar ik denk dat dat in die periode niet echt leuk meer is.
We willen in elk geval ergens heen waar het nog zo'n 23-25 graden is, redelijk betaalbaar, en waar ook nog genoeg te doen/zien is in de omgeving. Tunesië, Egypte en Turkije vallen af, daar wil m'n vriend niet heen, en naar Egypte wil ik zelf niet.

Qua budget heb ik eigenlijk geen idee, voor een all-in vakantie wil ik natuurlijk best wat meer neerleggen dan alleen op basis van logies/ontbijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Kannibaal di 18 jun 2013 - 19:25

Wat dacht je van de Canarische eilanden? In oktober/november nog ruim 20 graden. 8 dagen kost zo'n 650 euro pp inclusief vlucht, hotel en halfpension.
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  KOL di 18 jun 2013 - 20:36

Griekenland en dan Kos? Niet te groot, niet te druk en nog genoeg te doen op het eiland zelf of op de omringende eilanden.
Ik ga er zelf begin september naar toe en dan is het nog bijna 30 graden. Oktober is het rond de 25 graden. Wij betalen iets van rond de 550 / 600 euro per man, all-in met vliegen vanaf Amsterdam. (als je het precies wil weten moet ik het opzoeken)
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin di 18 jun 2013 - 23:06

Misschien de Azoren?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 6:27

Vriend wil graag naar Kreta, kan iemand me vertellen hoe het weer daar eind oktober is?

Canarische eilanden zat ik zelf ook al aan te denken! Bij de Azoren moest ik even googelen waar het lag Embarassed maar dat ga ik ook eens bekijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Bacio wo 19 jun 2013 - 6:59

Kreta is erg fris eind oktober, ik zou die gok niet wagen. Ik vind er verder namelijk niet heel veel te doen/zien.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Eris wo 19 jun 2013 - 7:44

De Azoren zijn heel regenachtig in dat jaargetijden en de temperatuur blijft steken op zo'n 20 graden. 

Malta heb je daar al naar gekeken?

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 8:15

Malta ben ik twee jaar terug met mijn ex geweest, daar ga ik nu liever niet nog een keer heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Eris wo 19 jun 2013 - 8:30

Dat kan ik me voorstellen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Punk'd wo 19 jun 2013 - 20:51

Kaapverdische Eilanden of Gambia.

In oktober/november kun je ook wel goedkope aanbiedingen vinden op Bonaire/Curacao. Weet alleen niet of je dat te ver vind.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 21:52

Ja ik wilde ook al Malta voorstellen maar realiseerde me toen dat dat waarschijnlijk dé plek is waar je voorlopig even niet wilt komen. Heel begrijpelijk.
Er zijn genoeg plekken in Griekenland te vinden denk ik, maar ik weet niet of het daar nog warm genoeg is.
De suggesties van Punk'd vind ik ook heel goed. Dat is allemaal net wat zuidelijker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Blond wo 19 jun 2013 - 22:07

Cyprus en dan het Turkse gedeelte? Met Corendon is dat sowieso niet zo duur en volgens mij dan nog heerlijk warm.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 23:58

Ohhhhh Bonaire/Curaçao, als iemand van jullie dé aanbieding der aanbiedingen voor me kan vinden, dan ben ik eruit!!

Ik had alleen een bedrag van max 600 euro pp in gedachten, evt een uitschieter naar 700. Dus dat gaat niet lukken vrees ik Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin do 20 jun 2013 - 0:05

Incl vlucht?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 0:10

Ja, incl vlucht. Qua afstand maakt het me overigens niet zoveel uit hoor, we willen best een eindje vliegen. Mijn vriend opperde Florida (incl Disney). Maargoed, het moet ook weer niet te gek worden, de financiën zijn ook allemaal nog zo onzeker... Deze vakantie betalen we dan van mijn belastingteruggave, maar wil ook nog wat spaargeld overhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin do 20 jun 2013 - 0:17

Ik zou inderdaad met het oog op zijn schulden (hoe stom ook) het niet ál te gek maken. Ook al is het van jouw eigen geld. Ik had ook al aanbiedingen gezien naar Florida (maar nog niet voor oktober), binnen die prijsklasse incl vlucht, hotel en autoverhuur, maar ik denk dat je juist daar toch wel extra veel gaat shoppen. Op een strandvakantie op een eiland heb je dat toch al veel minder denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 0:23

Aan autohuur hebben we sowieso niet zoveel, zonder rijbewijs Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin do 20 jun 2013 - 0:32

Oh hahahaha nee smile

Maar ik zal m'n ogen en oren open houden voor je, wie weet zie ik nog wel iets smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 4:39

Super, dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Coccinelle do 20 jun 2013 - 5:44

Ik zou naar de Canarische eilanden gaan. Altijd mooi weer en zeker iets te vinden dat binnen het budget valt. Even een paar voorbeelden van sunweb, heb alleen op Gran canaria gezocht, voor 8 dagen.

Vanaf € 689,-, maar wel all inclusive
http://zon.sunweb.nl/spanje/gran_canaria/playa_del_ingles/hotel_barcelo_margaritas____.htm?view=prices

Vanaf € 509,-. Dit is een bungalow direct aan het strand/boulevard. Dit vind ik persoonlijk leuker als een hotel op de Canarische eilanden omdat je prima buiten de deur kunt eten, dat vind ik altijd wel gezellig. Op loopafstand zit een winkelcentrum met een hele goede bakker en een grotere supermarkt. Ik heb hier weleens gezeten. De bungalow is simpel, maar de locatie is erg leuk (er komt de hele dag van alles voorbij over de boulevard, wel aan het einde van de boulevard) en het personeel erg aardig. Wel iets verder lopen van alle andere winkelcentra, maar de winkels en restaurants van de boulevard zijn op loopafstand. Ook vlakbij het busstation.
http://zon.sunweb.nl/spanje/gran_canaria/playa_del_ingles/bungalows_vistalmar.htm?view=prices#dur-x

Ook vanaf € 509 -. Dit zijn hele mooie appartementen, wat meer op het midden van de boulevard en dus dichter bij winkels, restaurants en winkelcentra.
http://zon.sunweb.nl/spanje/gran_canaria/playa_del_ingles/appartementen_miramar.htm?view=prices#dur-x

En zo zijn er nog veel meer. Als je goed zoekt of wacht op een aanbieding zal je ook voor zo'n € 400,- p.p. iets kunnen vinden (op basis van logies dan). Of 2 weken ipv 1 rond de € 600,-.






Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 0:17

Ik heb zitten googelen en kwam onder andere deze reis tegen. Ik ben niet zo'n held in vakanties zoeken, maar zou dit nog goedkoper kunnen, met vlucht vanaf Schiphol (we hebben voor de deur een halte voor de bus naar Schiphol, rijdt ook 's nachts), op basis van all in, goede klantwaardering en een uitnodigend zwembad? En hoe zit dat met transfer van luchthaven naar hotel, moeten we dan zelf de bus/taxi pakken? En hoe zit het met het OV/taxi op de Canarische eilanden, is alles een beetje bereikbaar en hoe zit het met de kosten ervan?

We willen trouwens de eerste of tweede week van november gaan, uiteindelijk, en dan 8 dagen.

Ik voel me net CBL Wink Maar ik ben gewoon al zo'n tijd niet écht op vakantie geweest dat ik gewoon mega uitkijk naar zo'n weekje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Coccinelle vr 21 jun 2013 - 1:23

Lijkt me een goede prijs voor een weekje all inclusive. Het ligt wel wat verder weg van het strand met daarbij de winkeltjes en restaurants. Maar er gaat een paar keer per dag een gratis shuttlebusje op en neer zie ik. Maspalomas is wel een mooie badplaats. Veel nieuwe hotels en winkels bij de buurt van het strand. Wat verder van het strand heb je winkelcentrum Faro2, dat is wat uitgestorven, veel leegstand. 

De transfer van en naar de luchthaven is zo goed als altijd inbegrepen als je via een reisorganisatie boekt, of je moet een accommodatie met huurauto boeken.
Je vindt op Gran canaria overal taxi's die je voor een paar euro naar de nabijgelegen winkelcentra enz kunnen brengen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 3:25

Heb je hier misschien nog wat aan?

http://travelbird.nl/7926/ibiza-costa-sur/

Is wel niet Canarische Eilanden maar er stond dat het op Ibiza in oktober vaak nog lekker is, en deze aanbieding is dus ook voor oktober nog. Met shuttlebus naar het hotel, dus zit je ook niet met autohuur (wat niet kan dus).

Prijzen oktober:

01 oktober € 339,- p.p.
03 oktober € 339,- p.p.
07 oktober € 289,- p.p.
08 oktober € 289,- p.p.
14 oktober € 289,- p.p.
15 oktober € 289,- p.p.



Maar misschien vind je het wel helemaal niks hoor.

Edit: Oh je had al voor november besloten, sorry dan heb ik niks gezegd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  eigenwijs za 22 jun 2013 - 4:21

Ik ga eind sept/okt een maand naar portugal voor600 euro p.p.
daar is het dan ook nog 23-25 graden!

edit: maspalomas vond ik zelf geen drol aan eerlijk gezegd.
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Luce za 22 jun 2013 - 4:27

eigenwijs schreef:Ik ga eind sept/okt een maand naar portugal voor600 euro p.p.
daar is het dan ook nog 23-25 graden!

edit: maspalomas vond ik zelf geen drol aan eerlijk gezegd.

:O Hoe doe je dát?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming zonvakantie in oktober/november Empty Re: Bestemming zonvakantie in oktober/november

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum