Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rondom dragen vanaf achterkant (foto's) Empty Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)

Bericht  Tummy di 11 jun 2013 - 8:46

Ik hoor en lees het heel veel, dat je van de achterkant niet kunt zien dat iemand zwanger is.

Maar hoe ziet het er dan uit als je het wél kunt zien? Wordt er dan bedoeld dat je rondom dikker bent geworden of dat je vet op armen en benen hebt?

Iemand een foto van 'rondom' zwanger zijn vanaf de achterkant?

(Ja ja, wat je je allemaal wel niet kan afvragen haha)
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondom dragen vanaf achterkant (foto's) Empty Re: Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)

Bericht  Caroow di 11 jun 2013 - 9:01

Tummy schreef:Ik hoor en lees het heel veel, dat je van de achterkant niet kunt zien dat iemand zwanger is.

Maar hoe ziet het er dan uit als je het wél kunt zien? Wordt er dan bedoeld dat je rondom dikker bent geworden of dat je vet op armen en benen hebt?

Iemand een foto van 'rondom' zwanger zijn vanaf de achterkant?

(Ja ja, wat je je allemaal wel niet kan afvragen haha)

Ik zal even kijken of ik er één kan vinden. Ik was overal aangekomen, maar niet enorm veel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Rondom dragen vanaf achterkant (foto's) Empty Re: Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)

Bericht  Caroow di 11 jun 2013 - 9:07

Van achter heb ik geen foto bij de hand, op deze zie je wel duidelijk dat mijn buik ook heel breed was.Rondom dragen vanaf achterkant (foto's) IMAG1239_zpsd9be7718
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tummy di 11 jun 2013 - 9:18

Oh ja inderdaad, ik snap wat je bedoelt. Wel een hele mooie buik!

Ik heb zelf het idee rondom te dragen, maar vandaag zeiden collega's dat ik alles naar voren draag, want vanachter zag je niets....
Nou ja, dat wakkerde mijn vraag aan, van hoe kun je dan wel vanaf de achterkant iets zien haha
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: