Make-up met warm/heet weer
+5
Shisha
Toet
Zininzon
Arwyn
Beachgirl
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Make-up met warm/heet weer
Wat dragen jullie dan?
Ik heb vandaag mijn huid gewoon goed verzorgd, dagcréme met SPF 15 en verder alleen mascara en lippenbalsem. Dan heb ik het idee dat de make-up niet zo snel verlept en dat het wel even lekker is voor je huid zonder een foundation en/of poeder.
In de zomer draag ik vaker minder tot geen make-up, in het najaar en de winter meer.
Hoe zit dat met jullie?
Ik heb vandaag mijn huid gewoon goed verzorgd, dagcréme met SPF 15 en verder alleen mascara en lippenbalsem. Dan heb ik het idee dat de make-up niet zo snel verlept en dat het wel even lekker is voor je huid zonder een foundation en/of poeder.
In de zomer draag ik vaker minder tot geen make-up, in het najaar en de winter meer.
Hoe zit dat met jullie?
Gast- Gast
Re: Make-up met warm/heet weer
Ik doe dan geen foundation en poeder op.
Maar wel gewoon oogschaduw, eyeliner/oogpotlood en mascara.
En lippencreme.
Maar wel gewoon oogschaduw, eyeliner/oogpotlood en mascara.
En lippencreme.
Gast- Gast
Ik die ook geen poeder op met mooi weer. Heb het idee dat dat heel erg zweet.
Gast- Gast
Een klein beetje foundation, matterende poeder, mascara oogpotlood en lipgloss.
Met heet weer draag ik idd wel minder dan in de winter.
Met heet weer draag ik idd wel minder dan in de winter.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe dan geen foundation op maar wel een beetje poeder (laat ik het sunkissed noemen haha).
Verder alleen mascara en soms een lijntje onder mijn ogen.
Ik draag de laatste tijd sowieso bijna nooit meer oogschaduw.
Verder alleen mascara en soms een lijntje onder mijn ogen.
Ik draag de laatste tijd sowieso bijna nooit meer oogschaduw.
Gast- Gast
Dan draag ik ook geen foundation. Dat smelt er bij mij weer af met dit warme weer.
Gast- Gast
Ik doe nooit foundation op, ook niet in de winter. Mijn make-up is in de zomer en winter dus gelijk: eyeliner en mascara. En met uitgaan soms nog oogschaduw en lippenstift.
Gast- Gast
Voor de meiden die foundation gebruiken: ik heb ook t gevoel alsof het er dan af smelt, en ik een vettige kop krijg
Gelukkig ben ik niet de enige met deze 'klacht'
Gast- Gast
Ik draag eigenlijk hetzelfde als altijd, omdat ik sowieso geen foundation gebruik.
Enige verschil is dat ik in de winter nog wel eens wat (bruine) oogschaduw op doe en in de zomer eigenlijk nooit. Als ik dan al oogschaduw gebruik is dat een licht kleurtje.
Oh en ik gebruik in de zomer altijd een zonnebrand factor 50 gelijk na m'n dagcrème omdat factor 15 dan gewoon niet genoeg is.
Enige verschil is dat ik in de winter nog wel eens wat (bruine) oogschaduw op doe en in de zomer eigenlijk nooit. Als ik dan al oogschaduw gebruik is dat een licht kleurtje.
Oh en ik gebruik in de zomer altijd een zonnebrand factor 50 gelijk na m'n dagcrème omdat factor 15 dan gewoon niet genoeg is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ligt er aan hoeveel pukkels ik heb en dat zijn er op het moment veel
Maar de zweetklacht ken ik
Maar de zweetklacht ken ik
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik draag hetzelfde als anders, sowieso foundation, poeder en mascara. Ik gebruik dan wel een dagcreme met SPF 15 en in mijn foundation zit ook SPF 10 geloof ik. Zonder foundation voel ik me niet prettig, omdat ik een slechte huid heb, dus ik zal niet zomaar zonder foundation de deur uit gaan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik draag ook met warm weer gewoon foundation, oogschaduw, eyeliner etc. Goede basis onder de foundation en oogschaduw en het zit 's avonds nog gewoon perfect eigenlijk. Mensen vragen ook altijd of ik het bijwerk gedurende de dag
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Voor de meiden die foundation gebruiken: ik heb ook t gevoel alsof het er dan af smelt, en ik een vettige kop krijg
Dan moet je minder foundation gebruiken, en matterende foundation kiezen, en daarna goed afpoederen! Dan smelt het niet.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb dat smeltprobleem nooit.
Nu moet ik wel zeggen dat ik echt heel weinig foundation (alleen op mijn wangen en klein beetje op voorhoofd) en poeder gebruik.
Ik heb ook geen vette huid en zweet niet zo snel haha.. Dus het blijft allemaal goed op z'n plek.
Nu moet ik wel zeggen dat ik echt heel weinig foundation (alleen op mijn wangen en klein beetje op voorhoofd) en poeder gebruik.
Ik heb ook geen vette huid en zweet niet zo snel haha.. Dus het blijft allemaal goed op z'n plek.
Gast- Gast
Beachgirl_24 schreef:Tea-Leaf schreef:Voor de meiden die foundation gebruiken: ik heb ook t gevoel alsof het er dan af smelt, en ik een vettige kop krijg
Dan moet je minder foundation gebruiken, en matterende foundation kiezen, en daarna goed afpoederen! Dan smelt het niet.
Ik gebruik heel weinig foundation en een lichte poeder, maar heb een ietwat vettige huid.
Gast- Gast
Ik gebruik sowieso bijna nooit foundation of poeder, alleen bij een feestje. Verder heb ik met warm weer meestal wel dagcreme, oogschaduw en mascara op en soms een beetje blush als ik wat bleek zie.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gebruik nooit foundation en nauwelijks poeder, en in de zomer ook helemaal geen poeder. Alleen een beetje oogpotlood, mascara en lippenbalsem/uierzalf
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Sproet schreef:Ik doe nooit foundation op, ook niet in de winter. Mijn make-up is in de zomer en winter dus gelijk: eyeliner en mascara. En met uitgaan soms nogoogschaduw enlippenstift.
+1
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Foundation gebruik is sowieso al niet. En in de winter wil ik nog wel eens blusher gebruiken als ik er erg wit uitzie.
Maar gewoonlijk draag ik alleen mascara en oogpotlood. Ook op dagen als deze. Of ik moet uitgaan dan doe ik ook wel eens oogschaduw op, maar dat zou met dit weer ook wel kunnen. Een poedervorm dan
Maar gewoonlijk draag ik alleen mascara en oogpotlood. Ook op dagen als deze. Of ik moet uitgaan dan doe ik ook wel eens oogschaduw op, maar dat zou met dit weer ook wel kunnen. Een poedervorm dan
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik gebruik geen foundation, dus dat scheelt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik sowieso nooit foundation of poeder. Op hele warme dagen als vandaag gebruik ik helemaal geen make-up.
Normaalgesproken gebruik ik mascara en oogschaduw.
Normaalgesproken gebruik ik mascara en oogschaduw.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik draag ook met warm weer gewoon foundation, oogschaduw, eyeliner etc. Goede basis onder de foundation en oogschaduw en het zit 's avonds nog gewoon perfect eigenlijk. Mensen vragen ook altijd of ik het bijwerk gedurende de dag
Welke basis heb jij onder je foundation? Ik zoek nog een goede !
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Eten met warm weer?
» Hoe word ik weer warm?
» Hoe heet dat ook al weer?
» wat te eten met (heel) warm weer?
» Eten met warm weer?
» Hoe word ik weer warm?
» Hoe heet dat ook al weer?
» wat te eten met (heel) warm weer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: