zonvakantie november
+10
limbogirl82
Jeanette
sanne-84
studiebol
_Lacey_
Kerel
minoessepoes
sanna
Atelier Madame
Mermaid
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
zonvakantie november
As je in november op vakantie wilt naar ergens waar de zon schijnt maar geen zin hebt in egypte, tunesië of turkije wat zijn er dan nog voor opties? Zat te denken aan de canarische eilanden maar is daar dan nog wat te doen? Of iemand nog andere tips?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: zonvakantie november
canarische eilanden is nog wel te doen qua zon, maar je hebt wel veel kans op regen.
Caribisch gebied kan je ook altijd nog heen gaan he.. maar das natuurlijk wel stukken duurder.
Waarom wil je niet naar bijv egypte?
Caribisch gebied kan je ook altijd nog heen gaan he.. maar das natuurlijk wel stukken duurder.
Waarom wil je niet naar bijv egypte?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
wil mn vriend niet, trekt hem totaal niet die landen. Ook omdat ie er met zn werk wel eens is geweest en hij vind er gewoon niks aan. En t trekt mij ook niet zo die landen.
Mermaid- Kletskop
Familie van mij gaat elk jaar in november een aantal weken naar gran canaria. Ze hebben nog nooit regen gehad daar en komen altijd heel bruin terug!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
sanna schreef:Familie van mij gaat elk jaar in november een aantal weken naar gran canaria. Ze hebben nog nooit regen gehad daar en komen altijd heel bruin terug!
Ook ik kan de Canarische Eilanden aanraden, ben nu 2 x in november geweest, 1 x op La Gomera, en 1 x op Tenerife. Het ligt er ook aan welke kant van het eiland je gaat zitten. De noordkant van de eilanden geven doorgaans meer kans op regen dan de zuid/zuidwest kant.
Gast- Gast
Wij gaan dan lekker naar Curacao. Ben echt aan het aftellen, heerlijk nog even naar de zon!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ik persoonlijk heel leuk vond, was Goa, in India. Of je kunt natuurlijk naar Brazilie of Gambia gaan?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Ik lees even mee.
Heb spontaan besloten dat ik toch nog een weekje/anderhalve week naar de zon wil.
Alleen wil ik ook wel een beetje cultuur kunnen snuiven, want alleen maar lui op het strand of bij het zwembad liggen is niets voor mij.
Heb nu een reis naar Sri Lanka op het oog.
Heb spontaan besloten dat ik toch nog een weekje/anderhalve week naar de zon wil.
Alleen wil ik ook wel een beetje cultuur kunnen snuiven, want alleen maar lui op het strand of bij het zwembad liggen is niets voor mij.
Heb nu een reis naar Sri Lanka op het oog.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Bedankt voor de tips, kwam sri lanka ook al tegen lijkt me ook wel wat. Eens horen wat mn vriend daar van vindt.
Mermaid- Kletskop
Ik zou niet naar Fueteventura gaan, canarisch eiland, daar is gewoon niet heel veel te doen. En het eiland is qua natuur ook erg dood.
Dan kan je beter voor andere canarische eilanden gaan, of lekker naar Aruba ofzo!
Dan kan je beter voor andere canarische eilanden gaan, of lekker naar Aruba ofzo!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
wij zijn idd een keer naar curacao geweest
en een keer naar mexcio en miami (hadden toen helaas wel bewolking, maar dat was niet normaal)
en een keer naar mexcio en miami (hadden toen helaas wel bewolking, maar dat was niet normaal)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Op Gran Canaria is het dan nog steeds heerlijk hoor. Ze hebben er doorgaans maar 14 regendagen op een jaar en dat is meestal in september. Voor de rest is het daar heel jaar door ongeveer 25 graden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook nog weg, ben er zo aan toe.
Ik heb begin nov vrij en wil eigenlijk laatste weekend van oktober of die week in elk geval gaan.
Dus ik kijk ook ff mee. Last minute ofzo.
Ik zal dan voorhet eerst alleen gaan... terwijl ik best wel een leek qua reizen ben en soms bang ben op een vliegveld te verdwalen haha.
Een reismaatje zou ook wel leuk zijn maar die vind je ook niet op zo'n korte tijd en iedereen heeft zijn vakantie natuurlijk al gehad.
Ik wil ook gewoon zon, dingen doen, op het strand ook wel liggen. gewoon lekker relaxen maar ook ondernemen door dingen te zien, bezoeken en eens op stap.
Ik google wel eens maar vind het moeilijk een keuze te maken hahahha
Ik heb begin nov vrij en wil eigenlijk laatste weekend van oktober of die week in elk geval gaan.
Dus ik kijk ook ff mee. Last minute ofzo.
Ik zal dan voorhet eerst alleen gaan... terwijl ik best wel een leek qua reizen ben en soms bang ben op een vliegveld te verdwalen haha.
Een reismaatje zou ook wel leuk zijn maar die vind je ook niet op zo'n korte tijd en iedereen heeft zijn vakantie natuurlijk al gehad.
Ik wil ook gewoon zon, dingen doen, op het strand ook wel liggen. gewoon lekker relaxen maar ook ondernemen door dingen te zien, bezoeken en eens op stap.
Ik google wel eens maar vind het moeilijk een keuze te maken hahahha
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Ik ben net een weekje terug uit Gran Canaria en wij hadden vanwege de wind uit Afrika nog 30 graden! Was heerlijk. Wordt niet voor niets het eiland van de eeuwige lente genoemd, want ook voor November zijn de voorspellingen inderdaad goed!
Hoelang zou je willen gaan? Ik vond Gran Canaria namelijk leuk voor 8 dagen maar misschien niet voor al te veel langer. Je zou hier zeker een dagje naar Puerto de Mogan kunnen, Palmitos park, een rondrit door het hele eiland, boottochtje etc. wat ook in November nog allemaal kan volgens mij. Wij konden dit fijn afwisselen met heerlijk zwemmen en was dus ideaal.
Hoelang zou je willen gaan? Ik vond Gran Canaria namelijk leuk voor 8 dagen maar misschien niet voor al te veel langer. Je zou hier zeker een dagje naar Puerto de Mogan kunnen, Palmitos park, een rondrit door het hele eiland, boottochtje etc. wat ook in November nog allemaal kan volgens mij. Wij konden dit fijn afwisselen met heerlijk zwemmen en was dus ideaal.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Cyprus!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb voor vrienden en ook nog voor ouders van vrienden in november geboekt voor hun naar Curacao!
499,- chogogo resort. is geen geld.
Of Florida is nu ook vrij voordelig Econolodge Inn & Suites is maar 470,- per persoon.
Of Florida is nu ook vrij voordelig Econolodge Inn & Suites is maar 470,- per persoon.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Via welke maatschappij heb je dat geboekt?
En die geboieden zijn dan ook oke qua weer?
T zal waarschijnlijk heel erg last minute worden dat we gaan boeken en we hebben nog steeds geen idee waar heen.
En die geboieden zijn dan ook oke qua weer?
T zal waarschijnlijk heel erg last minute worden dat we gaan boeken en we hebben nog steeds geen idee waar heen.
Mermaid- Kletskop
holland international!
curacao is het hele jaar door goed ongeveer 30graden
Florida is ook goed ongeveer 27 graden!
curacao is het hele jaar door goed ongeveer 30graden
Florida is ook goed ongeveer 27 graden!
Travelgurly- Prater
Travelgurly schreef:Ik heb voor vrienden en ook nog voor ouders van vrienden in november geboekt voor hun naar Curacao!
Voor hoelang is dat en is dat inclusief vliegreis? Zijn die hotels trouwens all-in?
Zijn de prijzen in september vaak ook rond die prijs?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
die prijzen zijn voor vlucht, transfer en hotel.
ehm...september kan maar geef november meer kans op zulke aanbiedingen.
In florida heb je geen all inclsuive hotels.
En curacao is zooooo zonde als je all inclsuive hebt. Er zijn trouwens maar iets van 3 hotels op curacao die dat uberhaupt aanbieden.
Beide hotels zijn de op basis van logies.
ehm...september kan maar geef november meer kans op zulke aanbiedingen.
In florida heb je geen all inclsuive hotels.
En curacao is zooooo zonde als je all inclsuive hebt. Er zijn trouwens maar iets van 3 hotels op curacao die dat uberhaupt aanbieden.
Beide hotels zijn de op basis van logies.
Travelgurly- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Zonvakantie oktober/november
» Bestemming zonvakantie in oktober/november
» Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
» Zonvakantie met sunweb
» Zonvakantie 2012
» Bestemming zonvakantie in oktober/november
» Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
» Zonvakantie met sunweb
» Zonvakantie 2012
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: