Striae
+5
Dora
Coco
joyce0606
Pompoen
Blue flower
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Striae
Wie kan mij helpen..
Ik heb bij deze zwangerschap echt heel veel straie bij gekregen maar mijn huid scheurt nu ook echt tot bloed aan toe het jeukt en doet zo zeer... Kan geen kleding meer verdragen..
Wie heeft de gouden tip? En wie heeft het ook tot bloeden aan toe gehad?
Ik heb bij deze zwangerschap echt heel veel straie bij gekregen maar mijn huid scheurt nu ook echt tot bloed aan toe het jeukt en doet zo zeer... Kan geen kleding meer verdragen..
Wie heeft de gouden tip? En wie heeft het ook tot bloeden aan toe gehad?
Laatst aangepast door Blue flower op wo 13 maa 2013 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Striae
Jeetje wat heftig! Ik ben ook aan het scheuren, maar ik heb in feite nog helemaal niet zo veel en ik vind het al vervelend, dat branderige jeukerige gevoel.
Ik heb niet echt tips voor je, hoewel ik me voor kan stellen dat calendulazalf erop smeren je huid misschien een beetje kalmeert. Sowieso goed smeren, ik vind het wel verlichtend werken om met buikcreme of olie te smeren.
Hopelijk vind je iets wat je klachten verlicht!
Je schrijft trouwens striae, dus de letters net in en andere volgorde .
Ik heb niet echt tips voor je, hoewel ik me voor kan stellen dat calendulazalf erop smeren je huid misschien een beetje kalmeert. Sowieso goed smeren, ik vind het wel verlichtend werken om met buikcreme of olie te smeren.
Hopelijk vind je iets wat je klachten verlicht!
Je schrijft trouwens striae, dus de letters net in en andere volgorde .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hier ook flinke jeuk door straie.....door het krabben heb ik ook wel beetje wondjes maar niet zo erg dat het bloed door het open scheuren.
Mss vet proberen te houden met babyolie?
Mss vet proberen te houden met babyolie?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Bij mij ook tot bloedens toe. Bij mij hielp talkpoeder goed tegen de jeuk!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Anders zou ik de verloskundige of huisarts bellen of zij nog een tip/advies heeft.
Lijkt me in ieder geval erg pijnlijk
Lijkt me in ieder geval erg pijnlijk
Laatst aangepast door Dora op wo 13 maa 2013 - 6:53; in totaal 1 keer bewerkt
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik gebruikte Rescue gel tegen de jeuk, dat was heerlijk verkoelend waardoor ik veel minder last had van de jeuk. Het was bij mij niet tot bloedens aan toe overigens.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Tegen het bloeden weet ik niks, maar om dat te voorkomen is het belangrijk dat je je doorbloeding goed houd. Dit kun je doen door alle striae-gebieden dagelijks goed te masseren. Wel vervelend zeg, ik heb het nooit gehad dus praat niet uit ervaring maar ik masseerde wel elke dag. (of liet me masseren haha)
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Helaas striemen gekregen, maar gelukkig niet tot bloedens toe. Ik zou tegen de jeuk denk ik iets verkoelendst smeren, bijvoorbeeld cold power (gel in n blauwe tube). Alleen kan veel niet gesmeerd worden op plekjes die kapot zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bedankt voor de tips dames! Smeren doe ik inderdaad a heel veel en probeer alleen katoenen hemden te dragen maar het is bijna ondrageljk. Moet straks naar het zhuis en ga het zeker aankaarten..
Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die het tot bloedens toe heeft, dat bloeden komt trouwens niet door het krabben
Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die het tot bloedens toe heeft, dat bloeden komt trouwens niet door het krabben
Blue flower- Prater
Ondanks dat het vast niet zo bedoeld is, komt het er bij mij nog-even-inwrijfend over dat niet iedereen er last van heeft.Dora schreef:Anders zou ik de verloskundige of huisarts bellen of zij nog een tip/advies heeft.
Lijkt me in ieder geval erg pijnlijkklapt nog maar een keer in de handjes dat ze er geen striem aan overheeft gehouden
Onnodige aanvulling. Maar wel fijn voor jou overigens.
Ik heb wel heel veel striae gekregen bij mijn 1e zwangerschap, niet tot bloedens toe. Ik zou je buik ook vet proberen te houden tegen de jeuk.
Of talkpoeder gebruiken zoals coco zegt.
Hopelijk helpt het je, of hebben ze in het zhuis een goede tip
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb eigenlijk nog nooit talkpoeder gebruikt dus dat wil ik zeker nog even proberen maar hoe deden jullie dat met jullie kleding? Want lijkt me dat alles dan onder gaat zitten?
Masseren lijkt me heerlijk maar het doet zo'n zeer, hadden jullie dat niet?
Masseren lijkt me heerlijk maar het doet zo'n zeer, hadden jullie dat niet?
Blue flower- Prater
Je hebt (als het goed is) een pb-tje
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: