Leuke lamp meisjeskamer
+2
PapillonRose
Funk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke lamp meisjeskamer
Ik weet niet of ik hier goed zit of het in 'huisje, boompje, beestje' moet plaatsen.
Ik ben nog op zoek naar een leuke hanglamp voor onze babykamer. De kamer heeft donkerpaarse accenten (een grote ster op de muur en een baan achter het bedje) met zilveren en witte meubels. De accessoires zijn roze.
Hieronder 2 foto's voor een impressie.
Ik zoek dus nog een hanglamp, zoiets vind ik leuk, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek;
Liefst in roze of paars. Wie heeft er tips voor winkels of webshops met lampen van prijzen van maximaal 40 euro ongeveer?
Ik ben nog op zoek naar een leuke hanglamp voor onze babykamer. De kamer heeft donkerpaarse accenten (een grote ster op de muur en een baan achter het bedje) met zilveren en witte meubels. De accessoires zijn roze.
Hieronder 2 foto's voor een impressie.
Ik zoek dus nog een hanglamp, zoiets vind ik leuk, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek;
Liefst in roze of paars. Wie heeft er tips voor winkels of webshops met lampen van prijzen van maximaal 40 euro ongeveer?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Leuke lamp meisjeskamer
Ik heb zelf een lamp gemaakt, heel erg makkelijk. Je koopt gewoon een kant en klare lamp met witte kap. Dan zoek je een leuk stofje uit en die plak je er op me textiellijm. Ik kreeg de randjes niet zo mooi, dus dat heb ik afgewerkt met een kantje aan de boven- en onderkant. Staat erg schattig en op deze manier kun je hem dus helemaal naar smaak maken.
Gast- Gast
Robin_ schreef:Ik heb zelf een lamp gemaakt, heel erg makkelijk. Je koopt gewoon een kant en klare lamp met witte kap. Dan zoek je een leuk stofje uit en die plak je er op me textiellijm. Ik kreeg de randjes niet zo mooi, dus dat heb ik afgewerkt met een kantje aan de boven- en onderkant. Staat erg schattig en op deze manier kun je hem dus helemaal naar smaak maken.
Dat is ook een goed idee, wat was je er ongeveer voor kwijt als ik vragen mag?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Zelf maken idd! Ik heb er eentje gekocht bij de kringloop omdat ik er toevallig tegenaan liep, maar anders had ik het denk ik ook zelf gedaan. Voordeel is dan dat je hem helemaal naar je eigen smaak kunt maken, en waarschijnlijk kost het ook minder.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Engeltjes en Draken in Leiden heeft leuke lampen. En Verre van Verre, maar zij hebben geen webshop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een sta-lampje gekocht bij de Hema. Dit is een touch-lamp, dus zonder aan-uit-schakelaar, alleen maar aanraken en hij springt aan. Hij was 15 Euro. Voor een kap voor een hanglamp zou je kunnen kijken bij Ikea, Leenbakker, Hema, kringloop. Ik heb een klein lampje, dus was maar weinig aan stof kwijt. Meestal kun je stof per halve meter ofzo kopen. Ik denk dat ik aan stof, kantjes en textiellijm samen 5 Euro kwijt was. Ik heb van die stoffen en kantjes overig ook nog zelf schilderijtjes gemaakt. Op deze site kun je goed inspiratie opdoen: http://www.hipmetruitenstip.nl/
Gast- Gast
Ik heb de lamp voor de babykamer ook zelf (laten) maken. Via mp een leuke lampenkap gekocht, was eigenlijk zelf van plan hem op te pimpen maar kwam er niet aan toe. Heb m toen naar een hobbywinkeltje gebracht met mijn idee en stof en zij hebben m geknutseld. Hij kostte 25,- alles bij elkaar.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor deze baby lampen besteld bij www.hetkoningshuisje.nl
Ben blij met mijn lampen
Ben blij met mijn lampen
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Wij hebben onze lamp bij lief en klein vandaan. Zij hebben ook een webshop.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» welke gordijnen en lamp
» Daglicht lamp
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» welke gordijnen en lamp
» Daglicht lamp
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: