Zichtbare tatoeage
+12
Niene
Bisq
Sam
PeperMunt
Roza
Roxi3
Bazinga
Rush
Punk'd
Barbabella
girli
Carmen_
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zichtbare tatoeage
Ik zou er niet mee zitten als mijn leidinggevende of wie dan ook zichtbare tattoo's heeft. Zelf heb ik ze ook en moet ze voor mijn werk wel bedekken (representatieve functie). Ik verwacht in de toekomst een baan als manager/leidinggevende te krijgen en leg mij er nu al bij neer dat ik niet zonder blazer rond kan lopen.
Ik vind het trouwens wel een verschil of het bedrijf zelf het echt afschuwelijk vind of dat het moet omdat er mensen kunnen zijn die het lelijk vinden/verkeerde associaties bij hebben. Bij dat eerste zou ik no way voor dat bedrijf gaan werken en bij die laatste accepteer ik het gewoon.
Ik vind het trouwens wel een verschil of het bedrijf zelf het echt afschuwelijk vind of dat het moet omdat er mensen kunnen zijn die het lelijk vinden/verkeerde associaties bij hebben. Bij dat eerste zou ik no way voor dat bedrijf gaan werken en bij die laatste accepteer ik het gewoon.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Sam schreef:PeperMunt schreef:Pippa schreef:Nee, het veranderd niks, maar ik vind het toch niet netjes eerlijk gezegd. Zichtbare piercings & tatoeages niet. Bij ons op het werk moeten ze het afplakken met pleisters
Ik zag vandaag ook iemand bij de Hema die haar piercings had afgeplakt. Pleister op haar wenkbrauw, oren en onderlip.
Zo is het juist nog opvallender dat ze piercings had.
Werkte die met voedsel?
Ja ze werkte bij de belegde broodjes enzo
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ik wil meer jullie reactie weten dan die van mijn leidinggevende omdat ik echt niet altijd bij dit bedrijf zal blijven werken. (dat mag ik tenminste hopen)
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: