IJswinkel verkoopt ijs met moedermelk
+6
xxjojootjexx
Teddyaapje
Mamasapje
Susan
PapillonRose
Monte
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: IJswinkel verkoopt ijs met moedermelk
Ik vind ijs gemaakt van moedermelk van andere moeders niet per se viezer dan als het van mijn moedermelk gemaakt zou zijn. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel je echt nog van die melk zou proeven. Er wordt waarschijnlijk van verschillende moeders melk gebruikt voor één portie en dan wordt het ook nog eens vermengt met andere smaken. En van het ''Als het goed is voor kinderen, is het ook goed voor anderen'' denk ik alleen Baby's/kinderen hebben, met name wat betreft voeding, hele andere behoeften dan volwassenen. Daarnaast zijn er wel meer dingen goed voor kinderen, maar omdat nu allemaal als volwassene ook nog te gaan doen...
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:Hmmm, van mij hoeft het ook niet zo.
Wel vreemd dat we de lichaamssappen van een mens vies vinen maar van een koe drinken we het met smaak en van een kip smullen we zelfs van de eisprong.....
Moedermelk ik zoetig overigens.
haha inderdaad dat vind ik ook wel.. Ja gatver ik moet ook echt niet denken waar een ei vandaan komt, anders wordt ik spontaan misselijk als ik het opeet
Gast- Gast
Dromertje schreef:Susan schreef:Mamasapje schreef:
Mijn mamamelk lijkt gewoon op nutrilon / normale melk qua dikte en kleur enzo hoor.. ligt er maar net aan ... bij mijn dochter was het wat romiger .. nu niet...
Ik was trouwens ook mijn handen hoor als mijn eigen melk op mij komt.. hoewel het gewoon van mezelf is, maar als ik zou kwijlen op mn hand oid zou ik het ook afwassen.. Ik vind wat voor lichaamsvloeistof dan ook, gewoon even wassen
Ik heb maar twee of drie keer gekolfd en toen leek het geloof ik ook wel redelijk op gewone melk, maar ik heb ook wel eens op een kinderdagverblijf moedermelk moeten geven en dat zag er een beetje gelig uit.
ik heb de eerste tijd alle voedingen afgekolfd gegeven en in het begin was de melk zo geel als vanillevla, later leek het wel net op poedermelk qua kleur en dikte.
Verder vind ik het ook niet zo'n goed initiatief. Mijn eerste reactie was dan ook: geef het dan aan pasgeboren babytjes die om wat voor reden dan ook niet bij hun eigen moeder borstvoeding kunnen drinken.
Dat laatste vind ik ook wel een goede. In Groningen zijn ze daar nu wel mee bezig, om een soort van donormelk te gebruiken mn voor couveufsekindjes.
Heeft er trouwens niemand van jullie haar borstvoeding geproefd?
Gast- Gast
Ja hoor ik heb het wel eens geproefd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook, een beetje zoetig inderdaad.. Als ik een flesje melk uit de koelkast haal die er al even staat moet ik ook altijd even goed schudden want dan zit er een romig laagje op. De kleur komt redelijk overeen met poedermelk.
in Amsterdam zijn ze ook bezig met een moedermelkbank, vind ik ook een goed initiatief.
in Amsterdam zijn ze ook bezig met een moedermelkbank, vind ik ook een goed initiatief.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ik vind het echt een heel ranzig idee! Zou ook echt geen ijsje moeten ervan
keer wou een collega een flesje geven aan een baby en checkte ff de melk op haar pols en likte het drupje af en ging bijna over d'r nek!ze wist niet dat het moedermelk was
keer wou een collega een flesje geven aan een baby en checkte ff de melk op haar pols en likte het drupje af en ging bijna over d'r nek!ze wist niet dat het moedermelk was
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, dat aflikken doe ik zelfs niet met poedermelk. Gewoon even onder de kraan.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ik vind het echt een heel ranzig idee! Zou ook echt geen ijsje moeten ervan
Ze wist niet dat het moedermelk was dus ging ze over haar nek van de smaak? Het zal qua smaak wel variëren en ik heb het ook maar een keer geproefd maar ik kon het nou niet echt vies noemen. Poedermelk heb ik ook wel eens geproefd en daar vond ik een veel sterkere smaak aanzitten (en ik vind het ook echt niet lekker ruiken).
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Coccinelle schreef:ExpressoB schreef:Ik vind het echt een heel ranzig idee! Zou ook echt geen ijsje moeten ervan
Ze wist niet dat het moedermelk was dus ging ze over haar nek van de smaak? Het zal qua smaak wel variëren en ik heb het ook maar een keer geproefd maar ik kon het nou niet echt vies noemen. Poedermelk heb ik ook wel eens geproefd en daar vond ik een veel sterkere smaak aanzitten (en ik vind het ook echt niet lekker ruiken).
Ik vermoed dat ze het van te voren niet wist of er niet bij stil had gestaan en dat het pas tot haar doordrong toen ze het aflikte. Qua smaak kan ik me niet voorstellen dat je over je nek gaat van een druppeltje.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
ze wist niet dat het moedermelk was, want iemand anders had het flesje aan haar gegeven
ze had echt zoiets van uh bah! ze is zelf ook moeder dus zal wel weten hoe het is?!
heb het wel eens geroken, maar vond het stinken haha
ze had echt zoiets van uh bah! ze is zelf ook moeder dus zal wel weten hoe het is?!
heb het wel eens geroken, maar vond het stinken haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Susan schreef:Ja, al krijg ik persoonlijk wel altijd een beetje kromme tenen van die uitdrukking, vooral als moeders gaan zeggen dat ze 'slagroomtieten' hebben.
Ja, dat is echt een gruwelijke uitdrukking. Een kennis zei dat een keer tegen mij en sindsdien moet ik daar elke keer aan denken als ik haar zie, brrrrrrr... Ze bracht het ook nog als enorm leuk grapje.
Gast- Gast
Twellie schreef:Susan schreef:Ja, al krijg ik persoonlijk wel altijd een beetje kromme tenen van die uitdrukking, vooral als moeders gaan zeggen dat ze 'slagroomtieten' hebben.
Ja, dat is echt een gruwelijke uitdrukking. Een kennis zei dat een keer tegen mij en sindsdien moet ik daar elke keer aan denken als ik haar zie, brrrrrrr... Ze bracht het ook nog als enorm leuk grapje.
De kraamverzorgster zei tegen A. dat ze zo geboft had met haar mama, want die had slagroomtieten! Ik schaamde me kapot.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ijs van moedermelk, eet smakelijk!
» Moedermelk indikken
» gezocht winkel die brievenbakjes verkoopt
» Welke winkel verkoopt barbapapa spullen?
» Moedermelk indikken
» gezocht winkel die brievenbakjes verkoopt
» Welke winkel verkoopt barbapapa spullen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: