Striae
+3
Annemie
koNijntje
Mida4you
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Striae
Wie heeft er ook zo'n last van gehad tijdens de zwangerschap? Tijdens mijn 1e zwangerschap rond de 35 weken is de striae opeens opgekomen en het was best erg! Op de foto hieronder zie je het maar een klein beetje, maar de voorkant zat er helemaal onder!
Nu ben ik inmiddels voor de 2e keer zwanger en nu 27 weken en mijn striae begint sinds vandaag weer op te komen, precies op de plekken als bij de 1e zwangerschap! Ik baal erg zo van, het smeren helpt ook verder helemaal niets.....
Nu ben ik inmiddels voor de 2e keer zwanger en nu 27 weken en mijn striae begint sinds vandaag weer op te komen, precies op de plekken als bij de 1e zwangerschap! Ik baal erg zo van, het smeren helpt ook verder helemaal niets.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Striae
toen ik zo'n 33 weken zwanger was van de eerste schoten de striemen er ineens in, dit is een foto met 36 weken
*weg*
ik was in de veronderstelling dat ik geen nieuwe striemen had gekregen, totdat ik net deze foto's naast elkaar zag..
deze foto is met 39 weken
*weg*
je kunt wel zien welke striemen van de 1e zwangerschap zijn, die zijn een stuk lichter.
ik baal er wel van, maar ja je doet er niets aan inderdaad..
*weg*
ik was in de veronderstelling dat ik geen nieuwe striemen had gekregen, totdat ik net deze foto's naast elkaar zag..
deze foto is met 39 weken
*weg*
je kunt wel zien welke striemen van de 1e zwangerschap zijn, die zijn een stuk lichter.
ik baal er wel van, maar ja je doet er niets aan inderdaad..
Laatst aangepast door koNijntje op za 15 jun 2013 - 14:55; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hier ook, ook verder naar boven, had ze eerst alleen onder de navel, maar helaas niks aan te doen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ze helaas ook . De eerste kwam met 34+6, met 37+1 ben ik bevallen, maar ik heb er behoorlijk veel! Eigenlijk alleen onder m'n navel en om m'n navel heen.
Ik heb zo even geen foto.
Ik heb zo even geen foto.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik na 36 weken erge striae. Heel m'n onderbuik zat onder. Bij m'n tweede zwangerschap is 1 streepje iets verder doorgescheurd, verder helemaal niks. Gelukkig maar, want ik had verwacht dat ik volledig verder zou scheuren.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn hele buik zat/zit eronder tot ver boven mijn navel. Net onder mijn borsten is het gestopt.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Heel vervelend en oneerlijk! Als een vrouw gemaakt is om kinderen te krijgen moeten ze ook vrijgesteld worden van striae!
Ik heb niets, gelukkig. Vind t toch maf want ik had een megatoeter. Heb ook niet gesmeerd, behalve een paar keer met pure kokosvet en pure olijfolie. Maar het maakt niets uit want het scheurt vanbinnen en pas na weken is 't van buiten te zien.
Ik heb niets, gelukkig. Vind t toch maf want ik had een megatoeter. Heb ook niet gesmeerd, behalve een paar keer met pure kokosvet en pure olijfolie. Maar het maakt niets uit want het scheurt vanbinnen en pas na weken is 't van buiten te zien.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: