Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Expeditie Robinson zelf spelen, tips?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Expeditie Robinson zelf spelen, tips? Empty Expeditie Robinson zelf spelen, tips?

Bericht  Kalishi di 18 jun 2013 - 0:38

1 x per jaar organiseer ik altijd voor onze vriendengroep (31 mensen op het moment) een daguitje of weekendje weg met z'n alle.

Dit jaar heb ik verzonnen een Expeditie Robinson spel+ bbq+ onbeperkt drinken bij een strandtent in Scheveningen.

Maar als je Expeditie Robinson wilt laten organiseren kost dat 21,- per persoon, en dan met de bbq +drinken wordt het net ietsjes te duur. Nu bedacht ik me om het zelf met 2 vriendinnen te organiseren.

Dus die dag bij aankomst worden er 2 teams gemaakt, ieder krijgt een bandana van zijn team. Ook willen we tussendoor 1 of 2 x een eilandraad en ev mensen wegstemmen, maar dat lijkt me niet echt leuk voor hun.
En dan spel1: teamvlag maken. spel2 kokosnoot werpen.
inclusief immuniteitsketting etc.

Wie heeft er tips voor nog een aantal spellen die we de teams kunnen laten uitvoeren?
Of heeft iemand het wel eens gespeeld en hoe ging dat een beetje?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson zelf spelen, tips? Empty Re: Expeditie Robinson zelf spelen, tips?

Bericht  PrimaBella di 18 jun 2013 - 0:42

Een estafette spel?
Uithoudingsvermogen testen; zo lang mogelijk op een been op een boomstam blijven staan bijvoorbeeld.
Het hele team samen een (woord)puzzel laten oplossen.

Dit zijn wat dingen die zo in me opkomen aan de hand van de echte serie. Wel een leuk idee zeg!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum