Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft

+5
Ellusss
Elliot
Floor
Viva
Funk
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft Empty Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft

Bericht  Funk do 13 jun 2013 - 23:52

Over iets meer dan een week ga ik trouwen. Nou is het allemaal niet heel sjiek maar ik ben nog op zoek naar leuke sandaaltjes/slippers.
Deze tuniek draag ik met deze legging:

Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft Noppies-tuniek-ninaHellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft 30317tuniek-nina5-500x786

Ik heb nu deze sandaaltjes erbij Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft Tommy+hilfiger+orla+1+grijs+leer+41053

Maar ik vind ze niet zo mooi staan. Wie helpt mij zoeken naar iets leuks? Max 100 euro.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft Empty Re: Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft

Bericht  Viva vr 14 jun 2013 - 0:06

Ik vind de sandaaltjes er wel leuk bij staan!
Alleen zou ik niet zeggen als ik het bij iemand zie, dat dat de bruid is. Maar misschien is dat juist de bedoeling?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft Empty Re: Hellup! Sandaaltjes/slippers bruiloft

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 0:11

Haha dat kan kloppen hoor, we vieren het heel klein. Volgend jaar groot met 'echte' jurk enzo.
Ik vind de sandaaltjes mij niet zo mooi staan.

Laatst aangepast door pippi op vr 14 jun 2013 - 7:22; in totaal 2 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Floor vr 14 jun 2013 - 0:38

Ik vind ze eigenlijk wel leuk. Wat voor sandaal zou je dan willen? ik vind dit wel mooi en origineel met de kleuren. anders misschien een ballerina schoentje er onder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 0:47

@Floor
Eigenlijk vind ik deze gewoon erg leuk. Ik weet ook niks anders haha. Maar vind ze niet zo mooi staan. Ga het morgen maar even allemaal bij elkaar aantrekken denk ik.

Laatst aangepast door pippi op vr 14 jun 2013 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Elliot vr 14 jun 2013 - 0:54

Ik vind die sandaaltjes echt heeeeel leuk! Waar heb je ze vandaan? Heb al een beetje gegoogled maar ik kan ze niet vinden :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 0:57

@elliot

Zijn ze ook Wink tommy hilfiger orla heten ze. Je hebt ze geloof ik ook in grijs geel en blauw beige. Wel evem goed googlen want ik had ze voor 55 ipv 80. Scheelt een hoop dus.

Laatst aangepast door pippi op vr 14 jun 2013 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Elliot vr 14 jun 2013 - 1:05

Gevonden, ook voor 55 euro! Bedankt! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Floor vr 14 jun 2013 - 1:07

Ik zou alles inderdaad bij elkaar aan doen, ff je voeten lekker verzorgen en dan ziet het er toch vast leuk uit.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 1:09

Leuk elliot! smile
Ja floor ga ik doen, moet sowieso volgende week naar de pedicure. Bijpassende nagellak en hopelijk staat het dan mooi. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Ellusss vr 14 jun 2013 - 1:35

Oeeeh, wat een leuke sandalen inderdaad!! Very Happy 
Hoe vallen ze? Klein, normaal of groot?
Want ik vind ze echt echt leuk! Maar met mn schoenmaat zal het een twijfelgevalletje worden of ze wel of niet passen. Als ze groot vallen pas ik 42 mss, en anders heb ik dikke pech!
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 3:02

Ze vallen eerder klein dan groot.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Hannah_ vr 14 jun 2013 - 6:03

Volgens mij heb je helemaal geen hulp nodig. Je hebt een super leuk setje bij elkaar gezocht.
Hannah_
Hannah_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Ilovethe90s vr 14 jun 2013 - 6:47

Ik vind ze ook heel leuk! Mag ze bij het volgende salaris van mezelf bestellen (jeuh, dat is al over 12 dagen!), heb deze maand mijn max qua kleding en schoenen bereikt Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 7:24

Dankje Hannah, dat is lief!

Ilovethe90's! Leuk smile wel ff googlen dus, zijn op een paar sites in de aanbieding. Scheelt een hoop!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Rush vr 14 jun 2013 - 7:30

Ik wil ze ook wel bestellen. Maar lopen merksandaaltjes zoveel beter dan gewone? Mijn Replay`s liepen altijd hemels, maar ik ben zo bang om €50 uit te geven aan sandaaltjes die aan alle kanten snijden en ik blaren krijg enzo. Dat heb ik altijd met goedkope.

Ik vind ze dus erg leuk hoor. Je hebt ze goed uitgezocht!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Funk vr 14 jun 2013 - 7:32

Rush schreef:Ik wil ze ook wel bestellen. Maar lopen merksandaaltjes zoveel beter dan gewone? Mijn Replay`s liepen altijd hemels, maar ik ben zo bang om €50 uit te geven aan sandaaltjes die aan alle kanten snijden en ik blaren krijg enzo. Dat heb ik altijd met goedkope.

Ik vind ze dus erg leuk hoor. Je hebt ze goed uitgezocht!!

Dankje, dat weet ik nog niet. Ze zaten niet verkeerd maar ik weet niet hoe het is om ze langer te dragen. Het achterste bandje rekt iets mee.
Je moet denk ik alleen geen hele brede voeten hebben, dan krijg je zo'n rollade idee, maar dat heb je ook bij merkloze sandaaltjes lijkt me.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Rush vr 14 jun 2013 - 7:39

Het klinkt opzich wel goed. Ik denk er nog even overna!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 22:21

Beide erg leuk!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: