Thermen Holiday
+3
Sweety
ekiaam87
Moonlight
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thermen Holiday
Iemand wel eens geweest? Of uberhaupt weleens een dag na een spa geweest? Hoe was dat?
Ik denk erover om met een vriendin te gaan in maart even een hele dag relaxen en ons laten verwennen
Ik denk erover om met een vriendin te gaan in maart even een hele dag relaxen en ons laten verwennen
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Thermen Holiday
Ik ben er geweest (in Schiedam), heerlijk! Niet zo groot (ga nu meestal naar het Elysium (Bleiswijk)), maar wel lekkere sauna's!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vandaag nog geweest. Het was badkleding dag alleen voor vrouwen. Ik ga nooit meer op deze dag! Wat een hysterie is er dan. Er waren echt veel vrouwen/jonge meiden die hard aan het praten waren. Sommige gingen een bommetje maken in het water. Er waren ook veel buitenlandse vrouwen, dit begreep ik eerst niet totdat ik begreep dat hun niet met een man in het water mogen. Ik vind het een fijne sauna, maar op deze dag zou ik echt niet gaan. Ik ga eigenlijk altijd naakt naar de sauna maar omdat ik een keer was gegaan op badkleding dag gemengd en ik geen bikini bij me had, nam ik hem nu voor de zekerheid mee. ( die dag kreeg ik er eentje uit een nieuwe verpakking ) Dus of op een badkleding dag gemengd gaan, of naakt gemengd of naakt alleen op vrouwendag.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga regelmatig naar spa's maar thermen holiday ben ik nog nooit geweest. Ik ga zelf wel alleen met badkleding dagen. Ik vind het altijd erg lekker zn dagje! Geniet ervan
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Nice! Ik wil sowieso op een badkledingdag. Maar eens een lekker arrangement boeken dan. Entree is 30 euro zag ik voor een hele dag gebruik van sauna en zwembad...
Moonlight- Prater
Die sauna in Schiedam vind ik echt een aanrader, niet supergroot maar toch veel verschillende sauna's en de keren dat ik er was een fijne en relaxte sfeer.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Je kan ook eens kijken op gratisnaardesauna .nl
Via die site zijn er vaak aanbiedingen voor de 2e persoon gratis. Het zou goed kunnen dat die in Schiedam daar ook weleens bij staat.
Via die site zijn er vaak aanbiedingen voor de 2e persoon gratis. Het zou goed kunnen dat die in Schiedam daar ook weleens bij staat.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Oh en als je lid bent van Achmea of zilveren kruis krijg je 25% korting op de entree hoorden we vandaag.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik ga vaak naar de sauna, echt heerlijk! Een echte aanrader is Devarana in Den Bosch, maar dat is wel alleen naakt. Overige sauna's hebben wel veel badkleding dagen. Zelf vind ik dat niks, ik heb dan zelfs het gevoel dat ik meer bekeken wordt. Overigens kun je met Optimel sparen de 2de persoon gratis in diverse sauna's in Nederland. Dat heb je zo bij elkaar gespaard.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik kan echt niet wachten, lijkt mij heerlijk in ieder geval! Ik ga wel ook spraytanning doen daar, even een lekker kleurtje in deze barre winterkou
Moonlight- Prater
Ik ga dit weekend ook lekker wellnessen op de Wellnessboot in Mill. Ik ben daar nog nooit geweest, dus ben benieuwd hoe het daar is. Zag overigens dat ze daar elke dinsdag badkledingdag hebben.
Nou, die Wellnessboot is een aanrader hoor! Heeeeeeerlijk was het!!
Ik ben alleen nog maar in Sanadome in Nijmegen geweest (dat is alleen met badkleding), maar nu heb ik een bon gewonnen voor twee personen voor de Zwaluwhoeve, dus misschien moet ik toch eens aan dat bloot gaan geloven.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga morgen naar Spa Zuiver! Lekker echt zin in
loura- Ratel
Ben je al eens eerder in Spa Zuiver geweest Loura? Ik ben heel benieuwd hoe het daar is. In Amsterdam toch? Lijkt me heerlijk daar en is lekker dichtbij voor me.
Moonlight- Prater
Ik ging weleens naar het Elysium, heerlijk! Mss weer eens een keer doen...
Gast- Gast
Moonlight schreef:Ben je al eens eerder in Spa Zuiver geweest Loura? Ik ben heel benieuwd hoe het daar is. In Amsterdam toch? Lijkt me heerlijk daar en is lekker dichtbij voor me.
Ja al regelmatig geweest! Het is niet heeel groot maar wel ruim genoeg. In de zomer is het vooral fijn dat je lekker buiten kan liggen in de tuin. Er is 1 groot zoutwater die van binnen naar buiten loopt, een aantal verschillende sauna's, bubbelbaden, kruidenbaden, hottub, stoomsauna en infraroodsauna. Dus van alles wat.. Ik vind het fijn dat het niet zo massaal is en dat er badkleding dagen zijn.
loura- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: