Sommigen leren het ook nooit ivm warm weer!
+20
Jerry
Paper Crown
VeryCherry
kwebbeltje
Printje
Nyx
Monte
Purpleflower
Slakje
_Femme
Derpy
Tsjip
Bazinga
TukTuk
Sayuri
Marin
Ilargi
Sissi
Balloon
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Sommigen leren het ook nooit ivm warm weer!
Lekker eigenwijs alles open zetten tegen de zon in. Mensen, leer dat nou eens...................open als de zon er niet op staat en dicht als die er wel op staat. Het liefste alles dicht en s''avonds als de zon helemaal weg is alles open aan 1 kant of tegen elkaar open zetten beide kanten dus.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Sommigen leren het ook nooit ivm warm weer!
Heb jij er last van als die mensen vannacht liggen te zweten?
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Huh?
Waren ze aan het klagen dan? Ze mogen toch zelf weten of ze de ramen open of dicht willen hebben? Ik heb de hele dag zon op mn raam en zet ze ook lekker wijd open, dan waait t een beetje door. Zal jou toch worst zijn of ik het daardoor warm of koud heb?
Waren ze aan het klagen dan? Ze mogen toch zelf weten of ze de ramen open of dicht willen hebben? Ik heb de hele dag zon op mn raam en zet ze ook lekker wijd open, dan waait t een beetje door. Zal jou toch worst zijn of ik het daardoor warm of koud heb?
Gast- Gast
Als de zon vol op onze ramen staat, zet ik ze anders wel open hoor. Anders wordt het helemaal een bakoven binnen. Op die manier komt er tenminste een beetje frisse lucht binnen.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Jente schreef:Huh?
precies wat ik ook wilde zeggen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Iedereen mag het zelf weten.
Sissi, Da's niet waar. Als je het dicht houdt waar de zon op staat, dan blijft het juist koel. Open het pas als de zon weg gaat. Probeer het eens, je zult zien dat ik gelijk heb.
Sissi, Da's niet waar. Als je het dicht houdt waar de zon op staat, dan blijft het juist koel. Open het pas als de zon weg gaat. Probeer het eens, je zult zien dat ik gelijk heb.
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind een fris windje overdag door het huis ook wel lekker, zon of niet. Sterker nog: Ik moet wel luchten overdag, om de vochtigheid uit het huis te krijgen, anders krijgen we weer schimmel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Caribbeanlover schreef:Iedereen mag het zelf weten.
Nou, het is me al eens regelmatig overkomen dat we een dag weg waren, het raam van de slaapkamer dicht hadden en de gordijnen open hadden laten staan. Overdag staat de zon echt vol op de slaapkamerkant en ik kan je vertellen, dan is het er écht niet koel meer hoor;)
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Nou inderdaad, wat een domme mensen zijn er toch, die zullen het inderdaad nooit leren "ivm" het warme weer! En dan ook nog klagen dat het zo'n warm weer is! Het is ook nooit goed! Bah!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Moet iedereen toch zelf weten? Ik moet wel zeggen dat ik ook expres de tuindeur en raam dicht heb gedaan, de zon staat heel de dag op onze achtertuin. Heb lekker een ventilator aan in de kamer. Het scheelt wel een hele hoop hitte.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik leer dingen ook beter met koeler weer.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Sissi schreef:Caribbeanlover schreef:Iedereen mag het zelf weten.
Nou, het is me al eens regelmatig overkomen dat we een dag weg waren, het raam van de slaapkamer dicht hadden en de gordijnen open hadden laten staan. Overdag staat de zon echt vol op de slaapkamerkant en ik kan je vertellen, dan is het er écht niet koel meer hoor;)
Vind je het gek! Als je weet dat de zon erop staat waarom doe je de gordijnen dan open? Niet zo slim he.
Caribbeanlover- Ratel
Hier staat de zon lekker op ons huis te bakken en ik heb alle ramen ook de hele dag al open staan. Oh oh wat dom van mij!
Vorig jaar hebben we het wel goed gedaan trouwens maar qua temperatuur scheelde het helemaal niets! Warm was het toch wel. Vandaag krijg ik in ieder geval nog frisse lucht binnen. Lekker de slaapkamer luchten na al ons gezweet de afgelopen nacht is ook wel heel belangrijk vind ik.
Vorig jaar hebben we het wel goed gedaan trouwens maar qua temperatuur scheelde het helemaal niets! Warm was het toch wel. Vandaag krijg ik in ieder geval nog frisse lucht binnen. Lekker de slaapkamer luchten na al ons gezweet de afgelopen nacht is ook wel heel belangrijk vind ik.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
TukTuk schreef:Moet iedereen toch zelf weten? Ik moet wel zeggen dat ik ook expres de tuindeur en raam dicht heb gedaan, de zon staat heel de dag op onze achtertuin. Heb lekker een ventilator aan in de kamer. Het scheelt wel een hele hoop hitte.
Jij snapt het.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:TukTuk schreef:Moet iedereen toch zelf weten? Ik moet wel zeggen dat ik ook expres de tuindeur en raam dicht heb gedaan, de zon staat heel de dag op onze achtertuin. Heb lekker een ventilator aan in de kamer. Het scheelt wel een hele hoop hitte.
Jij snapt het.
Nou ik zou dan weer zeggen: Zonde van die ventilatorkosten. Ach en zo bepaalt ieder toch voor zichzelf wat ie fijn vindt.
Ik zit lekker met het raam open zodat er juist nog íets van warmte binnen komt, want zo warm is het hier binnen niet eens.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb overdag alles dicht, omdat ik niet thuis ben, en de zon staat er de hele dag vol op. Als ik thuiskom, is het echt een oven hoor.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ze brengt het niet zo lekker subtiel maar in mijn ogen heeft CBL wel gelijk
Wij laten met dit weer ook altijd de buitendeuren en tussendeuren dicht, tuin op het zuiden dus volle zon. Iedereen die hier komt zegt dat het lekker koel is!
Wij laten met dit weer ook altijd de buitendeuren en tussendeuren dicht, tuin op het zuiden dus volle zon. Iedereen die hier komt zegt dat het lekker koel is!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zet ook het schuifraam open hier, hoor. En de gordijnen dicht. Anders wordt het hier absurd warm.
Met het schuifraam dicht loopt met dit weer de temperatuur gemakkelijk op tot 35°, nu is het 25,5°.
Met het schuifraam dicht loopt met dit weer de temperatuur gemakkelijk op tot 35°, nu is het 25,5°.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik had vanmorgen om 8 uur alles een uurtje openstaan.
Daarna alle ramen, deuren en gordijnen dicht.
Nu alleen beneden gordijnen open waar de zon niet opstaan.
Het is 22 graden beneden.
Als ik de gordijnen open had gelaten was het hier echt wel warmer geweest.
Daarna alle ramen, deuren en gordijnen dicht.
Nu alleen beneden gordijnen open waar de zon niet opstaan.
Het is 22 graden beneden.
Als ik de gordijnen open had gelaten was het hier echt wel warmer geweest.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Nee dat is lekker, is het eindelijk mooi weer, dan ga je toch niet met alle ramen potdicht zittten?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Sissi schreef:
Je moet wel je gordijnen dichthouden
Gast- Gast
Marin schreef:Caribbeanlover schreef:TukTuk schreef:Moet iedereen toch zelf weten? Ik moet wel zeggen dat ik ook expres de tuindeur en raam dicht heb gedaan, de zon staat heel de dag op onze achtertuin. Heb lekker een ventilator aan in de kamer. Het scheelt wel een hele hoop hitte.
Jij snapt het.
Nou ik zou dan weer zeggen: Zonde van die ventilatorkosten. Ach en zo bepaalt ieder toch voor zichzelf wat ie fijn vindt.
Ik zit lekker met het raam open zodat er juist nog íets van warmte binnen komt, want zo warm is het hier binnen niet eens.
Het nadeel bij mijn huis is dat ik alleen achter een raam en tuindeur open kan zetten (dit zitten 2 meter naast elkaar). Ik kan aan de voorkant niks open zetten, behalve dan de voordeur. Dus ook al heb ik het raam en de tuindeur open, dan nog waait er niet lekker een windje door.
Dus er komt alleen maar warme lucht binnen dan. Het is nu goed vol te houden in huis, terwijl we gister alles open hadden en het toen warmer / benauwder in huis was.
En boven heb ik wel een raam in onze slaapkamer open (tuinkant), en dan raam in de badkamer (straatkant), maar daar is het toch een stuk warmer dan beneden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik snap het hoor TukTuk, je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden
maar volgens mij is het hier sowieso stuk minder warm dan in het zuiden.
maar volgens mij is het hier sowieso stuk minder warm dan in het zuiden.
Marin- Lady Post-a-lot
Het maakt hier echt niets uit of ik het open heb of niet. De zon brandt op het dak, dus bloedheet wordt het hier sowieso wel. Heb het vorig jaar, met die extreme hitte, eens uitgeprobeerd, alles dicht en alle zonwering ook naar beneden. Eind van de dag was het net zo warm hier als bij de buren die wel de deuren en ramen op hadden.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geen zin in warm eten met warm weer. Andere opties?
» Hoe word ik weer warm?
» Eten met warm weer?
» Make-up met warm/heet weer
» Slecht slapen met warm weer
» Hoe word ik weer warm?
» Eten met warm weer?
» Make-up met warm/heet weer
» Slecht slapen met warm weer
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: