Gastouder aan huis?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gastouder aan huis?
Wij moeten helaas op zoek naar een andere gastouder. Baal baal.
Maar nu zijn we een beetje de mogelijkheden aan het bekijken en toen kwam ik bij een gastouder aan huis.
Heeft iemans hier ervaring mee en wat zijn de voordelen en de nadelen?
Maar nu zijn we een beetje de mogelijkheden aan het bekijken en toen kwam ik bij een gastouder aan huis.
Heeft iemans hier ervaring mee en wat zijn de voordelen en de nadelen?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Gastouder aan huis?
Ik heb hiernaar gekeken om dit te gaan doen. Nadeel is dat de woning van de ouders dan door de GGD gekeurd moeten worden. Ook zijn de prijzen van de gastouder duurder omdat als dit thuis gedaan wordt er dan meer kindjes opgevangen kunnen worden waardoor de prijs wat lager kan, en bij mensen thuis zijn het meestal maar 1/2 kindjes.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik heb zelf bij mensen thuis opgepast. Bij een gezin van 3 kinderen en dat was qua uurprijs mooi te doen. Voor 1 of 2 kinderen zou ik het niet gedaan hebben want je kunt verder geen kinderen daar opvangen. Maar mijn uurprijs was niet hoger dan nu ik zelf thuis kinderen mag opvangen.
Ik zou eerst eens navragen aan het gastouderbureau of er wel gastouders daarvoor te vinden zijn. Want mijn ervaring is dat dat heel moeilijk te vinden is. Voor de kindjes is het wel fijn, lekker thuis blijven.
Ik zou eerst eens navragen aan het gastouderbureau of er wel gastouders daarvoor te vinden zijn. Want mijn ervaring is dat dat heel moeilijk te vinden is. Voor de kindjes is het wel fijn, lekker thuis blijven.
Ik zat ook t denken van stel er komt een go aan huis dan kan D naar de peuterspeelzaal bijvoorbeeld zodat ze wel met andere kindjes kan spelen maar voor J is er dan niemand.
Baal er echt van dat we een ander go moeten zoeken. Deze go kan helaas alleen op dinsdag en donderdag en ik heb voor woensdag, donderdag en vrijdag opvang nodig.
Baal er echt van dat we een ander go moeten zoeken. Deze go kan helaas alleen op dinsdag en donderdag en ik heb voor woensdag, donderdag en vrijdag opvang nodig.
kwak- Ratel
Echt balen is dat idd. Als je eenmaal tevreden bent met je go dan is het zuur als het niet meer wil.
Dat is idd een nadeel, J heeft alleen zijn zus dan.
Nu kun je het wel treffen met een GO die haar eigen kind mag/kan meenemen.
Dat is idd een nadeel, J heeft alleen zijn zus dan.
Nu kun je het wel treffen met een GO die haar eigen kind mag/kan meenemen.
Ja, en ik vind het belangrijk dat D en J met andere kinderen leren spelen en niet alleen die ene keer dat ik met luce of Rejoy thee drink.
Ben al van alles aan het zoeken hier in de buurt.
Ben al van alles aan het zoeken hier in de buurt.
kwak- Ratel
Wat jammer kwak! Heeft het go bureau geen goede match in het bestand?
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Ja !
Het lijkt me minder persoonlijk en minder flexibel.
We willen ook een go die D straks van school kan halen. Dus dat we straks niet weer moeten wisselen.
Het lijkt me minder persoonlijk en minder flexibel.
We willen ook een go die D straks van school kan halen. Dus dat we straks niet weer moeten wisselen.
kwak- Ratel
Dagverblijven hebben op woensdagen en vrijdagen in elk geval volop plek, tegenwoordig
Gast- Gast
Die ga ik morgen ook nog bellen. Dus wie weetTiara schreef:Wat jammer kwak! Heeft het go bureau geen goede match in het bestand?
kwak- Ratel
Bij ons tegenwoordig elke dag van de weekLennox schreef:Dagverblijven hebben op woensdagen en vrijdagen in elk geval volop plek, tegenwoordig
ons gastouderbureau heeft ook gastouders die bij je thuis willen komen, alleen wel heeeeel beperkt. Wij zijn er ook mee bezig geweest, maar ik kon niemand vinden hier in de buurt. Ik denk dat je met twee kinderen wel iets meer zult betalen dan nu, je betaald minimaal het wettelijk minimumloon dacht ik en geen vast bedrag per kind per uur.
Gast- Gast
SarahKey schreef:Bij ons tegenwoordig elke dag van de weekLennox schreef:Dagverblijven hebben op woensdagen en vrijdagen in elk geval volop plek, tegenwoordig
Je was me voor. Wij kunnen een paar dagen van te voren aangeven bij het kdv wanneer we opvang nodig hebben. Het kan alleen wel eens zo zijn dat ze niet bij elkaar op de groep zitten maar daar hebben mijn kinderen niet zoveel problemen mee. Die zitten al in de bakfiets als ze horen dat ze naar de kindjes gaan.
Ik zou persoonlijk weer niet voor een go kiezen. Als de go ziek is moet er vervanging geregeld worden en het lijkt mij niet zo flexibel qua wisselen van dagen. Hier bij het kdv zijn een aantal oproepkrachten voor als er meer kinderen komen dan gepland die dag dat gaat bij een go niet lukken.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» oma als gastouder
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Gastouder vs KDV
» Gastouder
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Gastouder vs KDV
» Gastouder
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: