Sommigen leren het ook nooit ivm warm weer!
+20
Jerry
Paper Crown
VeryCherry
kwebbeltje
Printje
Nyx
Monte
Purpleflower
Slakje
_Femme
Derpy
Tsjip
Bazinga
TukTuk
Sayuri
Marin
Ilargi
Sissi
Balloon
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sommigen leren het ook nooit ivm warm weer!
Hier zijn alle rolluiken, gordijnen en deuren dicht en het is best koel in huis.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier is ook alles dicht, en het is best koel. Boven niet wij hebben geen zolderverdieping dus ook is daar alles dicht , het is daar nu ruim 24 graden. Vanavond zet ik boven de ramen open met de rolhor ervoor
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik heb de balkondeur gewoon openstaan hoor, al de hele dag en het is hier maar 21 graden in huis. En ja, de zon staat vol op de woonkamer, en nee, ik heb geen airco of ventilator.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat overdag sowieso mijn balkondeuren open staan. De zon schijnt de hele dat mijn huiskamer in en daar heb ik geen gordijnen...
Gast- Gast
Wat ben je opeens meegaand CBL. Misschien kan je bij je buren folders in de bus doen om ze te waarschuwen hiervoor. Kennelijk heb jij er behoorlijk last van.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Carrie schreef:Sissi schreef:
Nou, het is me al eens regelmatig overkomen dat we een dag weg waren, het raam van de slaapkamer dicht hadden en de gordijnen open hadden laten staan. Overdag staat de zon echt vol op de slaapkamerkant en ik kan je vertellen, dan is het er écht niet koel meer hoor;)
Je moet wel je gordijnen dichthouden
------------------------------------------------------------------------------------
Dat was ook niet de bedoeling nee
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
CBL, ivm bet warme weer kun je je beter rustig houden, ipv jezelf zo op te fokken over dingen die anderen doen en waarmee ze jou niet in de weg zitten.
Gast- Gast
Lennox schreef:CBL, ivm bet warme weer kun je je beter rustig houden, ipv jezelf zo op te fokken over dingen die anderen doen en waarmee ze jou niet in de weg zitten.
Heb me er op m'n werk vandaag wel over verbaasd. Werk in een zorginstelling met ouderen. Kom op 'n afdeling waar het nog 'redelijk' koel was, stonden de terrasdeuren wijd open en zaten de dames van de zorg buiten, terwijl met warm weer altijd erg veel moeite wordt gedaan om de oudjes koel te houden... Toen heb ik ze maar wel de tip gegeven om de deuren dicht te houden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
[quote="Sissi"]
Als het niet de bedoeling was, dan klopt jouw reactie toch eigenlijk niet? Wat is dan eigenlijk je punt?Carrie schreef:Sissi schreef:
Nou, het is me al eens regelmatig overkomen dat we een dag weg waren, het raam van de slaapkamer dicht hadden en de gordijnen open hadden laten staan. Overdag staat de zon echt vol op de slaapkamerkant en ik kan je vertellen, dan is het er écht niet koel meer hoor;)
------------------------------------------------------------------------------------
Gast- Gast
Ramen 's avonds open = muggen. Dus ja. Keuzes he...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
CBL: waarom maak je je hier druk om? Zolang het in jouw huisje maar lekker koel is!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ramen open en lamp uit = geen muggen. Het raam zit hier trouwens al de heel dag dicht, en het is heerlijk koel hier binnen (lees: kamer op het zuiden).Capt'n Zero schreef:
Gast- Gast
Het blijft echt veel koeler wanneer je alles dichthoudt hoor, tenminste hier in het Zuiden wel. Je voelde buiten gewoon de veel te warme lucht stromen dus alles dicht is veel beter. Maar goed ieder zijn ding. Het klopt wel wat cbl zegt.
Printje- Lady Post-a-lot
Volgens mij gaat het er ook niet om of het wel of niet waar is wat CBL zegt maar gaat het over HOE ze het zegt.
Als ze had gezegd: "wisten jullie dat...." , of "ik heb ondervonden dat het werkt als..." , slaat ze al een hele andere toon aan.
On topic; het was bij mij inderdaad ook koeler nadat ik de deuren had dicht gehouden vandaag!
Als ze had gezegd: "wisten jullie dat...." , of "ik heb ondervonden dat het werkt als..." , slaat ze al een hele andere toon aan.
On topic; het was bij mij inderdaad ook koeler nadat ik de deuren had dicht gehouden vandaag!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Oke, ik had niet alles helemaal goed gelezen, ik scan altijd topics. Ik dacht dat het niet geloofd werd maar deze keer heeft ze dus echt wel zeker gelijk.
Printje- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Sissi schreef:Als het niet de bedoeling was, dan klopt jouw reactie toch eigenlijk niet? Wat is dan eigenlijk je punt?Carrie schreef:Sissi schreef:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde te zeggen dat het dichthouden van de ramen eigenlijk alleen werkt als de warmte nog niet je huis is binnengedrongen. De zon staat bij ons zowat de hele dag op onze slaapkamer en het wordt daar sowieso snel warm. Dan zet ik het raam wel open zodat er tenminste wel wat frisse lucht binnenkomt.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Gaat het trouwens vanavond nog waaien? Want ik heb alles nu tegen elkaar opengezet, maar er gebeurd niets. Het wordt hier alleen maar warmer.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Gaat het trouwens vanavond nog waaien? Want ik heb alles nu tegen elkaar opengezet, maar er gebeurd niets. Het wordt hier alleen maar warmer.
Nope, het blijft ongeveer 23 gr.... heel fijn (not)
Morgen dus ongeveer 35 graden maar dan schijnt het smiddags al te gaan onweren en dan zal het wel helemaal benauwd worden ben ik bang.
Printje- Lady Post-a-lot
Lennox schreef:Ramen open en lamp uit = geen muggen. Het raam zit hier trouwens al de heel dag dicht, en het is heerlijk koel hier binnen (lees: kamer op het zuiden).Capt'n Zero schreef:
Sja, ik ga niet in het donker zitten zodat er geen muggen komen zodat mijn ramen open kunnen.
Nu heb ik zelf eigenlijk nooit veel ramen open, los van muggen komen er dan ook pollen binnen... maar muggen komen hier wel erg snel, zeker 's avonds.
Mijn raam zit op het noorden en onder het balkon van de bovenburen, dus ik heb toch geen zon er op
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Als het buiten warmer is dan binnen en het waait niet/nauwelijks heeft het ook niet echt zin om de ramen open te zetten. Komt alleen maar die warmte van buiten naar binnen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hebben jullie nooit van een hor gehoord;) Hier overal horren, en de muggen die op wonderbaarlijke wijze toch binnen komen... daar zorgen mijn katten voor
Printje- Lady Post-a-lot
Nyx schreef:Gaat het trouwens vanavond nog waaien? Want ik heb alles nu tegen elkaar opengezet, maar er gebeurd niets. Het wordt hier alleen maar warmer.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik heb een vliegengordijn met vlinders ;)Een hor werkt niet bij ons.
Printje schreef:Nyx schreef:Gaat het trouwens vanavond nog waaien? Want ik heb alles nu tegen elkaar opengezet, maar er gebeurd niets. Het wordt hier alleen maar warmer.
Nope, het blijft ongeveer 23 gr.... heel fijn (not)
Morgen dus ongeveer 35 graden maar dan schijnt het smiddags al te gaan onweren en dan zal het wel helemaal benauwd worden ben ik bang.
Vandaag was het op zich nog wel te doen qua temperatuur, ook buiten, maar ik ben zo bang voor de komende twee dagen. Puur om de temperatuur en omdat het dus ook al begint met onweren. Dat wordt benauwd. Dat gaat zo vies plakkerig worden. Maar ach, het is echt maar twee dagen. Daarna lijkt het weer herfst.
Ik ga zo maar de kaarsjes aansteken op het balkon en daar zitten met een goed boek. Hij tikt hier net de 27 graden aan en dat is het dan ook in het hele huis.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wierook houdt de vliegen ook buiten trouwens
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Hoe word ik weer warm?
» Eten met warm weer?
» Make-up met warm/heet weer
» Slecht slapen met warm weer
» Hoe word ik weer warm?
» Eten met warm weer?
» Make-up met warm/heet weer
» Slecht slapen met warm weer
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: