hoofd tegen achterkant ledikant
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoofd tegen achterkant ledikant
Mijn zoontje kruipt als hij slaapt helemaal naar boven,en bonkt echt hard tegen de achterkant of zijkant van het ledikantje.Hij word er niet wakker van,maar huilt wel even in zijn slaap.Nu had ik eens gezien van de rand beschermers die je dan ervoor kan doen.Ik zat te denken om dit in het bedje te doen,maar heb ook eens gelezen dat dit niet meer mag ivm verstikking.Iemand misschien andere tips wat ik eventueel voor het hout kan maken,waardoor het niet veel pijn meer doet bij hem.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: hoofd tegen achterkant ledikant
Onze dochter deed en doet dit nog steeds, ze doet zichzelf geloof ik geen pijn.
Een enkele keer heb ik haar horen jammeren als ze zich stootte.
Maar denk je dat hij zicht echt pijn doet of kan het ook van de schrik zijn dat hij even huilt.
Ik vind die beschermers wel eng en zou het denk ik zo laten... geen idee wat je er anders tegen kan doen.
Of meteen al boven in het bedje leggen met slapen?
Weet niet hoe hij slaapt, met of zonder dekens?
Een enkele keer heb ik haar horen jammeren als ze zich stootte.
Maar denk je dat hij zicht echt pijn doet of kan het ook van de schrik zijn dat hij even huilt.
Ik vind die beschermers wel eng en zou het denk ik zo laten... geen idee wat je er anders tegen kan doen.
Of meteen al boven in het bedje leggen met slapen?
Weet niet hoe hij slaapt, met of zonder dekens?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Als wij hem in bed leggen,dan doen we zijn dekens over hem heen,maar nog voordat de deur dicht is,zit hij.Hij gaat dan niet huilen,soms is hij nog wat aan brabbelen,na ongeveer een uurtje dan ga ik bij hem kijken en ligt hij boven de deken,leg hem dan weer goed neer en de deken over hem heen.Maar in de loop van de nacht blijft hij erg bewegelijk.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
En als hij een slaapzakje aan heeft? is hij dan misschien wat minder mobiel in bed dat hij beter blijft liggen (onze zoon gaat dan ook nog wel omhoog maar minder ver als zonder slaapzak)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Onze dochter ligt nu in een groot bed en ze doet dat nog steeds.
Ook met slaapzak aan.
Ook met slaapzak aan.
Gast- Gast
Y. doet het ook bij elk slaapje. Dan zitten wij beneden en horen hem boven bonken. Heel soms wordt hij er wakker van, maar meestal niet. Denk dat je er verder weinig aan kan doen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Onze T. kruipt ook in zijn slaap helemaal naar boven om met z'n hoofd tegen het hoofdeinde te liggen en als hij zich omdraaid hoor je hem ook af en toe bonken. Maar volgens mij merkt hij er niets van. Het valt me op dat heel veel kindjes dit doen. Geen idee waarom ze het doen (misschien voelen ze zich dan veilig?)
Gast- Gast
onze dochter doet dat ook nog steeds, in haar ledikant, haar gewone bed, maar ook bij ons in bed. Meestal ligt ze over dwars tegen de bovenkant aan. Ze heeft een winterslaapzakje aan en heeft 't warm genoeg. Bonken horen we wel eens door de babyfoon en soms wat gemopper, maar ze wordt er nooit echt wakker van.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ledikant of kinderwagen?
» Achterkant geboorteversiering Prenatal
» Uit ledikant klimmen
» Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)
» Hoofdbeschermers ledikant?
» Achterkant geboorteversiering Prenatal
» Uit ledikant klimmen
» Rondom dragen vanaf achterkant (foto's)
» Hoofdbeschermers ledikant?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: