Gisteren een kat doodgereden..
+14
Sorella
Shisha
CCC
Liz
Paper Crown
RioolSpook
L!ND@
MADDIE
Nora
Lejow
Kaboutertje
Suus
Oasis
Rush
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gisteren een kat doodgereden..
Even mijn verhaal kwijt. Gistermiddag reed ik onze straat in, ogen gericht links op een grasveldje met spelende kinderen. Op het zelfde moment zie ik rechts een flits en daarna hobbel hobbel.. Toen schoot door me heen: "Shit, ik heb een kat aangereden". Auto geparkeerd en terug gelopen. Het beestje was niet meteen dood
Heb een paar gruwelijke minuten naar zijn doodsstrijd staan kijken toen hij zich eindelijk overgaf en toen was 'ie er niet meer.
Een buurman heeft het kokertje van zijn halsband losgedraaid, daar zat een adres in. Een andere buurman heeft een doosje gehaald en de kat er in gelegd. Weer een andere buur heeft het bloed van de weg geschrobd. Wel fijn dat iedereen zo meedacht en hielp. Een buurman heeft het zien gebeuren en zei dat ik er niks aan kon doen, dat de kat zomaar de weg overstak. Als ik terugdenk, had ik ook niks anders kunnen doen, dus ik weet zelf ook wel dat het een ongeluk was, maar toch..
's Avonds ben ik even bij het 'baasje' geweest, want ze was niet thuis toen het gebeurde. Dus ik ben eerst gaan sporten en daarna ben ik bij haar langs gegaan.
Ik heb gezegd dat ik haar kat had aangereden en ik heb globaal verteld wat er gebeurde. Ze moest zo huilen, dat vond ik zo zielig.
Maar ze zei ook dat ik er niks aan kon doen en dat het een ongeluk was. Ze vond het fijn dat ik bij haar kwam om het te vertellen. Ze had inmiddels al van een andere buurvrouw gehoord wat er was gebeurd en ze had haar kat al bij ons opgehaald.
Bleh! Ik heb er vannacht wakker van gelegen en voel me nu geradbraakt. Ik zag steeds die laatste minuten voor me, zo zielig..
Weet niet wat ik met dit verhaal moet, maar moet het even kwijt..
Bedankt voor het lezen!
Heb een paar gruwelijke minuten naar zijn doodsstrijd staan kijken toen hij zich eindelijk overgaf en toen was 'ie er niet meer.
Een buurman heeft het kokertje van zijn halsband losgedraaid, daar zat een adres in. Een andere buurman heeft een doosje gehaald en de kat er in gelegd. Weer een andere buur heeft het bloed van de weg geschrobd. Wel fijn dat iedereen zo meedacht en hielp. Een buurman heeft het zien gebeuren en zei dat ik er niks aan kon doen, dat de kat zomaar de weg overstak. Als ik terugdenk, had ik ook niks anders kunnen doen, dus ik weet zelf ook wel dat het een ongeluk was, maar toch..
's Avonds ben ik even bij het 'baasje' geweest, want ze was niet thuis toen het gebeurde. Dus ik ben eerst gaan sporten en daarna ben ik bij haar langs gegaan.
Ik heb gezegd dat ik haar kat had aangereden en ik heb globaal verteld wat er gebeurde. Ze moest zo huilen, dat vond ik zo zielig.
Maar ze zei ook dat ik er niks aan kon doen en dat het een ongeluk was. Ze vond het fijn dat ik bij haar kwam om het te vertellen. Ze had inmiddels al van een andere buurvrouw gehoord wat er was gebeurd en ze had haar kat al bij ons opgehaald.
Bleh! Ik heb er vannacht wakker van gelegen en voel me nu geradbraakt. Ik zag steeds die laatste minuten voor me, zo zielig..
Weet niet wat ik met dit verhaal moet, maar moet het even kwijt..
Bedankt voor het lezen!
Gast- Gast
Re: Gisteren een kat doodgereden..
Wat vreselijk! Gelukkig reageerde het baasje goed op je en ja het was een ongeluk waar je niks aan kon doen. Maar ik zou mij ook onwijs rot voelen hoor.
Gast- Gast
Sterkte, zoiets blijft heel vervelend. Ik heb 2x een kat aangereden, maar die katten nooit weer teruggevonden (gevlucht in de bosjes/berm om dood te gaan?). Voelde me toen ook heel beroerd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aww wat verschrikkelijk, maar jij kon er ook niets aan doen. Sterkte
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Aaaah, wat zielig! Ik kan me voorstellen dat je je er rot om voelt, ik zit zelf ook met tranen in mijn ogen, maar je kon er inderdaad niks aandoen. Sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat erg. Kan me voorstellen dat jij je rot voelt ondanks dat het een ongeluk was.
Wel knap dat jij bij het baasje langs bent geweest. Weet niet of ik dat had gedurfd.
Wel knap dat jij bij het baasje langs bent geweest. Weet niet of ik dat had gedurfd.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ach jeetje, wat erg.. ene van mijn grootste nachtmerries
Ik vind het echt heel knap hoe je gehandeld hebt!!! Ondanks dat het baasje heel verdrietig is, is ze vast blij dat ze weet wat er met haar beeste gebeurd is.
Sterkte
Ik vind het echt heel knap hoe je gehandeld hebt!!! Ondanks dat het baasje heel verdrietig is, is ze vast blij dat ze weet wat er met haar beeste gebeurd is.
Sterkte
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ojeetje. Wat vervelend Maar ik vind dat je het netjes opgelost hebt hoor. Fijn dat het baasje ook goed reageerde.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Jeetje zeg!! Wat heftig!! Heb ook altijd de angst dat het mij een keer gebeurd. Óf dat ik een kat aanrijd óf dat ik zelf dit nieuws krijg/ mijn katje opeens niet meer thuis komt!!
Maar wat heb jij het super opgelost zeg!! Ontzettend goed dat je bij dat baasje langs bent geweest!!
Maar wat heb jij het super opgelost zeg!! Ontzettend goed dat je bij dat baasje langs bent geweest!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wat erg zeg Wel heel fijn dat je naar die vrouw toe bent gegaan. Als iemand mijn kat aan zou rijden, zou ik het echt heel erg waarderen als diegene me dat persoonlijk kwam vertellen.
Gast- Gast
Jeetje, dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je je er zo naar door voelt. Ik vind het netjes van je dat je bij de eigenaresse langs bent geweest. Ik was er waarschijnlijk te schijterig voor
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik snap dat je je er kut onder voelt, vooral als je zon beestje hebt zien sterven! Maar is de eigen schuld van het vrouwtje. Moet ze dr katten maar niet buiten laten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Rush- Lady Post-a-lot
+1Rush schreef:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
RioolSpook schreef:Ik snap dat je je er kut onder voelt, vooral als je zon beestje hebt zien sterven! Maar is de eigen schuld van het vrouwtje. Moet ze dr katten maar niet buiten laten.
Dus als jij kinderen zou hebben, zou je die ook 24/7 binnen laten?
Gast- Gast
Euh.. Een kind met een kat vergelijken?
Nou oke, als jij dat wilt. Maar zeker als ze jong zijn, en geen besef hebben van gevaar zou ik ze niet zonder toezicht naar buiten laten.
Nou oke, als jij dat wilt. Maar zeker als ze jong zijn, en geen besef hebben van gevaar zou ik ze niet zonder toezicht naar buiten laten.
RioolSpook- Prater
Ik snap niet waarom er nou weer zonodig iemand de schuld moet hebben.RioolSpook schreef:Ik snap dat je je er kut onder voelt, vooral als je zon beestje hebt zien sterven! Maar is de eigen schuld van het vrouwtje. Moet ze dr katten maar niet buiten laten.
Gast- Gast
TO voelt zich schuldig. Is niet nodig, schuld van het baasje. Moet je je beesten maar binnen houden.
Ik snap sowieso niet waarom mensen beesten nemen om ze vervolgens heel de dag buiten te laten.
Ik snap sowieso niet waarom mensen beesten nemen om ze vervolgens heel de dag buiten te laten.
RioolSpook- Prater
Lekker genuanceerd weer, RioolSpook....ik had die uitspraken niet echt verwacht van jou eerlijk gezegd, of ze vallen me nu pas op. Niet in positieve zin.
Gast- Gast
RioolSpook schreef:TO voelt zich schuldig. Is niet nodig, schuld van het baasje. Moet je je beesten maar binnen houden.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Hahaha. We weten niet of het een jonge kat was en we weten ook niet of deze heel de dag buiten was.Liz schreef:RioolSpook schreef:TO voelt zich schuldig. Is niet nodig, schuld van het baasje. Moet je je beesten maar binnen houden.
Rush- Lady Post-a-lot
RioolSpook schreef:Euh.. Een kind met een kat vergelijken?
Ik vind je reactie nogal kort door de bocht, net als mijn vergelijking, vandaar.
Gast- Gast
Het was een kat van 1 jaar oud en volgens de eigenaresse nogal speels. Volgens haar was de kat vaak buiten. En dat kan ik me ook wel voorstellen, katten moeten zich vrij kunnen bewegen.
Maar als ze dat ál te vrij doen, tsja.. dan krijgt iemand (ik bijvoorbeeld) ze onder de auto
Ik vond dat de eigenaresse het goed opnam, ze zei ook nog dat dit het risico was van een kat buiten laten lopen. Ze vertelde dat ze haar vorige kat aan een lijntje in de achtertuin had gehad, maar dat vond ze ook zielig, dus dan maar vrijlaten met het risico platgereden te worden..
Bedant voor jullie reacties trouwens, doet me goed.. Ik ben inmiddels van de eerste schrik bekomen en kan het nu aardig van me af zetten. Vannacht zal ik vast wel weer lekkerder slapen. (ook van vermoeidheid )
Maar als ze dat ál te vrij doen, tsja.. dan krijgt iemand (ik bijvoorbeeld) ze onder de auto
Ik vond dat de eigenaresse het goed opnam, ze zei ook nog dat dit het risico was van een kat buiten laten lopen. Ze vertelde dat ze haar vorige kat aan een lijntje in de achtertuin had gehad, maar dat vond ze ook zielig, dus dan maar vrijlaten met het risico platgereden te worden..
Bedant voor jullie reacties trouwens, doet me goed.. Ik ben inmiddels van de eerste schrik bekomen en kan het nu aardig van me af zetten. Vannacht zal ik vast wel weer lekkerder slapen. (ook van vermoeidheid )
Gast- Gast
Een kat hoort buiten/bewegingsruimte te krijgen. Ik vind jou echt verschrikkelijk kort door de bocht.RioolSpook schreef:TO voelt zich schuldig. Is niet nodig, schuld van het baasje. Moet je je beesten maar binnen houden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera! D. van Star007 was gisteren jarig!
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Iemand toevallig nog de telegraaf van gisteren?
» Gisteren het mooiste cadeau ooit gekregen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Iemand toevallig nog de telegraaf van gisteren?
» Gisteren het mooiste cadeau ooit gekregen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: