Geef jij vaak complimentjes? Meen je ze dan meestal ook?
+25
Tiana
Muus
Toet
Niene
Winegum
Pineco
Ragazza
Rouxxxe
June
Snoes
Katrien
Moira
Hannah_
Blair
Charles
Slakje
silly-one
Bisq
Lady4
Roxi3
Poubelle
Nyx
Sushi
Capt'n Zero
rapa nui
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Geef jij vaak complimentjes? Meen je ze dan meestal ook?
Ik vind het alleen maar lief dat je dat doet Carrie, dat je iedereen het idee wilt geven dat ze gezien worden. Vind ik een mooie eigenschap.
Ontopic: ik geef eigenlijk maar weinig complimentjes, maar als ik ze geef dan zijn ze des te meer gemeend.
Ontopic: ik geef eigenlijk maar weinig complimentjes, maar als ik ze geef dan zijn ze des te meer gemeend.
Gast- Gast
Tnx En idereen heeft wel iets moois, toch?Lennox schreef:Ik vind het alleen maar lief dat je dat doet Carrie, dat je iedereen het idee wilt geven dat ze gezien worden. Vind ik een mooie eigenschap.
Gast- Gast
Ik geef graag complimentjes en ik meen ze dan ook .
Gast- Gast
Ik vind het ook lief van je hoor Carrie, bedacht me alleen dat ik niet weet of ik nu blij moet zijn als je ooit op mijn foto's reageert
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ja, ik geef regelmatig complimenten. En dat meen ik dan ook. Waarom zou ik het anders zeggen?
Soms zie ik wildvreemde en dan zie ik dat ze er bijvoorbeeld heel mooi gekleed uitzien, of wat dan ook, maar dan ben ik een schijterd en durf ze eigenlijk niet ermee te complimenteren. Terwijl het denk ik alleen maar leuk is als andere mensen zoiets tegen je zeggen.
Soms zie ik wildvreemde en dan zie ik dat ze er bijvoorbeeld heel mooi gekleed uitzien, of wat dan ook, maar dan ben ik een schijterd en durf ze eigenlijk niet ermee te complimenteren. Terwijl het denk ik alleen maar leuk is als andere mensen zoiets tegen je zeggen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ja ik geef zeker complimenten,vooral aan mijn dochter en mijn vriend. Ik geef alleen complimenten als ik ze ook echt meen,anders hou ik liever mijn mond.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Klopt, ik werk alleen niet met kinderen maar met pubers met veelal gedragsproblemen dus dat is wel iets anders Capt'n Zero schreef:silly-one schreef:Bisq schreef:Ik geef alleen gemeende complimenten in m'n privéleven. Op m'n werk deel ik wel eens complimenten uit die niet helemaal 100% gemeend zijn, omdat we met mijn leerlingen veen aandacht besteden aan positiviteit.
Hier eigenlijk hetzelfde. De kinderen waarmee ik werk hebben al zo een negatief zelfbeeld dat je bijna om alles een compliment geeft. Op het moment dat ze al naar mij toe komen om te zeggen dat iets niet lukt o.i.d. In het begin vond ik het heel moeilijk om dan een compliment te geven omdat het zo overdreven was. Nu merk ik dat ik het sneller doe. Ik zie de kinderen dan ook groeien.
Ik denk dat het eigenlijk voor kinderen in het algemeen zo is.
"Wat een mooie tekening!"
Gruwelijk lelijk natuurlijk.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Winegum schreef:Ja, ik geef regelmatig complimenten. En dat meen ik dan ook. Waarom zou ik het anders zeggen?
Oh dat is leuk! Ik geef ook wel een complimentjes aan onbekenden op straat en krijg ze okk wel eens. Superleuk
Gast- Gast
Ik doe dat ook Carrie! Vooral met uitgaan/op festivals haha
Maar ja, ik geef veel complimenten en ook gemeend, ik benoem gewoon graag leuke dingen die ik zie. Tegen mijn vriendinnen zeg ik regelmatig dat ik ze mooi vind, of hun kleding/haar/make-up/whatever
Maar ja, ik geef veel complimenten en ook gemeend, ik benoem gewoon graag leuke dingen die ik zie. Tegen mijn vriendinnen zeg ik regelmatig dat ik ze mooi vind, of hun kleding/haar/make-up/whatever
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga het gewoon eens doen!Carrie schreef:Winegum schreef:Ja, ik geef regelmatig complimenten. En dat meen ik dan ook. Waarom zou ik het anders zeggen?
Oh dat is leuk! Ik geef ook wel een complimentjes aan onbekenden op straat en krijg ze okk wel eens. Superleuk
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik geef graag en best vaak complimentjes, en altijd gemeend!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Pineco schreef:Ik vind het ook lief van je hoor Carrie, bedacht me alleen dat ik niet weet of ik nu blij moet zijn als je ooit op mijn foto's reageert
Maar dat compliment is dan toch evengoed gemeend en oprecht? Wat is het verschil dan? Het is niet dat ze iets uit haar duim zuigt.
Gast- Gast
Ik geef vaak complimentjes. Ik geef alleen complimenten als ik ze ook echt meen. Dit doe ik bij familie en vrienden, maar soms ook tegen vreemden.
En op stage geef ik de kinderen ook complimenten. Soms moet ik wel iets bedenken om een compliment over te geven, maar ik wil niet tegen elk kind zeggen: 'wat een mooie tekening!' Het zijn wel altijd gemeende complimenten en in de klas geef ik vaak extra complimenten, omdat ik zie dat kinderen er echt van groeien.
En op stage geef ik de kinderen ook complimenten. Soms moet ik wel iets bedenken om een compliment over te geven, maar ik wil niet tegen elk kind zeggen: 'wat een mooie tekening!' Het zijn wel altijd gemeende complimenten en in de klas geef ik vaak extra complimenten, omdat ik zie dat kinderen er echt van groeien.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef best vaak (vooral in privésfeer) complimentjes, als ik ze geef, meen ik het ook.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik geef alleen complimentjes als ik het ook echt meen. Anders kan ik er gewoon niet 'leuk' over doen, dus zeg ik liever niks om iemand niet te kwetsen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik geef best wel vaak complimentjes en ik meen ze ook altijd. Ook bij mensen die ik niet zo goed ken. Ik vind het altijd leuk om de reacties te zien. Meestal zijn mensen er heel blij mee of heel verbaasd en een beetje verlegen. Ik vind het leuk om te doen en een kleine moeite. Op het forum doe ik het eigenlijk minder, voelt toch anders op een of andere manier.
Carrie ik vind dat echt heel lief van je! Mooie eigenschap.
Carrie ik vind dat echt heel lief van je! Mooie eigenschap.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Lennox schreef:Pineco schreef:Ik vind het ook lief van je hoor Carrie, bedacht me alleen dat ik niet weet of ik nu blij moet zijn als je ooit op mijn foto's reageert
Maar dat compliment is dan toch evengoed gemeend en oprecht? Wat is het verschil dan? Het is niet dat ze iets uit haar duim zuigt.
Als ze het uit haar duim zou zuigen, zou het natuurlijk ook niet lief zijn ;-) Ik bedoelde het ook helemaal niet vervelend hoor, maar het is toch leuker als je foto's meteen reacties ontlokken dan dat je uiteindelijk een reactie krijgt van iemand die heel lang heeft moeten zoeken om iets leuks op je foto te vinden. Dat is dan nog steeds heel lief, maar toch...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Natuurlijk zijn spontane reacties leuker maar als er iets gezegd wordt weet jij toch niet of iemand dit meteen in gedachten had of dat ze iets langer moesten nadenken? Ik vind het zelf eigenlijk ook wel leuk als er op foto's gereageerd wordt waar anderen niet meteen op gereageerd hebben.
Ik vroeg me zelf af bij bepaalde fototopics als "wat draag ik vandaag" of mensen daar altijd menen wat ze zeggen. Ik vind soms iets echt niet mooi of niet speciaal of echt bijzonder maar dan krijgen de mensen die daar regelmatig foto's plaatsen toch altijd veel reacties dat het zo leuk is en dat ze er altijd zo goed uit zien. Terwijl ik dat niet elke dag vind of het niet elke dag nodig zou vinden om dat maar weer te noemen.
Ik vroeg me zelf af bij bepaalde fototopics als "wat draag ik vandaag" of mensen daar altijd menen wat ze zeggen. Ik vind soms iets echt niet mooi of niet speciaal of echt bijzonder maar dan krijgen de mensen die daar regelmatig foto's plaatsen toch altijd veel reacties dat het zo leuk is en dat ze er altijd zo goed uit zien. Terwijl ik dat niet elke dag vind of het niet elke dag nodig zou vinden om dat maar weer te noemen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja hoor, ook weleens aan onbekenden inderdaad. Complimetjes zijn leuk, gratis en maken de wereld leuker. Ik meen 99 van de 100 complimentjes. Ik vind het ook leuk om complimenten te krijgen, wie niet?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het ook wel leuk om complimentjes te geven, is inderdaad vaak kleine moeite en groot plezier. Af en toe inderdaad ook aan onbekenden als die iets leuks aan hebben, maken oid. Ik geef regelmatig complimenten aan collega's die dat ook wel waarderen. Ik vind het zelf wel eens jammer dat mensen zo weinig complimentjes geven omdat ze ervan uitgaan dat wat je doet standaard is. Het is toch leuk dat je af en toe een complimentje of bedankje krijgt omdat je iets extra's hebt gedaan. Hoeft niet altijd maar een keer per jaar zou af en toe al prettig zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Complimentjes of iets liefs
» Geef jij fooi aan de bar?
» Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?
» Geef mij een doel!
» Wat geef je...
» Geef jij fooi aan de bar?
» Hoe laat eten jullie meestal je avondeten?
» Geef mij een doel!
» Wat geef je...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: