Het leed dat zieke B heet
+19
red rose
Puggle
Sophiee
Twellie
M@niek
Zonneschijn
kwebbeltje
Parisienne
Laurientje
Pompoen
Bluestar
MADDIE
Purpleflower
Linda
Stokstaartje
Parel
Caroow
Paper Crown
Lejow
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het leed dat zieke B heet
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dit verhaal heeft nog steeds geen einde..
Afgelopen dinsdag weer met haar bij de huisarts gezeten. Na de zesde ziekte van vorige week, fietst deze week de vijfde ook nog even voorbij.
Ze zag er werkelijk niet uit. Zelfs de dokter schrok een beetje van de heftigheid van de uitslag.
Gisteren waren de vlekjes al een heel stuk weg, dus wij helemaal blij. Fijne dag gehad, lekker gespeeld, gedronken en gegeten.
Tot ze iets voor 00.00u wakker werd vannacht. Heel zwaar benauwd, zwaar ademend, piepend, hoestend en weet ik het wat nog meer. HAP gebeld, en die wilden haar zien.
Ze bleek een pseudokroep aanval te hebben (verkoudheidsvirus dat op luchtwegen slaat waardoor deze iets opzwellen). Ze was compleet in paniek en alleen enigszins rustig te krijgen als R met haar heen en weer liep.
We mochten bij de apotheek een prednison shot halen en hebben deze in de auto gelijk gegeven. Het hielp gelukkig vrij snel en thuis is zij dan ook weer lekker verder gaan slapen (met een redelijk normale ademhaling).
Ik heb nog een hele poos wakker gelegen.
Was al moe, maar nou is mn batterij helemaal leeg. We rollen van het een in het ander
Afgelopen dinsdag weer met haar bij de huisarts gezeten. Na de zesde ziekte van vorige week, fietst deze week de vijfde ook nog even voorbij.
Ze zag er werkelijk niet uit. Zelfs de dokter schrok een beetje van de heftigheid van de uitslag.
Gisteren waren de vlekjes al een heel stuk weg, dus wij helemaal blij. Fijne dag gehad, lekker gespeeld, gedronken en gegeten.
Tot ze iets voor 00.00u wakker werd vannacht. Heel zwaar benauwd, zwaar ademend, piepend, hoestend en weet ik het wat nog meer. HAP gebeld, en die wilden haar zien.
Ze bleek een pseudokroep aanval te hebben (verkoudheidsvirus dat op luchtwegen slaat waardoor deze iets opzwellen). Ze was compleet in paniek en alleen enigszins rustig te krijgen als R met haar heen en weer liep.
We mochten bij de apotheek een prednison shot halen en hebben deze in de auto gelijk gegeven. Het hielp gelukkig vrij snel en thuis is zij dan ook weer lekker verder gaan slapen (met een redelijk normale ademhaling).
Ik heb nog een hele poos wakker gelegen.
Was al moe, maar nou is mn batterij helemaal leeg. We rollen van het een in het ander
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig zeg! Hopelijk is het nu snel over!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Jeetje, wat klote zeg!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Jemig, rot zeg! Alles achter elkaar. Ik hoop dat B. het voorlopig even gehad heeft en gauw opknapt!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jeetje zeg , tis te hopen dat het nu voorbij is en dat het beter met haar gaat!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Heel veel beterschap voor B! Hoop dat ze snel weer opknapt dan kunnen jullie zelf ook weer even bijtanken. Sterkte!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ach arm ding
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, wat een ellende achter elkaar. Psuedokroep is ook doodeng . Hopen dat ze nu toch snel mag opknappen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Jemig wat heftig zeg! Hopelijk knapt jullie kleine meid snel op! Beterschap!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wat vervelend dat ze steeds zo ziek is.
Misschien heb je deze tip al gehad maar als ze weer zo'n pseudokroep aanval krijgt kun je ff met haar naar buiten. In de frisse lucht gaan staan. Dat helpt hier altijd heel goed. (wel een dekentje om natuurlijk.)
Misschien heb je deze tip al gehad maar als ze weer zo'n pseudokroep aanval krijgt kun je ff met haar naar buiten. In de frisse lucht gaan staan. Dat helpt hier altijd heel goed. (wel een dekentje om natuurlijk.)
Gast- Gast
Ahhh B'tje... Beterschap hoor!!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Nogmaals beterschap lejow voor B.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jemig zeg, hopelijk heeft ze nu alles gehad. Beterschap!
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Bah, wat naar Lejow. Beterschap!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
yvonne schreef:Wat vervelend dat ze steeds zo ziek is.
Ja, die kreeg ik vandaag veelvoudig op mijn werk haha. Of in een badkamer vol stoom gaan staan. Schijnt ook te helpen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat sneu allemaal voor B. Hopelijk knapt ze gauw weer op en kunnen jij en R. ook weer even bijkomen. Beterschap!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Och jeetje! Wat zag jullie meisje er uit zeg!!!!
En wat kan je schrikken van pseudokroep he? SIk heb ook geleerd dat je dan moet gaan stomen idd! Nu maar hopen dat ze het niet nogmaals krijgt!!
En wat kan je schrikken van pseudokroep he? SIk heb ook geleerd dat je dan moet gaan stomen idd! Nu maar hopen dat ze het niet nogmaals krijgt!!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Het zit haar ook niet mee he...
Mijn oudste heeft wel vaker van die aanvallen gehad.
Ik heb zelfs een keer haar matras naar de badkamer gesleept zodat ze lekker kon liggen en ademen door de stoom.
Helaas is het hier ook al af en aan ziek bij de jongste zo vervelend ziekenhuis in ziekenhuis uit...
Mijn oudste heeft wel vaker van die aanvallen gehad.
Ik heb zelfs een keer haar matras naar de badkamer gesleept zodat ze lekker kon liggen en ademen door de stoom.
Helaas is het hier ook al af en aan ziek bij de jongste zo vervelend ziekenhuis in ziekenhuis uit...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het leed dat Digi D heet
» Het leed dat tandjes krijgen heet...
» Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet
» Oren leed..
» Het leed dat tanden krijgen heet...
» Het leed dat tandjes krijgen heet...