Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kleed je je baby in de zomer?

+18
kwak
PiP
Fiwen
Viva
M-G
Jelin
Printje
Annemie
Pink!
Ella
Paper Crown
Balloon
Urban Naked
Jade
Linda
Pompoen
mauwmauw
Caroow
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kleed je je baby in de zomer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kleed je je baby in de zomer?

Bericht  PiP ma 17 jun 2013 - 19:44

Zoon had gisteren een lange broek, romper en shirtje met korte mouwen aan.
Net heb ik hem een korte broek, romper en shirtje aangedaan.
Heb hem een leuke romper aangedaan, vanmiddag gaan de kleertjes dus uit  smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kleed je je baby in de zomer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kleed je je baby in de zomer?

Bericht  Jade ma 17 jun 2013 - 19:55

Mijn kraamhulp zei rond de geboorte al dat ze hetzelfde moest dragen als dat wij dragen. En toen ze zo klein was had ze dan natuurlijk wel haar dekentjes en kruiken.

Nu kleed ik haar eigenlijk altijd net als mijzelf. Met slapen en buiten in de kinderwagen heeft ze wel een dun lakentje over zich heen. Ik trek haar wel sneller een vestje aan als dat ik zelf zou doen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 20:04

Ja ze werden uit de rij gehaald, zo wist ik het ook.

Vandaaf trek ik hem lekker een rompertje aan, en een lakentje in de wagen tegen de zon.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown ma 17 jun 2013 - 20:15

Caroow schreef:Ja ze werden uit de rij gehaald, zo wist ik het ook.

Vandaaf trek ik hem lekker een rompertje aan, en een lakentje in de wagen tegen de zon.

een hydrofielluiertje is ook fijn over zich heen. Lekker luchtig. Julian heeft vandaag korte broek en tshirtje aan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  PiP di 18 jun 2013 - 2:25

het is een zwemluier en zwembroekje geworden! 
en nu ligt hij in zijn romper te slapen.
straks nog even kijken of ik de romper aan laat of dat hij in zijn luier gaat spelen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak di 18 jun 2013 - 2:45

J heeft een romer aan, liefst legde ik hem lekker in zijn luier maar dat kan niet ivm zijn spreidbroek.
Ik heb hem een natte spuugdoek gegeven voor verkoeling.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 3:35

Hier alleen een romper met spaghettibandjes. Vanmorgen naar de winkel een jurkje eroverheen maar voor de rest alleen romper. Ook R loopt rond in zijn ondergoed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 18 jun 2013 - 4:40

Hebben jullie zulke warme huizen dan? Ik woon in een heel nieuw huis, en de shutters zullen ook bijdragen aan de verkoeling in huis maar het is hier 19 graden!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 4:49

Pc hier is het binnen 22 graden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne di 18 jun 2013 - 4:52

Als het heel warm is, loopt mijn dochter thuis alleen in een romper of luier. Als we weggaan heeft ze een korte broek aan met t-shirt. Ik zorg dan gewoon voor een vestje en legging in mijn tas, mocht de kledingkeuze niet helemaal goed zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Highway di 18 jun 2013 - 8:20

vandaag droeg ze een dun jurkje zonder mouwtjes en een luier. Thuis had ik haar een tijdje bloot liggen en dat vond ze heerlijk dus dat ga ik morgen maar veel doen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Caroow di 18 jun 2013 - 8:24

Nieuwbouw appartement, 26 graden. Warm!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 8:25

Morgen wordt het hier ook alleen een luier als het echt zo benauwd warm wordt als ze zeggen dat het wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Urban Naked di 18 jun 2013 - 8:36

Heb hem nu een romper zonder mouwen aangetrokken, m'n vriend moet morgen maar even zien of dat te veel is of niet. Naar de opvang draagt hij sowieso een korte broek, met hitte als die van morgen voorspeld zou ik hem een mouwloze romer en korte broek aantrekken.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  slaatje di 18 jun 2013 - 8:55

Hier in de woonkamer was het vandaag een graad of 25. Buiten dus veel warmer. Heb m binnen in zijn luier neer gelegd. Wat later weer een romper met korte mouw aangedaan. Op zijn kamertje is het 29 graden. Hij ligt dus alleen in zijn luier te slapen. Ik ga hem zo in bad doen, dan voeden en dan weer verder slapen. Ik denk dat ik hem dan gewoon een romper met lange mouw aandoe en zijn slaapzak zonder mouwen. Of zou dat te warm zijn?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 9:00

Slaatje; ik denk dat dat erg warm is. Wij hebben een romper met van die spaghetti bandjes en een slaapzak zonder mouwtjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 18 jun 2013 - 9:01

Dan doe ik denk ik idd gewoon een romper zonder mouwen en een slaapzak zonder mouwen. Kan vannacht altijd nog een lakentje over hem heen doen als hij het koud mocht krijgen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 9:02

Ja idd zoiets zou ik doen denk ik. Ik heb ook eventueel een lakentje klaar liggen al heeft dat vrij weinig nut omdat ze dr hele bed doorgaat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 18 jun 2013 - 9:08

Daarom moet hij hier ook in zijn slaapzak, hij trapt alles van zich af, of ligt opeens omgekeerd in zijn bed. Haha. Zou hij vannacht niet te veel lichaamswarmte kwijtraken? Zit toch een beetje in dubio over de lange mouwen. Als ik een laken over zijn armjes leg, trekt hij die weer over zijn hoofd. Ik denk dat ik gewoon voor een pyamajasje ga, zonder romper eronder en dan in zijn zomerslaapzak.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow di 18 jun 2013 - 9:17

R ligt nu in hemdromper onder een lakentje. Ik lig naast hem in alleen mijn ondergoed en ik heb het mega warm.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  tweeling di 18 jun 2013 - 9:20

L. Ligt nu in een romper spaghetti bandjes in een heel dun mouwloos slaapzakje, onder een dun lakentje. Het is nu 24 graden op haar kamer
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: