Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haarstyling workshop

2 plaatsers

Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Haarstyling workshop

Bericht  Chocoholic vr 14 jun 2013 - 2:03

Weet iemand waar je voor een leuk prijsje een soort eendaagse workshop kan volgen waarin wordt uitgelegd en geshowd wat voor leuke dingen je allemaal kan doen met je haar? Ik ben daarin echt een ramp: Ik doe altijd maar losse knotjes in, een staart, of los. En dat terwijl ik het zo leuk zou vinden om te leren hoe ik krullen bij mezelf kan zetten (die blijven zitten), een leuke vlecht kan maken, of het haar opsteken. Ik heb al gekeken op vakantieveilingen en wat gegoogled, but so far no luck.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Re: Haarstyling workshop

Bericht  Urban Naked vr 14 jun 2013 - 4:07

Als ik jou was zou ik lekker veel tutorials gaan kijken op youtube! Alle filmpjes die je leuk lijken om uit te proberen verzamelen, en dan hup aan de slag! Zo doe ik het ook.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Re: Haarstyling workshop

Bericht  Chocoholic vr 14 jun 2013 - 4:46

Ik heb dat al een paar keer geprobeerd, maar het lukt dan op de een of andere manier niet zo goed. En er is dan niemand die mij kan vertellen wat ik precies fout doe.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Re: Haarstyling workshop

Bericht  Urban Naked vr 14 jun 2013 - 4:48

Snap ik hoor, het valt ook niet mee, en die meiden kunnen zelfs invlechten in spiegelbeeld, ik word daar ook wel eens knettergek van. Blijven oefenen is het denk ik.

Maar ik weet helaas niets van haarworkshops! Succes, ik hoop dat je iets vindt.


Laatst aangepast door Urban Naked op vr 14 jun 2013 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Re: Haarstyling workshop

Bericht  Gast vr 14 jun 2013 - 5:02

Oefening baart inderdaad kunst. Ik kon ook nooit invlechten en na wat tutorials op youtube lukte het nog niet. Blijven oefenen en uiteindelijk met het simpelste gemak. Van de week zat ik met mijn nichtje haar haar te klooien om te kijken of ik een watervalvlecht zou kunnen, lang geleden gezien op youtube, en het lukte zowaar uit mijn hoofd. Blijkbaar heb ik het dus nu in de vingers. Maar nu ik het laatst bij mezelf probeerde maakte ik er een potje van, lukt me echt niet haha! Maar dat zal ook een kwestie van oefenen zijn... Ik weet ook niets van workshops helaas, misschien kun je er een meidenmiddag van maken? Samen zie je meer dan alleen... Dat je samen met een vriendin wat tutorials uit gaat proberen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarstyling workshop Empty Re: Haarstyling workshop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum